Beantwoord

OPGELOST - Blokkades worden niet direct verwijderd na betaling

  • 24 februari 2016
  • 36 reacties
  • 1767 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 4690 reacties
Er is momenteel een storing met het verwijderen van blokkades na een betaling. Wanneer via de T-Shop of via de Website met iDeal een factuur is betaald dan wordt de blokkade niet automatisch binnen een aantal uur verwijderd. We zijn dit aan het oplossen en houden jullie in dit topic op de hoogte.

De blokkades worden in de meeste gevallen pas de volgende dag verwijderd, wel is het voor ons (T-Mobile Moderators) mogelijk om de blokkades te verwijderen. Heb je een betaling gedaan en is de blokkade nog niet verwijderd, laat dan een reactie achter in dit topic. We zullen de blokkade dan zo snel mogelijk voor je verwijderen. Excuses voor het ongemak!
icon

Beste antwoord door Sam- 7 maart 2016, 09:53

Hi all!

De storing is inmiddels een paar dagen opgelost. Blokkades worden dus weer automatisch opgeheven na het betalen van je rekening. Verwerkingstijden vind je op onze incasso pagina.

Bedankt voor jullie geduld en begrip!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

36 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Update: Het probleem is opgelost. De blokkades worden weer na 2-5 uur na de betaling verwijderd.

Mocht je nog problemen ervaren dan horen wij dat graag! 🙂
Hai, ik heb gisteren middag rond 2 uur in de middag betaald! Maar me abonnement doet het nog steeds niet
Hallo, ik heb gisteren een volledige betaling gedaan, maar mijn aansluiting is nog steeds geblokkeerd. Het zou fijn zijn als hij het weer doet aangezien het dringend is dat ik moet kunnen bellen.
@Ginairo en @ysmn95
Hebben jullie beide je toestel al een keer opnieuw opgestart om te kijken of de simkaart zich dan weer aanmeldt op het netwerk?
Reputatie 7
Badge +15
@Ginairo en Ysmn95

Jullie hebben ondertussen via chat contact gehad en de blokkades zijn inmiddels verwijderd. Excuses voor het ongemak! 🙂
Hoi, ik heb gister mijn factuur betaald maar maar de blokkade is nog steeds niet verwijderd.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Gizemmm1,

Ik ben meteen naar de situatie gaan kijken en ik zag dat de blokkade nog actief is omdat de factuur van januari nog open staat. Wanneer je 'Saldo' sms't naar 1212 ontvang je een sms met het openstaande bedrag. Je kunt dit bedrag vervolgens op verschillende manieren voldoen. We zullen de blokkade daarna zo snel mogelijk verwijderen.
Ik heb gistermiddag mijn achterstand betaald via ideal, maar mijn blokkade is nog niet opgeheven. Zou dit zo snel mogelijk geregeld kunnen worden?
Ik heb juist de factuur van januari betaald. Maar er staat nog steeds niet betaald?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik wacht al twee dagen voor mijn blokkade wordt opgeheven??
Ik heb gister avond betaald maar nog steeds kan ik niet bellen internetten ?
Ik heb gisteren betaald via tmobile ideal en kreeg een bevestiging via sms. Krijg net sms dat mijn foon voor alle uitgaande gesprekken is geblokkeerd. Zou graag zien dat dit aangepast word. Bij voorbaat dank.
Reputatie 6
Badge +17
@all

Goed dat jullie dit aangeven! Er is op dit moment een andere storing waardoor de blokkades niet verwijderd worden. We zijn bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen! Ik heb voor jullie allemaal de blokkade verwijderd. Excuus voor het ongemak!
Hallo t mobile. Mijn blokkade is er nog en bij mijn weten geen openstaande facturen.
Ook gisteravond betaald. Blokkade zit er nog steeds op.
Reputatie 6
Badge +17
Hi mgr75 & Myr45,

Goed dat jullie hier aangeven. Onze collega's zijn druk bezig om dit op te lossen. Tot die tijd kunnen wij de blokkades uiteraard handmatig deactiveren.

Als jullie je telefoon één keer volledig opnieuw starten dan kunnen jullie weer bellen en gebeld worden.

@mgr75,

De factuur van januari staat nog open bij jou. Check My T-Mobile voor een overzicht van je facturen.
Hallo ik heb gisteren mijn betalingsachterstand betaald via internetbankieren en ik ben nog steeds geblokkeerd voor uitgaande gesprekken. Zou graag zien dat dit aangepast word. Bij voorbaat dank
Reputatie 6
Badge +17
@all

We zijn nog druk bezig met het vinden van een oplossing. Mocht je jouw achterstand betaald hebben, maar nog steeds geblokkeerd zijn dan kan je dit hier aangeven. We proberen de blokkades zo snel mogelijk voor jullie op te heffen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Hi Nicky,

Welkom op het forum!

Ook voor jou heb ik de blokkade opgeheven. Goed dat je dit aangeeft bij ons.

Als je nog andere vragen hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder. 🙂
Goedemiddag 25 februari betaald via de ideal pagina was nog niet geblokkeerd volgende dag wel en nog steeds niet aangesloten zo nou toch wel weer aangesloten willen worden.
Bij voorbaat dank
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ariadante,

Ook jij van harte welkom op het forum!

Het is goed dat je hier een berichtje achterlaat. Ik heb de blokkade direct opgeheven. Zet over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan om overal gebruik van te kunnen maken. 😉
Hey ik heb donderdag mijn factuur betaald en heb ook een berichtje gekregen maar nog steeds geblokkeerd
Groetjes Annemarie
Ik heb precies het zelfde. Heb drie dagen terug betaald en een smsje ontvangen. Ondanks alles is mijn blokkade ook niet opgeheven
Reputatie 7
Badge +20
@Annemarie,

Welkom op ons Forum!

Wat vervelend dat er een blokkade staat. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je betaling nog niet is verwerkt en daardoor heb je een blokkde actief staan. Er staan nog 2 rekeningen open die voldaan moeten worden voordat de blokkade eraf gehaald kan worden. Je kan op My T-Mobile controleren wat er nog openstaat.
Reputatie 7
Badge +20
@Mguldu,

Ik zie dat mijn collega Thalina op 26-02 de blokkade heeft verwijderd. Als het goed is moet je weer gebruik kunnen maken van je toestel. Kun je dat even bevestigen?

Als je nog andere vragen hebt, let me know!
Hej Hajar die 2 rekeningen heb ik ook betaald was 134.00 bij elkaar en heb een berichtje die dag gehad dat m'n openstaande bedrag was betaald daarom snap ik het niet.
Kan nu ook niet op tmobile kikker want de app is in onderhoud!
Ik hoop dat je me kan helpen
Groetjes Annemarie