Beantwoord

OPGELOST - Blokkades worden niet direct verwijderd na betaling

• 24 februari 2016
  • 36 reacties
  • 1767 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

36 reacties

Reputatie 5
Badge +14
is het niet verstandig om dit automatisch te doen , de rekening komt toch elke maand weer terug !
@ issam dat van die januari factuur zag ik ook. Maar die is echt al betaald. Denk dat my t mobile een beetje achterloopt
Ik heb twee abonnementen op mijn naam staan. De blokkade op een abonemment is opgeheven en op de ander niet. Kunt u daar even naar kijken?
Reputatie 7
Badge +20
@Annemarie

De T-Mobile Kikker zou het ondertussen weer moeten doen! 😉

Via welke manier had je betaald? De betaling is namelijk nog niet verwerkt, maar de blokkade heb ik op dit moment handmatig verwijderd, zodat je in ieder geval bereikbaar bent!

@Jan

Dat gebeurt natuurlijk normaliter ook, maar zoals je ziet is dit een topic over storingen en is er op dit moment een storing met het automatisch opheffen van de blokkades. Vandaar dat we dat op dit moment handmatig doen. :)

@Mgr75

Dat zou inderdaad met de storing te maken kunnen hebben. Er wordt in ieder geval keihard gewerkt aan een oplossing!

@Mguldu

Zou je in een privébericht het telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en rekeningnummer van dat tweede nummer kunnen sturen? Dit is ter controle en dan kan ik kijken of de blokkade misschien ondertussen al verwijderd is. 🙂
Ik heb mijn betaling 25-02 betaald en nog steeds heb ik een blokkade staan. Hoe komt dat gr. Jordy
Ik heb vrijdag mijn betaling gedaan maar blokkade is nog steeds niet verwijderd!
Reputatie 6
Badge +17
Hi Jordy en aardappel,

Welkom op het forum!

Ik zie dat de blokkade vandaag automatisch is opgeheven bij jullie. Als jullie je telefoon één keer volledig opnieuw starten, dan kunnen jullie weer bellen en gebeld worden. 🙂
Heb rekening betaald, maar staat nig steeds als niet betaald, heb een paar dagen geleden ook mb vullers gekocht staan wel op de rekening bij extra kosten, maar heb ze niet gehad??? Ben al bij Tmobile shop geweest, moet maar afwachten of ze daad werkelijk op de factuur komen te staan?
Hej David haha
Reputatie 6
Badge +17
Hi hi Tanja,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Ik heb je vraag verplaatst naar een ander, relevant. topic.

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat alle blokkades inmiddels zijn opgeheven. Daarnaast heb je vandaag nog een MB-aanvuller aangeschaft. Kan je hier gewoon gebruik van maken? Heb je nog gebruik kunnen maken van de MB-aanvuller die je op 22 februari hebt aangeschaft? Laat het ons weten!

Mocht je nog andere vragen of verzoeken hebben dan weet je ons te vinden.
Reputatie 6
Badge +17
Hi all!

De storing is inmiddels een paar dagen opgelost. Blokkades worden dus weer automatisch opgeheven na het betalen van je rekening. Verwerkingstijden vind je op onze incasso pagina.

Bedankt voor jullie geduld en begrip!