Beantwoord

OPGELOST - Blokkades worden niet direct verwijderd na betaling

  • 24 februari 2016
  • 36 reacties
  • 1767 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 4690 reacties
Er is momenteel een storing met het verwijderen van blokkades na een betaling. Wanneer via de T-Shop of via de Website met iDeal een factuur is betaald dan wordt de blokkade niet automatisch binnen een aantal uur verwijderd. We zijn dit aan het oplossen en houden jullie in dit topic op de hoogte.

De blokkades worden in de meeste gevallen pas de volgende dag verwijderd, wel is het voor ons (T-Mobile Moderators) mogelijk om de blokkades te verwijderen. Heb je een betaling gedaan en is de blokkade nog niet verwijderd, laat dan een reactie achter in dit topic. We zullen de blokkade dan zo snel mogelijk voor je verwijderen. Excuses voor het ongemak!
icon

Beste antwoord door Sam- 7 maart 2016, 09:53

Hi all!

De storing is inmiddels een paar dagen opgelost. Blokkades worden dus weer automatisch opgeheven na het betalen van je rekening. Verwerkingstijden vind je op onze incasso pagina.

Bedankt voor jullie geduld en begrip!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

36 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi all!

De storing is inmiddels een paar dagen opgelost. Blokkades worden dus weer automatisch opgeheven na het betalen van je rekening. Verwerkingstijden vind je op onze incasso pagina.

Bedankt voor jullie geduld en begrip!
Reputatie 6
Badge +17
Hi hi Tanja,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Ik heb je vraag verplaatst naar een ander, relevant. topic.

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat alle blokkades inmiddels zijn opgeheven. Daarnaast heb je vandaag nog een MB-aanvuller aangeschaft. Kan je hier gewoon gebruik van maken? Heb je nog gebruik kunnen maken van de MB-aanvuller die je op 22 februari hebt aangeschaft? Laat het ons weten!

Mocht je nog andere vragen of verzoeken hebben dan weet je ons te vinden.
Hej David haha
Heb rekening betaald, maar staat nig steeds als niet betaald, heb een paar dagen geleden ook mb vullers gekocht staan wel op de rekening bij extra kosten, maar heb ze niet gehad??? Ben al bij Tmobile shop geweest, moet maar afwachten of ze daad werkelijk op de factuur komen te staan?
Reputatie 6
Badge +17
Hi Jordy en aardappel,

Welkom op het forum!

Ik zie dat de blokkade vandaag automatisch is opgeheven bij jullie. Als jullie je telefoon één keer volledig opnieuw starten, dan kunnen jullie weer bellen en gebeld worden. 🙂
Ik heb vrijdag mijn betaling gedaan maar blokkade is nog steeds niet verwijderd!
Ik heb mijn betaling 25-02 betaald en nog steeds heb ik een blokkade staan. Hoe komt dat gr. Jordy
Reputatie 7
Badge +20
@Annemarie

De T-Mobile Kikker zou het ondertussen weer moeten doen! 😉

Via welke manier had je betaald? De betaling is namelijk nog niet verwerkt, maar de blokkade heb ik op dit moment handmatig verwijderd, zodat je in ieder geval bereikbaar bent!

@Jan

Dat gebeurt natuurlijk normaliter ook, maar zoals je ziet is dit een topic over storingen en is er op dit moment een storing met het automatisch opheffen van de blokkades. Vandaar dat we dat op dit moment handmatig doen. :)

@Mgr75

Dat zou inderdaad met de storing te maken kunnen hebben. Er wordt in ieder geval keihard gewerkt aan een oplossing!

@Mguldu

Zou je in een privébericht het telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en rekeningnummer van dat tweede nummer kunnen sturen? Dit is ter controle en dan kan ik kijken of de blokkade misschien ondertussen al verwijderd is. 🙂
Ik heb twee abonnementen op mijn naam staan. De blokkade op een abonemment is opgeheven en op de ander niet. Kunt u daar even naar kijken?
@ issam dat van die januari factuur zag ik ook. Maar die is echt al betaald. Denk dat my t mobile een beetje achterloopt
Reputatie 5
Badge +14
is het niet verstandig om dit automatisch te doen , de rekening komt toch elke maand weer terug !
Hej Hajar die 2 rekeningen heb ik ook betaald was 134.00 bij elkaar en heb een berichtje die dag gehad dat m'n openstaande bedrag was betaald daarom snap ik het niet.
Kan nu ook niet op tmobile kikker want de app is in onderhoud!
Ik hoop dat je me kan helpen
Groetjes Annemarie
Reputatie 7
Badge +20
@Mguldu,

Ik zie dat mijn collega Thalina op 26-02 de blokkade heeft verwijderd. Als het goed is moet je weer gebruik kunnen maken van je toestel. Kun je dat even bevestigen?

Als je nog andere vragen hebt, let me know!
Reputatie 7
Badge +20
@Annemarie,

Welkom op ons Forum!

Wat vervelend dat er een blokkade staat. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je betaling nog niet is verwerkt en daardoor heb je een blokkde actief staan. Er staan nog 2 rekeningen open die voldaan moeten worden voordat de blokkade eraf gehaald kan worden. Je kan op My T-Mobile controleren wat er nog openstaat.
Ik heb precies het zelfde. Heb drie dagen terug betaald en een smsje ontvangen. Ondanks alles is mijn blokkade ook niet opgeheven
Hey ik heb donderdag mijn factuur betaald en heb ook een berichtje gekregen maar nog steeds geblokkeerd
Groetjes Annemarie
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ariadante,

Ook jij van harte welkom op het forum!

Het is goed dat je hier een berichtje achterlaat. Ik heb de blokkade direct opgeheven. Zet over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan om overal gebruik van te kunnen maken. 😉
Goedemiddag 25 februari betaald via de ideal pagina was nog niet geblokkeerd volgende dag wel en nog steeds niet aangesloten zo nou toch wel weer aangesloten willen worden.
Bij voorbaat dank
Reputatie 6
Badge +17
@all

We zijn nog druk bezig met het vinden van een oplossing. Mocht je jouw achterstand betaald hebben, maar nog steeds geblokkeerd zijn dan kan je dit hier aangeven. We proberen de blokkades zo snel mogelijk voor jullie op te heffen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Hi Nicky,

Welkom op het forum!

Ook voor jou heb ik de blokkade opgeheven. Goed dat je dit aangeeft bij ons.

Als je nog andere vragen hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder. 🙂
Hallo ik heb gisteren mijn betalingsachterstand betaald via internetbankieren en ik ben nog steeds geblokkeerd voor uitgaande gesprekken. Zou graag zien dat dit aangepast word. Bij voorbaat dank
Reputatie 6
Badge +17
Hi mgr75 & Myr45,

Goed dat jullie hier aangeven. Onze collega's zijn druk bezig om dit op te lossen. Tot die tijd kunnen wij de blokkades uiteraard handmatig deactiveren.

Als jullie je telefoon één keer volledig opnieuw starten dan kunnen jullie weer bellen en gebeld worden.

@mgr75,

De factuur van januari staat nog open bij jou. Check My T-Mobile voor een overzicht van je facturen.
Ook gisteravond betaald. Blokkade zit er nog steeds op.
Hallo t mobile. Mijn blokkade is er nog en bij mijn weten geen openstaande facturen.
Reputatie 6
Badge +17
@all

Goed dat jullie dit aangeven! Er is op dit moment een andere storing waardoor de blokkades niet verwijderd worden. We zijn bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen! Ik heb voor jullie allemaal de blokkade verwijderd. Excuus voor het ongemak!
Ik heb gisteren betaald via tmobile ideal en kreeg een bevestiging via sms. Krijg net sms dat mijn foon voor alle uitgaande gesprekken is geblokkeerd. Zou graag zien dat dit aangepast word. Bij voorbaat dank.