Beantwoord

[Opgelost] Geen bestellingen mogelijk via T-Mobile Extra


Reputatie 4
  • Oud T-Mobile Moderator
  • 1392 reacties
Het is tijdelijk niet mogelijk om bestellingen te plaatsen met je T-Mobile Extra punten. Wanneer je in de catalogus een product selecteert krijg je een Oeps! Er ging iets mis… pagina te zien. Wij doen hard ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Zodra er meer bekend is, zullen wij dit natuurlijk meteen met jullie delen!
icon

Beste antwoord door David 15 juni 2017, 11:37

Hey allemaal,

Een eerste en gelijk laatste update: De oplossing is sinds 11:27 opgelost. Er kan dus weer besteld worden, gauw naar de Extra catalogus! 😉

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Een eerste en gelijk laatste update: De oplossing is sinds 11:27 opgelost. Er kan dus weer besteld worden, gauw naar de Extra catalogus! 😉