Beantwoord

[Opgelost] Geen internet meer bij Travel&Surf L bundel

Toon eerste reactie

63 reacties

Ik zag in een ander soortgelijk geval dat dit eenmalig gebeurde
Hallo Thalina, ik heb het factuurbedrag over gemaakt. Zou je de blokkering alvast willen opheffen svp. Via Ideal betalen gaat niet omdat de code via sms niet binnen komt. Please....
Reputatie 7
Badge +20
Hi damen721,

Dankjewel voor je reactie. Je betaling is nog niet verwerkt in het systeem en dus is de blokkade er nog niet afgehaald. Aangezien jij aangeeft dat je de betaling hebt voldaan, heb ik de blokkade verwijderd. Ik hoop dat hiermee alles weer naar wens is.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.
Ik heb in het buitenland helemaal geen internet, al van alles geprobeerd. Travel en surf pas werkt idd niet maar ik heb ook nog mijn gewone 250 mb eu in mijn bundel maar dat werkt ook niet dus. Wat kan het probleem nog zijn?
Ik heb enige dagen geleden een M-pas gekocht maar kan op geen enkel moment de verbruikstatus bekijken. Niet via mijn laptop via my-t-mobile (dan krijg ik de status van mijn sim only abonnement) maar ook niet via mijn iPhone (http://www.roaming.t-mobile.nl). Wifi staat uit en data-roaming staat aan zoals de instructies zeggen. Wie weet hoe ik wel achter de verbruikstatus van mijn M-pas kan komen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi domenique,

Welkom op ons Forum!

Ik zie dat je op dit moment in Italië bent. Wat gaaf! Ik zie ook dat je al 155MB van je 250MB in de EU hebt verbruik dus ik neem aan dat je wel verbinding hebt. Waar ervaar je problemen? Is de internet traag of kan je helemaal geen gebruik maken van internet? Krijg je een foutmelding te zien?

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen.

@LBJ;

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ben je verbonden met een buitenlands netwerk? Ik zie dat je op dit moment geen verbinding hebt. In welk land ben je? Heb je verder wel verbinding met internet? Als je een iPhone hebt zorg dan dat je EU internet uit staat anders werkt het niet. Je zou dan via roaming.t-mobile.nl wel je verbruik kunnen checken. Ik zie dat je op dit moment 15,96MB van je 500MB hebt verbruikt. Dus je kan er nog even tegen aan.

Laat je mij weten of het nu wel lukt om je verbruik te bekijken?
Beste T-mobile.

Ik zit op het moment in Italië en heb via my t mobile een 500mb pas besteld. Hij doettut dus niet. Melding is dat de pas verbruikt is of het nummer ongeldig. Ik heb geen problemen ermee om een surf pas aan te schaffen en zal dit ook doen maar kunnen jullie me informeren of de punten terug gestort kunnen worden?

Met vriendelijke groet,
Petra
Beste klantenservice,

Ik heb eeb actieve M pas maar krijg sinds 3 dagen geen 4G verbinding op Kreta. 3G lukt wel maar is te traag. De vorige 2 weken had ik een L pas zonder problemen. Heb mijn toestel meerdere keren uit en aan gezet maar zonder gewenst resultaat. Kunnen jullie eens kijken of dit verholpen kan worden? Ik zou graag de resterende dagen 4G gebruiken.

Groet,
Ray
Reputatie 6
Badge +17
@Petra,

Wat heerlijk dat je in Italië bent! Hopelijk aan het genieten van een welverdiende vakantie? Maar het is dan natuurlijk wel de bedoeling dat je ook van jouw Travel & Surf pas gebruik kunt maken. Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat er een M-pas (500MB) actief is sinds gisterochtend. Ook zie ik dat je daar al MB's van hebt verbruikt. Klopt het dat alles weer werkt?

In ieder geval nog een fijne tijd toegewenst in Italië! Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek dan even aan de bel!

@Ray,

Begrijpelijk dat dit niet fijn is! Ik zie dat je inmiddels mijn collega hebt gesproken en dat hij een melding hiervan heeft gemaakt bij de IT-afdeling. We hadden gisteren een storing waarbij je in het buitenland langzaam of geen internetverbinding had. Inmiddels is dat probleem opgelost. Mogelijk had het daarmee te maken. Kun je inmiddels weer gebruikmaken van 4G? Zo niet, dan wil ik je vragen om toch even het onderzoek van de IT-afdeling af te wachten. Zij gaan dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Sorry voor het ongemak!
Beste Thalina. Het is zalig hier en whats not to like aan italie. De bundel die je in gebruik ziet heb ik via de reguliere weg aangeschaft. Via de sms die je ontvangt als je i het buitenland komt en voor zover ik weet zal hij gewoon van mijn rekening afgeschreven worden. Natuurlijk zou ik er geen probleem mee hebben als we dit alsnog via de code van de t mobile extra m pas kunnen doen. Zo niet dan is deze pas gewoon dus op reguliere wijze aangeschaft en hoop ik mn puntjes terug te ontvangen voor een mooi ander geschenk. Warme groetjes uit italie!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Petra,

Fijn om te horen dat het daar heerlijk is! 🆒 Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nog nooit in Italië ben geweest, maar daar gaat zeker nog eens verandering in komen. Ik hoor altijd goede verhalen!

Maar terug naar jouw vraag: ik begrijp nu dat je de M-pas via T-Mobile Extra punten hebt aangeschaft. Excuus, dat had ik niet goed begrepen! Ik zie inderdaad dat je een Travel & Surf M-pas hebt aangeschaft eind juni. We horen van een aantal klanten dat de voucher niet altijd werkt. Daarom is de pas ook uit de catalogus gehaald totdat 'ie weer goed werkt. Aangezien de voucher bij jou niet werkt, heb ik de pas die je via de reguliere weg hebt gekocht voor je vergoed (14,99 euro). Dat zal verrekend worden op jouw komende factuur. Dan kun je toch nog genieten van jouw gratis MB's!

Nog veel plezier toegewenst en warme groetjes terug uit het zonnige Holland! 🙂 En bij andere vragen weet je ons te vinden!
Goeiemiddag, ik zie in het topic dat het probleem met de L pas is opgelost. Ik heb echter hetzelfde probleem als mensen in dit zelfde topic.
Ik kom alleen maar op een website dat ik een nieuwe pas moet kopen. Maar dat is niet echt de bedoeling als ik t goed begrijp.
Dus bij deze een melding dat t probleem hoogstwaarschijnlijk nog niet is opgelost.

Groeten, Robert
Reputatie 7
Badge +15
Hey goedemorgen Robert,

Klopt het dat je momenteel weer in Nederland bent? :8

Omdat je weer terug bent is het niet meer mogelijk om dit voor je te laten onderzoeken. Wel klopt het inderdaad niet dat je een nieuwe pas moest kopen. Je zou met een L-Pas namelijk inderdaad voor de resterende geldigheid moeten kunnen blijven internetten met een basissnelheid. Zoals ik al aangaf kunnen we dit nu niet meer onderzoeken maar ik wil je wel vragen om bij een volgende keer wel weer aan de bel te trekken. Als je dan nog in het buitenland bent kunnen we het onderzoeken en het probleem oplossen.

Uiteraard heb ik de kosten van de tweede bundel die hebt aangeschaft voor je vergoed. De kosten zullen nog wel te zien zijn in My T-Mobile maar worden verrekend op je aankomende factuur.

Laat je het weten als je hier verder nog vragen over hebt? 🙂

Reageer