[Opgelost] Geen nieuwe bundels op 13 sept ontvangen

• 14 september 2016
  • 155 reacties
  • 3848 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 4690 reacties
Een aantal klanten die normaal gesproken iedere maand op de 13e nieuwe bundels ontvangen hebben op deze dag (13 september) geen databundel gekregen. Hierdoor kan het zijn dat je traag internet ervaart omdat de bundel nog niet is bijgewerkt. Daarnaast is er in de verbruiktsstatus geen update te zien.

We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Heb je te maken met dit probleem? Laat het dan aan ons weten in dit forumtopic. We kunnen dan een tijdelijke internetbundel voor je activeren zodat je weer gebruik kunt maken van de reguliere snelheid.

Excuses voor het ongemak!

This topic has been closed for comments

155 reacties

Ik heb hier ook last van.
Ik heb hier ook kast van maar toevallig had ik ivm belsamen een tegoed van 500 mb en deze is wel bijgeschreven.
Dank voor de melding. Zo'n tijdelijke internetbundel is zeker welkom zodat ik zonder extra kosten verder kan. Dus hierbij mijn verzoek. Groeten.
Ik heb hier ook last van
Ook last van!! Hoop dat het snel opgelost is...
Ik heb hier ook last van. Graag ontvang ik een tijdelijke bundel
ik heb er ook last van
Helaas heb ik hier ook last van. Ik zou graag een tijdelijke internetbundel willen hebben.
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Ik heb voor jullie een compensatiebundel van 500 MB aangezet, zodat jullie in ieder geval even aan de slag kunnen! Deze bundels zijn natuurlijk kosteloos en geldig tot 13 november.

Verder wordt er nog altijd keihard gewerkt aan een oplossing voor het probleem. Excuses voor het ongemak!
Ik heb hier ook last van
Reputatie 7
Badge +15
Hey Wilism,

Goed dat je het even aangeeft. Ik heb de 500 MB compensatiebundel voor je geactiveerd. :)

Als je nog vragen hebt, let me know!
Hallo Amy, ik heb ook geen nieuwe databundel ontvangen gisteren,verder heb ik dat ook gisteren aangeven.
Ik heb hier ook last van! Vond het al zo vreemd dat mijn internet traag bleef.
Ik heb hier ook last van!
Ik heb hier ook last van. Ook ik ontvang graag een gratis tijdelijke databundel.
Ik heb nog steeds geen nieuwe bundel gekregen! Ik vind dit best vervelend! Hoelang gaat dit ongeveer duren?
Beste,

Ik heb ook mijn bundel nog op 0 staan.
De compensatiebundel zou top zijn!

Alvast bedankt,

Dennis
Ook ik heb geen nieuwe databundel ontvangen.
Ik heb ook nog steeds geen nieuwe bundel! Wanneer is dit opgelost?
Hallo, ik heb geen nieuwe databundel gekregen.
Ik heb er ook last van. Super traag internet. Wel lastig..
hai, ik heb ook last hiervan! er staat dat ik geen mb meer heb terwijl mijn maand net is ingegegaan! graag zou ik oook de compensatie bundel willen.
groetjes, philine
Helaas heb ik hier ook last van 😞
Ik heb hier ook last van.
Hoi Amy, ik heb hier gelijk navraag na gedaan maar kreeg maar geen reactie en zie zojuist dit. Ik heb voor €5 MB gekocht omdat ik dacht dat dit snel opgelost zou zijn maar dat is het dus niet en ik heb hier ook echt niet genoeg aan! En vind het ook niet helemaal eerlijk dat ik nu meer kosten moet maken dit is toch echt jullie fout?