[Opgelost] Geen nieuwe bundels op 13 sept ontvangen

  • 14 september 2016
  • 155 reacties
  • 3848 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

155 reacties

Hoi annuuh.

T-Mobile mag en kan niet aangeven waaraan jouw data is opgebruikt, vanwege de wet op de privacy. Ze mogen registreren dat het tegoed is verbruikt, maar niet waaraan.

In dit topic staan tips om hoog dataverbruik te voorkomen. Ongeveer halverwege de openingspost, vlak boven de tweede dikgedrukte regel, staan ook linkjes nnaar iOs en Android specifieke tips, wellicht heb je daar nog wat aan?

Heb je al gekeken wat de interne datateller van je telefoon aangeeft?
@Issam

Bedankt voor je snelle reactie.
Fijn dat het zo is opgelost.
Vakantie was super: 2,5 week door New England. Gisteren teruggekomen. Vandaag voor mijn werk in Lissabon. Dus waarschijnlijk weer een Travel en Surf nodig
Reputatie 7
Badge +20
Hi garfield,

Fijn dat je het lek hebt gehad in New England. Ook gaaf dat je nu alweer in Lissabon bent (lijkt mij leuker werken dan hier). 😛 Ik zie dat je de Travel & Surf pas succesvol hebt aangeschaft. Werkt alles naar behoren?

Als er nog vragen zijn laat het ons weten.
Alles werkt prima nu. Thanks
Reputatie 7
Badge +15
Omdat deze storing verholpen is gaat dit topic op slot. 🙂