Beantwoord

[Opgelost] Geen service op netwerk

  • 14 september 2017
  • 12 reacties
  • 681 Bekeken

Ik heb geen service staan op mijn telefoon is er een storing in Purmerend
icon

Beste antwoord door David 14 september 2017, 14:04

Hi all,

We hebben het probleem een tijdje geleden al opgelost en ook even gecontroleerd of er nog meldingen binnenkomen. Gelukkig is dit niet het geval, dus we melden deze storing nu af! Als je nog vragen of opmerkingen hebt, let us know!
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 2
Hier in Amsterdam ook geen service
Heb het ook
Ook geen bereik op Texel Den Hoorn iets omgewaait zeker.
Reputatie 3
Ook geen bereik in Amstelveen.

Misschien is het slim om een storing te melden via de dekkingskaart gezien de klantenservice gesloten is. Mogelijk word er dan wel iemand ingelicht.

Link: https://www.t-mobile.nl/dekking/storingen
ik wist dat ik niet gek was zit al een halfuur te kutten met mijn netwerk
Alkmaar ook,geen service
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

We zijn ervan op de hoogte en we werken op het moment met de hoogste prioriteit aan dit probleem! Zodra we een update hebben, dan laten we het gelijk aan jullie weten. Mocht het bij je opgelost zijn, laat dan even weten in welke omgeving je je bevindt, dat helpt ons ook weer verder met het onderzoek! Excuses voor dit ongemak!
Reputatie 7
Badge +20
Hi all,

We hebben het probleem een tijdje geleden al opgelost en ook even gecontroleerd of er nog meldingen binnenkomen. Gelukkig is dit niet het geval, dus we melden deze storing nu af! Als je nog vragen of opmerkingen hebt, let us know!
Helaas heb ik vaker geen service/bereik mobiel bellen of internet dan wel. Omgeving Borger, Drenthe. Al een aantal dagen niet...
Ook mijn dochter (heeft Ben, valt onder tmobile) geen service.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Zwiebertje,

Zonde dat het bereik in jouw omgeving niet erg sterk is! Heb je daar pas sinds kort last van en op dit moment ook nog of loopt het al langer?

Op dit moment hebben we namelijk geen storingen in jouw omgeving en de dekking in jouw omgeving zou goed moeten zijn. Er zijn natuurlijk nog andere factoren waar het door zou kunnen komen dat je geen goed signaal hebt. Zou je de stappen uit dit topic eens door kunnen nemen? Hier staat precies in wat je nog kunt testen en anders wat je moet doen om dit uit te laten zoeken. Jouw dochter kan deze dekkingskaart gebruiken om eventueel een melding te maken.

We horen graag van je of het opgelost is en of wij je nog ergens bij kunnen helpen! 🙂
Na een kleine week normale verbindingen te hebben, moet ik helaas vanochtend constateren dat het netwerk alweer geen bereik heeft. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en vind het erg vervelend. Ik heb twee schoolgaande kinderen die bereikbaarheid moeten hebben. De problemen zijn zeker op het netwerk en niet bij mijn telefoon. Ik heb alles gecheckt en mijn man en dochter (respectievelijk tmobile en Ben) hebben er ook hinder van. Het is de laatste twee weken drama wat betreft netwerk.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Zwiebertje,

Wat jammer dat je nog steeds problemen ervaart. Je kan in dit geval het beste een dekkingsklacht indienen via onze dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan verder onderzoeken. Je kan binnen 10 werkdagen een terugkoppeling verwachten van ze.

Ik hoop dat dit snel wordt opgelost!

Reageer