Beantwoord

[Opgelost] ING app i.c.m. Extra Veilig Online

• 18 november 2016
  • 21 reacties
  • 986 Bekeken

Heb sinds een paar weken constant storing op zowel de iPad Air 2 en op de iPhone 6s. Heb alle denkbare opties gedaan, maar niets werkt. Ben meerdere malen bij ING geweest en was bij hun geen storing. Bij T-Mobile geweest en die konden het niet oplossen. Heb alle nieuwe updates van zowel de ING 3.6.5. en van iOS 10.1.1. Vreemd genoeg kan ik wel inloggen via WIFI, maar niet via 4G. Voor de rest werkt al mijn andere apps perfect en werkt het internet optimaal.
icon

Beste antwoord door Thalina 30 november 2016, 09:29

Inmiddels is de storing met betrekking tot Extra Veilig Online in combinatie met de ING app opgelost. Je kunt dus weer de voordeelbundel Extra Veilig Online toevoegen als je dat wilt. Dat kan via My T-Mobile > Bundels aanpassen. Mocht het niet lukken, dan helpen wij je hier graag bij! Sorry voor het ongemak!

Als je toch nog problemen ervaart, laat het dan weten in een reactie.
Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi iJohan,

Dat is niet erg handig, ook jammer dat je eerder niet bent geholpen met jouw problemen. Ik denk namelijk dat hier eerder al een oplossing voor gevonden had kunnen worden.

We merken namelijk dat ING niet goed werkt in combinatie met Extra Veilig Online. Deze blokkeert de dienst en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het probleem is op dit moment in onderzoek en hopelijk kunnen we het gauw weer toevoegen, zonder dat dit problemen oplevert. Zou je aan kunnen geven of het nu wel goed werkt? Ik heb Extra Veilig Online namelijk voor je uitgeschakeld, om te kijken of dit ook bij jou het probleem op heeft gelost.

Zou je ons op de hoogte kunnen houden? Hopelijk werkt het nu weer goed bij je!
Hoi David,

De iPhone 6s werkt de ING app nu wel via 4G op de iPad Air 2 nog niet.

De ING website ligt volgens mijn plat en is wegens werkzaamheden niet bereikbaar. Heb geprobeerd om via de iPhone 6s ING app 4G de iPad Air 2 te scannen. Maar is helaas nog niet gelukt, krijg steeds de melding is verlopen op de scanner.

Zal later nog eens proberen, maar ben blij dat ik nu via de iPhone 6s kan bankieren via 4G.

Bedankt voor u reactie en voor de 4G bereikbaarheid van de ING app.
Reputatie 6
Badge +17
Hi iJohan,

Goed om te lezen dat je via je iPhone weer toegang hebt tot de ING App. Scherp van David om de bundel te deactiveren. ;)

Ik heb bij jouw tablet abonnement ook Extra Veilig Online uitgeschakeld in de hoop dat je dan ook via je iPad de ING app kan gebruiken. Zou je de iPad één keer helemaal uit en weer aan kunnen zetten en daarna weer uitproberen?

Laat ons weten of het via je iPad ook werkt!
Reputatie 2
Bij mij werkt het ook nog steeds niet had vanmiddag gebeld maar doet het nog steeds alleen op wifi
Reputatie 2
Hij doet het weer
Hi iJohan,

Goed om te lezen dat je via je iPhone weer toegang hebt tot de ING App. Scherp van David om de bundel te deactiveren. ;)

Ik heb bij jouw tablet abonnement ook Extra Veilig Online uitgeschakeld in de hoop dat je dan ook via je iPad de ING app kan gebruiken. Zou je de iPad één keer helemaal uit en weer aan kunnen zetten en daarna weer uitproberen?

Laat ons weten of het via je iPad ook werkt!

Hoi Issam,

Na veel pogingen werkt de iPad Air 2 ook weer via ING app 4G.

Ook bedankt voor u reactie.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Demdemmy,

Goed om te lezen dat het bij jou inmiddels ook weer is opgelost. Heb je hier zelf iets voor gedaan of is dat uit zich zelf opgelost? Ik ben in ieder geval blij dat je weer gebruik kan maken van de ING app!

Hallo iJohan,

Ah top! Graag gedaan en jij bedankt voor de terugkoppeling. 😉
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem, waar ze in de winkel helaas geen antwoord op hadden. Kan het Veilig Online bij mij ook worden uitgezet? Zie wel dat je hiervoor 1,49 betaald vervalt dat dan ook?
Reputatie 2
Nee mijn veilig online is uitgezet want daar kwam het door
Reputatie 6
Badge +17
@Michelle,

Balen dat je hier ook last van hebt! Ik heb ook bij jouw de Extra Veilig Online bundel uitgezet. Als je je toestel uit- en aanzet, moet de ING app weer werken. Je had de Altijd Extra Veilig Online bundel. Deze kost 1,49 euro per maand. Je kunt deze later weer aanzetten als het probleem met de ING app is opgelost. Uiteraard kan ik 'm ook weer voor je activeren als je dat wilt. Weet je zo voldoende? Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Ik wil graag dat Altijd extra veilig online word uitgezet. Ik kan bepaalde filmpjes niet meer bekijken en het belangrijkste, ik kan niet op de ING app op het normale netwerk, alleen nog maar met Wifi. En volgens mij heb ik helemaal niet om deze dienst gevraagd.
Nu mijn veilig online is uitgezet werk de INGApp weer
De €1.50 die ik hier pm voor betaal komt hiermee ook te vervallen? De storing ligt immers bij t-mobile .
Ik heb er ook last van dat ing app niet werkt. Wifi werkt de app wel. Kan bij mij ook extra veilig online uitgezet worden?
Reputatie 7
Badge +20
@Snuggeredodo

Ik heb jouw vraag even verplaatst, omdat het relevant is voor dit algemene topic en zo voorkomen we dat het forum onoverzichtelijk wordt.

De bundel is bij dezen voor jou uitgeschakeld, nu zou het weer moeten werken. Laat je weten of dit ook zo is?

@Brenda

Dit komt inderdaad te vervallen, we laten je natuurlijk niet betalen voor iets wat je niet hebt. ;)

@Robin

Mijn collega Thalina heeft voor jou de bundel eerder al uitgeschakeld. Werkt alles weer?
Ja klopt! Hij werkt weer.
Kan voor mij deze dienst worden uitgezet totdat het wel goed werkt?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Robin,

Goed om te lezen dat het weer werkt. Bedankt voor je terugkoppeling!

Hoi Steven,

Dat kan zeker. Ik heb dit daarom direct voor je in orde gemaakt. Zet over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan om jezelf opnieuw op het netwerk aan te melden. Daarna zou je de ING applicatie weer moeten kunnen gebruiken.
Dank je! Krijg ik ook een berichtje als het wel weer zou werken? Ik bedoel dan "veilig online" het idee is goed. En als het goed werkt dan wil ik het wel weer gebruiken.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Steven,

Graag gedaan hoor! Zodra Extra Veilig Online weer werkt in combinatie met de ING Applicatie dan zullen we dat hier op het forum delen. Houd het forum dus in de gaten. 😉
Reputatie 6
Badge +17
Inmiddels is de storing met betrekking tot Extra Veilig Online in combinatie met de ING app opgelost. Je kunt dus weer de voordeelbundel Extra Veilig Online toevoegen als je dat wilt. Dat kan via My T-Mobile > Bundels aanpassen. Mocht het niet lukken, dan helpen wij je hier graag bij! Sorry voor het ongemak!

Als je toch nog problemen ervaart, laat het dan weten in een reactie.

Reageer