[Opgelost] Lage snelheid in het buitenland

• 18 september 2016
  • 32 reacties
  • 1508 Bekeken

Reputatie 5
Badge +11
Sommige klanten ervaren een lage snelheid in het buitenland, zelfs wanneer zij nog data in hun bundel hebben. Verbinden met een ander lokaal netwerk lijkt niet te helpen; de snelheid blijft 64 Kbps.

Dit probleem is momenteel in onderzoek bij onze collega's. Houd dit topic in de gaten voor updates.

Er zijn momenteel verschillende problemen met internet in het buitenland. Bekijk dit forumtopic voor een overzicht van de storingen.

This topic has been closed for comments

32 reacties

Idd is de snelheid super triest, heb gisteren eindelijk na 3 dagen mijn mb aanvuller kunnen kopen van 1000mb , maar m'n snelheid blijft op 64 staan, T-mobile wordt toch eens tijd dat na 4 dagen de problemen opgelost gaan worden !!!!!
Heb hier al sinds zaterdag 10 sept last van..
Heb m'n travel&surf-L eigenlijk niet kunnen gebruiken hierdoor (nog 800 van de 1000 over).
Eke keer dat ik t echt nodig had (bijv voor Maps), laadde alles zó traag dat ik er niks mee kon

over een paar dagen gaan we alweer terug naar NL (en verloopt de pas na 14 dagen)..
Zonde van m'n geld geweest en ik hoop dat hier een compensatie voor mogelijk is!
Voor de technici:
Kan idd bevestigen dat al het onderstaande níét helpt om het probleem op te lossen:

- Reboot
- Vliegtuigmodus aan-uit
- Handmatig ander netwerk
- Roaming uit-aan
- Mobiele data uit-aan

Toestel: iPhone 6 / iOS 10.0.1
Zelfde probleem hier
Leuk dat als je de klantenservice belt een of andere nono vol blijft houden dat T-mobile maar verantwoordelijk is tot aan de grens. Daarna kunnen zij er niets meer aan doen volgens hem...
Ben zeker benieuwd naar de compensatie, zeker aangezien ik als een hond behandeld ben door de klantenservice en nu al daaagen achtereen geen fatsoenlijk internet heb in het buitenland.
hier in italie ook hetzelfde problemen met trage verbinding
Klopt Bruzski , wij zitten aan t Gardameer in Desenzano , hier ook gewoon belabberd internet snelheid
Zoals ik al in een ander topic aan gaf. De snelheid blijft belachelijk laag. De MBs gaan erdoor maar ik krijg nog maar net een whatsapp verstuurd 1 keer per dag. Al zou de MB aanvuller werken dan krijg ik de MBs niet eens op met deze snelheid. Als ik uberhaupt een aanvuller zou kunnen kopen. Ik vind het echt jammer dat niks werkt die ene keer dat ik op vakantie ga!
Reputatie 2
Joepie, goed om te zien dat ik niet de enige ben. ik ben al 2 dagen bezig met het zeer trage internet, instelling op me telefoon enz. Maar nu zie ik dat het gelukkig niet aan mij ligt. Ik had traag internet in Duitsland, Oosterijk, Slovenie en nu ik Kroatie. Welke provider je kiest maakt niet uit, je gaat als een bejaarde slak over de digitale snelweg.
En leuk is het idd niet, die ene keer dat ik per jaar op vakantie ga. Tegen de tijd dat maps geopend is, heb ik de weg al in het kroatisch gevraagd, en ik spreek niet eens kroatisch !!!:$
Reputatie 5
Badge +11
@all
Bedankt voor jullie feedback. Onze collega's geven aan dat het onderzoek nog in volle gang is en dat zij zo veel mogelijk 06-nummers met dit probleem willen ontvangen voor de analyse. Als je nog niet hebt gereageerd in dit topic, doe dat dan alsjeblieft. We kunnen jullie 06-nummers via ons systeem achterhalen en dit doorgeven aan onze collega's. Alvast bedankt!
Volgens mij gaat het nu stukken beter met de verbinding , de snelheid komt weer op gang
Ik heb weer een snelle verbinding inmiddels.
Inderdaad bij mij in italie ook weer goed
Reputatie 2
Hier nog steeds slakken gang. Tel al uit en aan gedaan, netwerk is ht hr.
Reputatie 2
speedtest, ping 303/ down 0.0/ up 0.07. En dit geeft hij al 3 dagen aan.
lijkt inderdaad opgelost te zijn, speedtest geeft nu 10Mbps download aan 🙂 wel jammer op de laatste dag van onze vakantie, morgen vertrekken we weer naar olanda 😞
Ik kan het nu niet meer controleren, ben inmiddels terug in Nederland. Zeker is dat de snelheid vanaf 13 september tot het eind van de looptijd van de L-Pas (18 september) abominabel was.
Reputatie 5
Badge +11
@all
Goed om te lezen dat het bij de meesten van jullie inmiddels weer op gang komt.

Mijn collega's hebben aangegeven dat er binnen 2 tot 3 uur een oplossing voor het probleem moet zijn voor alle getroffen klanten. Ik weet niet zeker of die gelijk toegepast kan worden, anders gebeurt dit waarschijnlijk vannacht.

We blijven jullie hier van updates voorzien. Dank voor jullie feedback, medewerking en geduld!
Thanks Dennis , ik heb inderdaad weer normaal bereik in Italie
Frankrijk nog steeds als n slak
Hier in Duitsland werkt het helemaal niet. Donderdag begonnen met traag internet tot en met zaterdag. en vanaf zaterdagmiddag helemaal geen internet meer. Hoe lang gaat dit nog duren?
Reputatie 5
Badge +11
@all
Er staat een oplossing klaar om toegepast te worden om 18:00 vandaag. Zoals het er nu uitziet kan deze oplossing ook daadwerkelijk worden uitgevoerd op dat tijdstip. Alle klanten die nu onterecht traag internet ervaren zouden dan weer een normale snelheid moeten halen.

Heb je een ander probleem dan een trage verbinding in het buitenland? Bekijk dan dit topic voor alle lopende problemen in het buitenland.
Nog steeds 16kbps......
Reputatie 2
Ik nog niet. Graag spoedige oplossing. Groeten uit Frankrijk
Reputatie 2
Hier in kroatie gaat het de goede kant op. 8 mb down. Maar nu ben ik door me internet heen door steeds dat speedtest te gebruiken. ( heb nog 9 mb over).Kortom, heb 100 mb verbruikt aan traag internet/ geen internet. Gaan me vrienden van t mobile dat nog vergoeden? Kan zo meteen een travel en suft pas gaan kopen.