Beantwoord

[Opgelost] Lage snelheid na ingaan nieuwe bundel


Reputatie 6
Een deel van de klanten ervaart momenteel klachten mbt de snelheid van internet. Door een storing blijft de snelheid laag, terwijl de nieuwe bundel wel al ingegaan is.

Het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt.

Wanneer je deze klachten hebt, geef dat hieronder aan. We vragen jullie om geen nieuw topic aan te maken wanneer je dit probleem ondervindt.
icon

Beste antwoord door Thalina 30 november 2016, 09:37

UPDATE:

We zijn uiteraard nog steeds hard bezig om dit probleem op te lossen! Afgelopen nacht is er een fix live gegaan en vanaf morgenochtend zou het probleem opgelost moeten zijn. Ontvang je altijd op de 1ste van de maand jouw nieuwe tegoed en heb je morgen toch last van traag internet na het ingaan van jouw nieuwe internetbundel? Laat het ons dan weten via een reactie!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

118 reacties

Hoi, ik heb dit probleem ook.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sorpresa,

Zoals aangegeven in dit topic, heb ik voor jou in het systeem iets aangepast. Als je je toestel uit- en aanzet, moet je weer snel internet hebben. Laat je weten of het is opgelost?
Reputatie 6
Badge +17
UPDATE:

We zijn op dit moment nog steeds hard bezig om het probleem op te lossen! We merken nu dat de vertraging in de internetsnelheid na 24 uur automatisch is hersteld. Het is ook mogelijk om handmatig een aanpassing te maken in het systeem, dan hersteld de internetsnelheid ook weer. Reageer daarvoor in dit topic, dan zullen we ook bij jou je snelheid handmatig een reset geven.

Uiteraard werken wij ook aan een structurele oplossing voor dit probleem! Voor nu staat de fix om dit structureel op te lossen gepland voor 29 november.
Het is weer normaal! Thnx 🙂
Ik heb dit probleem ook, hoe kan ik dit oplossen?
zelfde probleem, graag handmatig een reset?
Helaas heb ik ook het probleem!
Reputatie 6
Badge +17
@Sorpresa,

Goed om te horen dat alles weer werkt! :)

@Kalan,

Ik zie dat je inmiddels mijn collega hebt gesproken en dat hij je verder heeft geholpen. Klopt het dat je weer met normale snelheid kunt internetten? Als ik nog ergens bij kan helpen, let me know!

@Badhuis,
Ik heb jouw internetsnelheid net een reset gegeven. Als je je toestel uit- en aanzet, moet het weer goed werken! Laat je weten of het zo in orde is?

@Marliies,
Ook jouw internetsnelheid heb ik net handmatig gereset. Laat je weten of alles zo weer werkt, nadat je je toestel uit- en aan hebt gezet?
@ Thalina, mijn internetbundel is vandaag ook opnieuw ingegaan. Nu is mijn 4G ook megatraag. Kunnen jullie dit aub oplossen? Alvast bedankt.
Ik heb t zelfde probleem...
Heb hetzelfde probleem...
Reputatie 6
Badge +17
@jozef01, @Tomnusteling en @Anna85,

Ik heb bij jullie allemaal handmatig jullie internetsnelheid gereset. Vergeet niet eerst je toestel uit- en aan te zetten. Daarna zouden jullie weer op hoge snelheid moeten kunnen internetten! Laten jullie weten of het werkt?
@jozef01, @Tomnusteling en @Anna85,

Ik heb bij jullie allemaal handmatig jullie internetsnelheid gereset. Vergeet niet eerst je toestel uit- en aan te zetten. Daarna zouden jullie weer op hoge snelheid moeten kunnen internetten! Laten jullie weten of het werkt?


@Thalina: Het werkt weer! Hartstikke bedankt!
Mijn Internet is ook ontzettend traag. Ik kan amper wat doen op mijn telefoon. Ik hoop dat dit snel opgelost is.
Hallo,

Vandaag is mijn nieuwe maandelijkse Internet Bundel ingegaan. Echter is de snelheid uiterst laag, alsof de bundel op is.

Gisteren avond, in de vorige bundel, was de snelheid nog prima.
Internetbundel vandaag ingegaan en internetsnelheid is nog steeds laag! Wat kan ik het beste doen?
Ja, bij mij werkt het weer! Bedankt voor de supersnelle service! #fijnedaggewenst
Reputatie 6
Badge +17
@jozef01 en Anna85,
Fijn om te horen dat alles weer werkt! 🙂

@JetGraafland en Sherwin95s,
Bij jullie heb ik handmatig jullie internetsnelheid gereset. Als je je toestel uit- en aanzet, moet je weer op volle snelheid kunnen internetten! Laten jullie weten of alles weer in orde is?

@LeLalkjh,
Ik heb jouw vraag even verplaatst naar het algemene topic hierover. Zoals je kunt lezen in dit topic ervaart een deel van onze klanten dat ze na het ingaan van de nieuwe internetbundel lage snelheid houden. We doen hard ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen! Bij jou heb ik handmatig je internetsnelheid gereset. Als je je telefoon uit- en aanzet, moet alles weer werken. Laat je weten of het zo in orde is?
Hier hetzelde, sinds nieuwe bundel traag internet.graag reset
Ik heb het zelfde probleem
Toestel handmatig al opnieuw aan en uitgezet
Van alles geprobeerd. Niks werkt
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Saphic86 en Brisingir,

Balen dat ook jullie hier last van hebben. Sorry voor het ongemak! Goed dat jullie het hier aangeven bij ons.

Om dit zo snel mogelijk voor jullie op te lossen heb ik voor jullie ook een reset doorgevoerd. Zouden jullie over 15 minuten je toestel één keer helemaal opnieuw willen starten? Laat ons weten of jullie dan weer met de juiste snelheid kunnen internetten!
Bedankt voor resette, nu doet die het weer.
Reputatie 4
Badge +6
Morgen gaat mijn nieuwe bundel in..
Maar morgen is het webcare team dicht.. hoe gaan we dat doen?
Hi, ik heb ook deze problem sinds gister. Graag een handmatig reset.

Bedankt alvast!
Hi sinds vandaag is mijn nieuwe bundel in gegaan en mijn 4G internet doet het sinds vandaag niet meer. Hij geeft wel aan dat er 4G internet is maar laad helenaal niks.