Beantwoord

[Opgelost] Lage snelheid na ingaan nieuwe bundel

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

118 reacties

Hoi, ik heb hier ook last van. Kunnen jullie dit verhelpen?
Reputatie 4
Badge +6
Beste mensen.

Momenteel is de support van t-mobile gesloten.
Helaas zijn er nu geen mensen die dit probleem kunnen verhelpen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi allen,

Ook in het weekend doen wij ons best om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. ;)

Ik heb voor jullie ook een reset uitgevoerd zodat jullie weer met de juiste snelheid kunnen internetten. Zet over 15 minuten je toestel helemaal uit en weer aan zodat je opnieuw op het netwerk aangemeld wordt.

Laat ons weten of alles weer naar behoren werkt!
Hoi Issam, het werkt weer. Bedankt
Thanks, het werkt weer!!
Reputatie 6
Badge +17
Toppie! Bedankt voor jullie terugkoppeling en nog een fijn weekend toegewenst. 😉
Ik heb hetzelfde probleem..
Hoi. Bij mij werkt het internet nog steeds niet. 4G en nog steeds niks waard
Hi gisteren avond had ik al een bericht geplaats over dat me internet het niet deed. Vanmorgen deed die het weer maar nu geeft die aan dat ik alleen 3G netwerk heb wat vervolgens ook ggewoon niet werkt. Vervelend dat ik nu al twee dagen gedoe heb met me internet. Hopelijk kunnen jullie het oplossen
@Richarddiep, welkom op het klantenforum.

Ik heb je bericht verplaatst naar het algemene topic over dit probleem, zodat het forum overzichtelijk blijft. Zodra de T-Mobile Moderators weer aanwezig zijn zal één van hen waar nodig de reset uitvoeren. 🙂
Ik evaar dit probleem ook
Reputatie 7
Badge +20
Hi Richard, Mematii38 en Rianne,

Ik heb voor jullie ook een reset uitgevoerd. Als je over 15min je toestel herstart dan zou je weer snel moeten kunnen internetten.

Laat jullie even weten of het is opgelost? 😉
Reputatie 2
Ik ook last Vannacht 00.00 nieuwe 20gb bundel in gegaan ... nu traag internet

Paar keer herstart heeft niks geholpen
Ik ben ook in de prijzen gevallen...de hele dag al zeer langzaam allemaal..ik dacht dat het aan de

storm lag hahaha....ik wacht op Hajar......

m vr. gr.
Telefoon opnieuw aan een uit gezet maar hij geeft ng steeds aan 3G internet te hebben, maar kan nog steeds niet eens whatsappen. Vervelend dat het al 3 dagen duurt bij mij ..
Ik heb er ook last van dat me 4 g netwerk traag is.
Ik heb hetzelfde probleem sinds 19 november.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi allemaal,

Voor iedereen die na Hajar heeft gereageerd heb ik het internet een reset gegeven. Zouden jullie eens opnieuw op kunnen starten om te checken of het dan wel goed werkt?

We horen graag van jullie of we nog ergens bij kunnen helpen!
Reputatie 7
Badge +20
@Rianne

Vreemd dat het nog niet goed werkt bij je. Voor de zekerheid heb ik jouw internet ook een reset gegeven. Zou je kunnen aangeven of je het probleem nog steeds ervaart?

Heb je er last van op één locatie of overal? Zou je jouw simkaart eens in een ander toestel kunnen plaatsen en andersom? Zo kunnen we kijken of het wellicht aan de sim ligt.
Alles in orde ....vanaf vanochtend vroeg al...toch bedankt voor de service.
Ik ervaar dit probleem ook. Kan het probleem opgelost worden voor mij?
Beste Thalina, ook mijn bundel u's vandaag weer ingegaan, maar superstraag. Wil je mijn snelheid resetten?
Mvg,
Ralph
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ronald en Ralph,

Ik heb bij jullie ook het internet een reset gegeven. Houden jullie ons op de hoogte of het nu goed werkt? 🙂
Ik heb dit probleem nog steeds! Kei vervelend!
Hey David,

Bedankt! Internetsnelheid is weer als vanouds.