Beantwoord

[Opgelost] Lage snelheid na ingaan nieuwe bundel

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

118 reacties

Beste David, ik de snelheid weer terug. Is dit nu doordat je een reset hebt verricht of gaat de nieuwe bundel automatisch pas een dag later in?
Reputatie 7
Badge +20
@Sertac58

De reset heb ik nu ook voor jou uitgevoerd. Kun je even opnieuw opstarten en aangeven of het weer werkt?

@Ralph

De snelheid hoort direct weer actief te zijn, het betreft hier dan ook een storing. Vandaar dat we dit nu even automatisch doen. Hopelijk is dit spoedig opgelost!
Graag voor mij ook een handmatige reset. De hele dag haast geen gebruik kunnen maken van internet.
@David

Het is gelukt hij doet het weer!
Reputatie 7
Badge +15
@Jered01,

Ik heb de rest zojuist voor je uitgevoerd. Zou je ons na een herstart van het toestel willen laten weten of het weer naar behoren werkt? 🙂

@Sertac58,

Fijn dat het weer werkt!
Hi Amy, snelheid probleem opgelost. Bedankt
Beste T-Mobile,

Helaas heb ik ook last van traag internet, terwijl mijn nieuwe bundel vandaag is ingegaan.
Internet via de browser is heel traag, evenals app's als instagram, twitter etc.

Ik hem mijn toestel al een aantal keer opnieuw opgestart, en heb alle tijdelijke bestanden ook al verwijderd. Maar dit mocht niet helpen.

Zouden jullie hiernaar willen kijken?

M.v.g. B. van Dam
Ik heb hier ook last van.. mijn internet is supertraag zelfs na ingang van nieuwe bundel 4G supertraag! Kunnen jullie dit voor mij fixen?
Reputatie 7
Badge +15
@Jered01,

Thanks voor de terugkoppeling, fijn dat het weer naar behoren werkt! 🙂

@b.v.dam,

Ik heb bij jou zojuist ook de rest uitgevoerd. Zou je het toestel eens opnieuw uit- en aan willen zetten? Hoor graag of het daarna weer op de juiste snelheid werkt!

@Purinfinity',

Er is bij jou sinds 11 september een klantverzoekblokkade actief op internet en MMS. Ik heb deze blokkade zojuist voor je verwijderd. Wil je laten weten of het na een herstart weer goed werkt? :8
@Amy, Hulde! Alles werkt weer na behoren! Bedankt
Reputatie 7
Badge +15
@B.v.dam,

Top! Dank voor de terugkoppeling! 😃
Ik heb ook dit probleem. Geen mobiel internet op telefoon
Nieuwe bundel maar geen snelheid meer. Resetten aub!??
Hallo wanneer heb ik wwer bereik? Geen stijl dit
Zelfde probleem! Zie graag dat mijn snelheid weer normaal is.
Ik heb ook dit probleem maar dit is erg irritant met de nachtdienst , mag ik ook een handmatig reset aub..
mvg kose
Krijgen we snel nog ons internet weer snel? Dit is echt niet normaal gisteren was het het zelfde
Goedemorgen, graag een reset. Nieuwe bundel vandaag ingegaan maar snelheid blijft laag.
Vast bedankt
Reputatie 7
Badge +15
@Chevroletv8, @PedroBl @Hasan kose en @Rico29

Goedemorgen allemaal,

Sorry voor het ongemak. We zijn momenteel druk bezig om dit permanent op te lossen. Voor nu heb ik bij jullie vier allemaal de reset uitgevoerd. Willen jullie laten weten of het na het herstarten van het toestel weer helemaal naar behoren werkt? 🙂
Hij doet het weer eindelijk...
Reputatie 7
Badge +15
Hey Chevroletv8,

Bedankt voor de terugkoppeling! Sorry dat het even duurde maar heel fijn om te horen dat het weer werkt! 🙂
Hij doet het weer.
Reputatie 7
Badge +15
Hi PedroBI,

Jij ook bedankt voor je reactie! Goed dat het weer werkt. 🙂
Hoi ,

Ik heb ook sinds vandaag trage internet terwijl mijn nieuwe bundel pas is ingegaan. Hoe word dit opgelost?
Hallo

Ik heb nog steeds last van traag internet en zou graag alles weer normaal gebruiken.

Mvg richard