Beantwoord

[Opgelost] Lage snelheid na ingaan nieuwe bundel

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

118 reacties

Ik zou ook graag een reset krijgen, dacht al dat het aan mijn toestel lag.
Zelfde probleem, zou ook graag een reset willen
Mijn nieuwe bundel is ook ingegaan 1,5 uur geleden, nog steeds traag internet. Heb snel een fix nodig, alvast bedankt!
Werkt weer zoals het hoort thnx
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen allemaal. Ik help jullie graag uit de brand! 🙂

@Mohamed123, @Garfie & Abilgic89,

Ik heb bij jullie drie zojuist de aanpassing gedaan waardoor de internetbundel weer op volle snelheid moet werken. Zouden jullie je toestel eens opnieuw op willen starten en daarna hier willen laten weten of het gelukt is? :8

@Richardherder

Bij jou is de reset ondertussen al uitgevoerd door een van mijn collega's. Werkt het weer naar behoren?

@Humboldt,

Sinds 6 november is er bij jou een blokkade actief op Internet en MMS. Hierdoor is het niet mogelijk om gebruik te maken van internet. Ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd. Wil je laten weten of het na een herstart weer naar behoren werkt?

@Rico29,

Top dat het weer werkt! Thanks voor de terugkoppeling.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen allemaal,

Een algemene update over deze storing:

Als eerste onze excuses hiervoor! Het is natuurlijk heel vervelend als je nieuwe bundel ingaat en je alsnog de volledige snelheid niet terug krijgt. Er is gebleken dat er een vertraging van 24 uur is daarna hersteld de snelheid. We doen ons uiterste best om de vertraging zo snel mogelijk op te lossen. Zoals Thalina al aangaf zal dit naar verwachting op 29 november zijn.

Heb je ook lastig van dit probleem? Het blokkeren en deblokkeren van een internetblokkade kan de snelheid in dit geval resetten. Lukt het niet om dit zelf te doen via My T-Mobile laat dan een reactie achter in dit topic.
Hallo,

ik ook hetzelfde probleem... zeer trage internet.. nieuwe bundel vandaag in gegaan..

groet,
m
Bij mij is gelukkig het probleem opgelost en alles werkt weer top! Bedankt t-mobile

Mvg richard
Goedemorgen, dankjewel Amy, de snelheid is weer zoals het hoort:)
Reputatie 2
Werkt weer goed
Helaas traag.....het is jammer dat je 20gb per maand hebt, gemiddeld 11GB gebruikt. 1 keer over je data bundel heengaat en zelf bijkoopt, en als je bundel er is nog steeds traag internet hebt.....
Reputatie 7
Badge +15
@Richardherder, @Abilgic89, @Pheemsie1,

Fijn dat het weer werkt! Bedankt voor de terugkoppeling! :)

@meipotang

Ik heb bij jou zojuist ook de reset uitgevoerd. Wil je laten weten of na een restart van je toestel alles weer naar behoren werkt? :8

@SpeedRay,

Ondertussen heb je contact gehad met een van mijn collega's. Werkt jouw bundel ook weer op reguliere snelheid? Overigens is dit natuurlijk niet hoe het altijd gaat met de snelheid. Normaal gesproken hoor je als de nieuwe bundels ingaan natuurlijk direct weer gebruik van de normale snelheid te maken. Helaas is dit momenteel even anders wegens deze storing. In de openingspost van dit topic vind je er meer informatie over.
Ja, ik ook...
Ja, ik ook... het werk niet!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Anam,

Uit jouw reacties begrijp ik dat jij hier ook last van hebt? Ik heb het internet aan onze kant een reset voor je gegeven. Zou je ons kunnen laten weten of dit geholpen heeft?
Hoi Anam,

Uit jouw reacties begrijp ik dat jij hier ook last van hebt? Ik heb het internet aan onze kant een reset voor je gegeven. Zou je ons kunnen laten weten of dit geholpen heeft?

Jaa, bedankt voor je snelle reactie. Nu alles werk prima weer. Bedankt!!!!
Ik heb dit probleem ook
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Anam,

Top! Goed om te lezen dat alles weer werkt. Bedankt voor je terugkoppeling. 😉
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Emiel-Delissen,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Balen dat ook jij hier last van hebt. Goed dat je dit aankaart hier. Ik heb voor jou ook een reset uitgevoerd. Als je over 15 minuten je toestel opnieuw start dan zou je overal gebruik van moeten kunnen maken.

Laat je ons even weten of het is gelukt? Als je andere vragen hebt dan horen we het natuurlijk ook graag van je. 🙂
Hoi T-mobile ,
Ook ik heb last van langzame internet sinds me nieuwe bundel vandaag ....
Ook ik heb hier last van sinds vandaag na het ingaan van de nieuwe bundel.
Wat ik ook doe, niets helpt..
Hoi Issam,
sinds de reset heb ik helemaal geen internet.
Kun je dit probleem oplossen?

Groetjes Emiel

Hoi Emiel-Delissen,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Balen dat ook jij hier last van hebt. Goed dat je dit aankaart hier. Ik heb voor jou ook een reset uitgevoerd. Als je over 15 minuten je toestel opnieuw start dan zou je overal gebruik van moeten kunnen maken.

Laat je ons even weten of het is gelukt? Als je andere vragen hebt dan horen we het natuurlijk ook graag van je. :)
Reputatie 7
Badge +15
@Invazns & @Guuiido

Ik heb voor jullie zojuist ook de reset uitgevoerd. Als je het toestel even opnieuw opstart moet het daarna weer helemaal naar behoren werken. Trekken jullie aan de bel als je hierna nog steeds langzame snelheid ervaart? :8

@Emiel-Delissen,

De reset was bij jou niet helemaal goed gegaan waardoor er een blokkade op internet actief beef. Excuses hiervoor! Ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd. Wil je het toestel opnieuw opstarten en daarna laten weten of je weer volledig online bent?
Beste Amy,

Bedankt voor je hulp. Bij wie of waar kan ik terecht voor eventuele compensatie van mijn laatste MB aanvuller? Deze functioneerde niet door dit geval.

Alvast bedankt.