Beantwoord

[Opgelost] Lage snelheid na ingaan nieuwe bundel

Reputatie 6
Een deel van de klanten ervaart momenteel klachten mbt de snelheid van internet. Door een storing blijft de snelheid laag, terwijl de nieuwe bundel wel al ingegaan is.

Het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt.

Wanneer je deze klachten hebt, geef dat hieronder aan. We vragen jullie om geen nieuw topic aan te maken wanneer je dit probleem ondervindt.
icon

Beste antwoord door Thalina 30 november 2016, 09:37

UPDATE:

We zijn uiteraard nog steeds hard bezig om dit probleem op te lossen! Afgelopen nacht is er een fix live gegaan en vanaf morgenochtend zou het probleem opgelost moeten zijn. Ontvang je altijd op de 1ste van de maand jouw nieuwe tegoed en heb je morgen toch last van traag internet na het ingaan van jouw nieuwe internetbundel? Laat het ons dan weten via een reactie!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

118 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi L3ANN3,

Ik denk dat jij het probleem ervaart waar dit topic over gaat. We werken er hard aan om dit op te lossen en hopelijk is dit dan ook spoedig opgelost!

Aangezien het probleem uit dit topic is opgelost en we al een topic over het andere probleem hebben gaat dit topic op slot.
Mijn 4G is te traag voor woorden. Is dit te verhelpen???
Reputatie 7
Badge +20
Hey Sabir,

Rlsikosek12 heeft je nog een aantal vragen gesteld over jouw netwerk en telefoon. Hier ben ik ook wel benieuwd naar!

Zou je daarnaast ook nog aan willen geven of je het alleen bij het bekijken van video's hebt of ook bij andere applicaties? Heb je misschien de mogelijkheid om een speedtest uit te voeren op een locatie waar je vaak bent, bijvoorbeeld thuis, op werk of school? Heb je deze problemen trouwens overal of op een bepaalde locatie? Als laatste wil ik je ook nog even vragen om jouw simkaart te controleren, gewoon voor de zekerheid. Ook heb ik jouw internet even een reset gegeven, gewoon ook om dit uit te sluiten.

Een heleboel vragen, maar ik ben ervan overtuigd dat als we hier antwoord op hebben, we de oplossing bijna al hebben! :)

PS: Ik zie dat je nog niet bent aangemeld voor een groep van T-Mobile Samen. Hierbij kun je onderling gratis bellen én als er minimaal 2 abonnees in de groep zitten, krijg je ook nog maandelijks een extraatje!
Reputatie 3
Hoi Sabir,

Maak je geen zorgen! Als alles straks werkt maak je gebruik van het beste 4G netwerk van NL 😉. Voor nu is het vervelend dat het niet werkt. Maak je gebruik van de nieuwste iOS versie? Heb je daarnaast al eens geprobeerd om je toestel opnieuw op te starten? Heb je trouwens wel 4G bovenin je iPhone scherm staan? Mocht dit niet werken, laat het dan even weten!
Ik heb een iPhone 7 en 4G geselecteerd maar als ik een filmpje wil kijken of iets dan blijft die vastlopen dat hoort niet met 4G neem ik aan het is vandaag al de hele dag zo
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sabir,

Wat jammer dat je dit zo ervaart! Kun je aangeven waar je problemen mee ervaart? Heb je niet overal goede 4G dekking? Ervaar je dat op een of meerdere locaties? Van welk toestel maak je gebruik? Heb je 4G wel geselecteerd in je toestel?

Ik hoor graag van je zodat we samen jouw T-Mobile ervaring weer prettig kunnen maken! 🙂
Ik ben nog geen week klant bij tmobile en ik heb nu al klachten over het 'zogenaamde' 4g netwerk. Dit is geen eens 3G waardig
Reputatie 6
Badge +17
UPDATE:

We zijn uiteraard nog steeds hard bezig om dit probleem op te lossen! Afgelopen nacht is er een fix live gegaan en vanaf morgenochtend zou het probleem opgelost moeten zijn. Ontvang je altijd op de 1ste van de maand jouw nieuwe tegoed en heb je morgen toch last van traag internet na het ingaan van jouw nieuwe internetbundel? Laat het ons dan weten via een reactie!
Hij doet het weer bedankt!!

@Invazns & @Guuiido

Ik heb voor jullie zojuist ook de reset uitgevoerd. Als je het toestel even opnieuw opstart moet het daarna weer helemaal naar behoren werken. Trekken jullie aan de bel als je hierna nog steeds langzame snelheid ervaart? :8

@Emiel-Delissen,

De reset was bij jou niet helemaal goed gegaan waardoor er een blokkade op internet actief beef. Excuses hiervoor! Ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd. Wil je het toestel opnieuw opstarten en daarna laten weten of je weer volledig online bent?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi allemaal,

Ik heb het internet bij jullie een reset gegeven! Even opnieuw opstarten en het zou weer moeten werken. 🙂
Ook trage verbinding bij mij!
Mijn nieuwe bundel is vandaag ingegaan maar ik kan niet meer op internet zonder wifi nu staat steeds dat ik moet inloggen om my t-mobile en als ik dat doe gebeur er niks en kan ik niet op internet
Ik ook!:(
Ik vind mijn internet ook erg traag,vandaag is de nieuwe bundel ingegaan.Ik weet niet of jullie deze ook kunnen resetten?,ik zag al staan dat het normaal vanaf morgen moet Zijn opgelost?.

Gr Jeroen.
Reputatie 7
Badge +20
@Invazns en @vanLeon;

Super fijn dat het weer werkt! :)

@Guuiido;

Wat fijn dat het bij jou ook weer werkt. De storing met traag internet die jij en andere klanten hebben ervaren had alleen met de nieuwe bundels te maken. Jouw nieuwe databundel is op 27ste ingegaan en daardoor had je dus ook te maken met deze storing. De MB-aanvullers heb je daarvoor aangeschaft en hebben niets met deze storing te maken.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! 🙂
Ik ook
@Amy

Beste Amy,

Bedankt voor je hulp. Bij wie of waar kan ik terecht voor eventuele compensatie van mijn laatste MB aanvuller? Deze functioneerde niet door dit geval.

Alvast bedankt.
@Amy me snelle internet is weer terug !!! Thanks !! Laat het weten als me internet weer sloom is
Beste Amy,

Bedankt voor je hulp. Bij wie of waar kan ik terecht voor eventuele compensatie van mijn laatste MB aanvuller? Deze functioneerde niet door dit geval.

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +15
@Invazns & @Guuiido

Ik heb voor jullie zojuist ook de reset uitgevoerd. Als je het toestel even opnieuw opstart moet het daarna weer helemaal naar behoren werken. Trekken jullie aan de bel als je hierna nog steeds langzame snelheid ervaart? :8

@Emiel-Delissen,

De reset was bij jou niet helemaal goed gegaan waardoor er een blokkade op internet actief beef. Excuses hiervoor! Ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd. Wil je het toestel opnieuw opstarten en daarna laten weten of je weer volledig online bent?
Hoi Issam,
sinds de reset heb ik helemaal geen internet.
Kun je dit probleem oplossen?

Groetjes Emiel

Hoi Emiel-Delissen,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Balen dat ook jij hier last van hebt. Goed dat je dit aankaart hier. Ik heb voor jou ook een reset uitgevoerd. Als je over 15 minuten je toestel opnieuw start dan zou je overal gebruik van moeten kunnen maken.

Laat je ons even weten of het is gelukt? Als je andere vragen hebt dan horen we het natuurlijk ook graag van je. :)
Wat ik ook doe, niets helpt..
Ook ik heb hier last van sinds vandaag na het ingaan van de nieuwe bundel.
Hoi T-mobile ,
Ook ik heb last van langzame internet sinds me nieuwe bundel vandaag ....
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Emiel-Delissen,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Balen dat ook jij hier last van hebt. Goed dat je dit aankaart hier. Ik heb voor jou ook een reset uitgevoerd. Als je over 15 minuten je toestel opnieuw start dan zou je overal gebruik van moeten kunnen maken.

Laat je ons even weten of het is gelukt? Als je andere vragen hebt dan horen we het natuurlijk ook graag van je. 🙂