Beantwoord

[Opgelost] Landelijk T-Mobile Thuis internet op het DSL- en glasvezelnetwerk

• 1 oktober 2017
  • 92 reacties
  • 11802 Bekeken

Reputatie 6
Badge +5
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 2746 reacties
Momenteel kan een groot aantal klanten problemen ervaren met de T-Mobile Thuis internet. Je bent bijvoorbeeld wel verbonden met de wifi, maar kan niet op het internet. Wij zijn hard aan het werk om te achterhalen waar het probleem zit. De TV dienst werkt gelukkig nog wel goed! Wij begrijpen héél goed hoe vervelend dit is en bieden onze welgemeende excuses aan!

In dit topic zal ik updates geven hoe het ervoor staat!
icon

Beste antwoord door Sander 2 oktober 2017, 09:51

@iedereen,

Reset modem
Mocht je nog een storing ervaren (en je woont niet in Hilversum), dan wil ik vragen even het modem van de stroom te halen. Tien seconden is ruim voldoende. Laat het modem volledig opstarten. Probeer daarna via de wifi en/of bekabelde verbinding een internetpagina te bezoeken.

Nog steeds storing?
Lukt dit niet, laat het hieronder weten. Vertel dan welke lampjes branden en je postcode/stad/dorp. Vertel welke diensten er niet werken en sinds wanneer. Dan ga ik verder aan de slag voor je!

Wifi traag?
Gaat het om jouw wifi? Is deze een stuk trager dan voorheen? Dan is na de storing wellicht nodig om je wifi weer te optimaliseren. Waarschijnlijk is de situatie bij de buren ook veranderd en is het dus zaak om even een nieuw kanaal te selecteren. In dit topic vind je alle uitleg hoe dit te doen.

Storingen zijn er om te verhelpen!
Bekijk origineel

92 reacties

Ik heb het ook op het glasvezelnetwerk. (Elburg, NW Veluwe)

(Tijdelijke workaround: https://forum.t-mobile.nl/storingen-471/dns-storing-283518?postid=1406919)
Reputatie 6
Badge +5
Goed dat je dit meldt, Marc! Ik ga het meteen na!
Reputatie 2
Ook glasvezelproblemen in Zoetermeer
Ook beide netwerkproblemen in Schijndel
Niets werkt (glasvezel) in Zoetermeer.
Ook in Amsterdam geen glasvezelnetwerk
Leiden glasvezel ook problemen!
Glasvezel in enschede ook problemen.
Ook hier in Kesteren probleem met glasvezel wel wifiverbinding geen internet!
glasvezel in Leeuwarden ook problemen facebook werkt niet. google weer wel
Rotterdam glasvezel is er ook een storing
Reputatie 6
Badge +5
Duidelijk signaal. Het is meegenomen!
Glasvezel in Nijverdal ook problemen
Eindhoven geen vast internet. Erg frustrerend als je opstaat om formule 1 te kijken...
(Ook glasvezel)
Ook in noordwijkerhout storing.Geen internet en tb!
Ook storing op Glasvezel in Dedemsvaart, 7701
En fijn dat de TV dienst het doet? Not!🤔
Ook een internet storing in Ede. T-mobile enig idee hoe lang dit gaat duren?
Momenteel kan een groot aantal klanten problemen ervaren met de T-Mobile Thuis internet. Je bent bijvoorbeeld wel verbonden met de wifi, maar kan niet op het internet. Wij zijn hard aan het werk om te achterhalen waar het probleem zit. Het lijkt alleen op het DSL (de telefoonlijn) te zitten. Dus niet op het glasvezelnetwerk. Ook fijn dat de TV dienst het gelukkig nog wel doet! Wij begrijpen héél goed hoe vervelend dit is en bieden onze welgemeende excuses aan!

In dit topic zal ik updates geven hoe het ervoor staat!

De storing doet zich ook voor op het glasvezelnetwerk en ook op de lan poorten.
Waarom wordt de storingsmelding niet geupdate met volledige informatie?
Best ook storing glasvezel
Er kan maar 1 apparaat tegelijk gebruik maken van internet.
Kom maar op met een update
Gaat het nog lang duren?
Het problem met DSL internet begon gisteravond hier in Venlo, niet nu
Sander.. waar blijft de update en de volledige storingsmelding?
Het is ondertussen allang duidelijk dat de storing zich niet beperkt tot wifi en ook niet alleen zich voordoet op het dsl netwerk.

Reageer