Beantwoord

[Opgelost] Landelijk T-Mobile Thuis internet op het DSL- en glasvezelnetwerk

• 1 oktober 2017
  • 92 reacties
  • 11779 Bekeken

Toon eerste reactie

92 reacties

Ook geen internet in rotterdam noord.
Een update en richtlijn hoelang dit gaat duren T- Mobile??
In Alphen aan den Rijn, glasvezel ook storing.
Hier in Zutphen wel tv en 1 laptop die het doet. De rest heeft wel verbinding met het modem, maar geen internet. De problemen hiermee ontstonden gisteravond al, maar omdat we vrijdag van dsl naar glasvezel zijn overgegaan, dacht ik dat het daar mee te maken had. De tv kastjes deden het ook niet, maar dat kwam omdat we de nieuwe moesten gaan gebruiken.

via het draytek modem het tweede dns server adres aangepast aan 8.8.8.8 en we hebben weer internet overal.
Is er inderdaad een indicatie van hoelang de dtoring nog zal duren? 😊
In Dedemsvaart lijkt het opgelost.
hoe kun je inloggen in het draytek modem? user/user werkt bij niet.

Hier in Zutphen wel tv en 1 laptop die het doet. De rest heeft wel verbinding met het modem, maar geen internet. De problemen hiermee ontstonden gisteravond al, maar omdat we vrijdag van dsl naar glasvezel zijn overgegaan, dacht ik dat het daar mee te maken had. De tv kastjes deden het ook niet, maar dat kwam omdat we de nieuwe moesten gaan gebruiken.

via het draytek modem het tweede dns server adres aangepast aan 8.8.8.8 en we hebben weer internet overal.
In Waddinxveen ook geen internet.Geeft steeds aan dat de DNS server niet goed is.
Hier in Emmen hetzelfde kan niet eens inloggen op de modem
Reputatie 6
Badge +5
Ik hoor positieve signalen! Het lijkt verholpen!

Kun je jouw modem wellicht nog even van de stroom halen en laten weten of de diensten weer terugkomen? Zo nee, meldt dan je postcode hier.
Opgelost in Rotterdam Zuid glasvezel
Ja, nu werkt prima hier
In Deventer werkt glasvezel internet weer bij mij!
In Didam werkt alles weer 6942
Reputatie 6
Badge +5
Yesssss! Fijn! Bedankt voor de updates! 🙂
hoe kun je inloggen in het draytek modem? user/user werkt bij niet.

is het ww dan een keertje aangepast? dan moet je die gebruiken. Anders weet ik het niet (behalve een fabrieksreset van het modem volgens mij)

ik heb net een andere DNS ingesteld.8.8.8.8 en dat gaat goed.Dus ik laat het maar even zo.Heb het internet zakelijk nodig dus ga t nu even zo doen.
Reputatie 2
Urmond gemeente stein Glasvezel geen internet..storing is dus nog steeds iet opgelost..
Reputatie 2
Pc6129
3022 ook nog geen internet
Utrecht, ruim een uur in de wacht gestaan om storing te verhelpen. Nog steeds niet verholpen en niemand gesproken!!!! Slechte zaak
Wat ongelooflijk slecht om via een onvindbare forumpost om te gaan met storing van deze grootte.
De 'storingshulp'-pagina die wel vindbaar is, gaat er direct (en alleen maar) vanuit, dat de storing bij al jullie klanten ligt. Waardeloos.
Stoor ik? Het is helemaal niet opgelost. Geen tv en geen internet thuis. Wordt er nog aan gewerkt bij jullie?? Graag updates ergens. Uur in de wacht gestaan en krijg enkel te horen dat er een monteur onderweg naar hilversum is..
Hier ook met internet helemaal niets! GAAT DIT NOG LANG DUREN????
Wij hebben momenteel weer zoals zo vaak heel slecht internet balen als stekkers hebben ook al eens een nieuw modum gekregen maar test geeft ook weer slechte resultaten 😡

Reageer