Beantwoord

[Opgelost] MB-aanvuller kopen niet mogelijk na verbruik Altijd EU Internet

• 14 september 2016
  • 11 reacties
  • 567 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 9803 reacties
Door een storing is het momenteel niet mogelijk om een MB-aanvuller te kopen nadat je jouw Altijd EU Internet bundel hebt verbruikt. De optie om een MB aanvuller te kopen is niet beschikbaar op de roaming pagina. Excuses voor het ongemak!

Wij zijn hard bezig om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen!

Er zijn momenteel verschillende problemen met internet in het buitenland. Bekijk dit forumtopic voor een overzicht van de storingen.
icon

Beste antwoord door Raymond 20 september 2016, 10:11

Goed nieuws! Het probleem is opgelost! Het is weer mogelijk om een MB Aanvuller aan te schaffen wanneer je je Altijd EU Internet datategoed hebt verbruikt. Ga hiervoor naar de My T-Mobile App (laatste versie) of surf naar http://www.t-mobile.nl/roaming
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 2
Dit probleem is nu al een paar dagen. Kunnen jullie aangeven hoelang dit gaat duren.
Idd gaat nu wel lang duren , ik zit nu inmiddels een week in Italie en nog steeds zegt travel en surf dat ik in Nederland ben. M'n altijd Europa is op , en wil nw bundel kopen , grrrrrrr wordt gek 😞
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen,

Helaas is er nog geen oplossing voor deze storing. Mijn collega's werken hard om dit zo snel mogelijk op te lossen! Excuses voor het ongemak!

Zodra er meer informatie bekend is laten we het aan jullie weten!

@Narretje,

Het gaat in dit topic om het aanschaffen van MB-Aanvullers. Jij hebt het over Travel & Surf. Hier zijn een aantal aanpassingen voor gedaan. Zou je eens willen proberen of je via www.t-mobile.nl/roaming een Travel & Surf-pas aan kunt schaffen? Mocht dat niet werken dan zien we je bericht graag tegemoet in dit topic. Alvast bedankt!
Hoi Amy , ik had het wel degelijk over mb aanvullers want ik heb een altijd EU abonnement . Maar ook de travel & surf werkte niet. Maar een 20 min geleden is het weer gaan werken en heb m'n 1000mb aanvuller kunnen kopen , het heeft een paar dagen geduurd maar het is nu gelukkig opgelost. Bedankt voor je reactie , groet Peter
Reputatie 7
Badge +15
Hey Peter,

Sorry dat ik daar overheen had gekeken! Wel fijn om te horen dat het ondertussen gelukt is. :)

Werkt alles nu helemaal naar behoren? Als wij nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag!
Mmm ik zit nu 4 dagen in Spanje. Heb een stel samen en stel bij met 250mb binnen de EU. Ik heb mn roaming aangezet, maar ho maar dat er verbinding is. Volgens mijn tmobile is de hele bundel op.... Is onmogelijk aangezien het internet niet eens heeft gewerkt.
Bovendien kan ik geen travel en surf pas kopen, die optie ontbreekt namelijk.

Ik vind dit persoonlijk een erg slechte zaak van TMobile. Zitten ze je tijdens het aansmeren van het abonnement in de winkel het je lekker te maken dat je ook een vaste bundel hebt in het buitenland.
Vervolgens kan je er geen gebruik van maken.

LOS DIT OP, HET HEEFT NU WEL LANG GENOEG GEDUURD
Nu al bijna een week niet mee mogelijk een mb-aanvuller aan te schaffen. Gaat deze onzin nog lang duren t-mobile? Heeft nu wel weer lang genoeg geduurd!
Ik word er ook een beetje moe van. Je krijgt ook bijna geen feedback over wat er aan de hand is en wanneer het opgelost word. Loop nu al 5 dagen aan te kloten met traag internet of gewoon helemaal geen internet. Mag me abbonement verlengen maar dikke kans dat ik voor een andere provider ga kiezen
Reputatie 6
Goed nieuws! Het probleem is opgelost! Het is weer mogelijk om een MB Aanvuller aan te schaffen wanneer je je Altijd EU Internet datategoed hebt verbruikt. Ga hiervoor naar de My T-Mobile App (laatste versie) of surf naar http://www.t-mobile.nl/roaming
Mocht ook wel even duren zeg. In total 5 dagen last van gehad. Komt er ook nog enige compensatie vanaf jullie kant?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Raimon,

Het heeft inderdaad langer geduurd dan we gehoopt hadden, gelukkig is het alsnog opgelost. Er is besloten om geen compensatie uit te delen voor dit probleem. Niet het antwoord waar je op gehoopt, maar helaas kunnen we er niets anders van maken.

Aangezien het probleem afgehandeld is, gaat dit topic op slot om te voorkomen dat er meldingen worden gemaakt die niet relevant zijn op dit topic.