Beantwoord

[Opgelost] MB-aanvullers kopen niet mogelijk in 50% van de gevallen

• 17 januari 2017
  • 4 reacties
  • 649 Bekeken

Reputatie 5
Badge +11
Momenteel is er een storing waarbij we in ongeveer 50% van de gevallen niet kunnen tonen of je een MB-aanvuller kan kopen in My T-Mobile. Er komt dan ook een melding "Je kunt op dit moment geen MB-aanvuller activeren" in beeld.

Krijg jij bovenstaande melding in beeld, maar lukt het bij jou niet, probeer het dan na een paar minuten opnieuw. Lukt het dan nog niet, wacht dan even rustig af. We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen en zullen het dan hier laten weten als er nieuws is.

We vermelden updates in dit topic. Excuses voor het ongemak!
icon

Beste antwoord door BartR 17 januari 2017, 14:31

Het grootste probleem is opgelost. Het kan echter door grote drukte op onze systemen voorkomen (ook voor klanten met Unlimited EU) dat je geen MB-aanvullers ziet. Log dat uit en opnieuw in of sluit en heropenen de App om het nogmaals te proberen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6
@DennisAmeling

Is dit ook voor mensen met een T-Mobile Unlimited Go Abonnement, zoals ik?
Het grootste probleem is opgelost. Het kan echter door grote drukte op onze systemen voorkomen (ook voor klanten met Unlimited EU) dat je geen MB-aanvullers ziet. Log dat uit en opnieuw in of sluit en heropenen de App om het nogmaals te proberen.
MB aanvuller doet het niet. Ben al 3 uur aan het proberen, klantenservice zegt dat het 24 uur kan duren. Lekker dan met een oneindig abonnement.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Mini2016,

Wat vreemd dat het niet werkt. In het systeem zie ik dat je MB-verdeler inmiddels is gekoppeld. Zou je het apparaat waar je simkaart in zit één keer opnieuw willen starten en het nogmaals willen proberen?

Mocht het daarna nog steeds niet werken dan kan je mij een privébericht sturen met daarin je 097-nummer.

Ik ben benieuwd naar je reactie!

Ps. Mijn excuses, ik las je vraag verkeerd. Het gaat om de MB aanvuller! Ik reageer op je privébericht.

Reageer