Beantwoord

[Opgelost] PrePaid diensten niet beschikbaar

• 22 juni 2017
  • 8 reacties
  • 938 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11290 reacties
Goedemorgen,

Er is op dit moment een probleem gaande met PrePaid. Bellen, SMS'en, mobiel internet gebruiken en opwaarderen is op dit moment niet mogelijk. We werken er keihard aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen! Excuses voor het ongemak!

Zodra wij een update hebben, dan laten we dat hier in dit topic direct weten.
icon

Beste antwoord door Thalina 22 juni 2017, 15:43

UPDATE 15:44 uur

Goed nieuws: Ook de problemen met PrePaid opwaarderen zijn opgelost. De belstatus op My T-Mobile kan nog achterlopen. Dit proberen we zo snel mogelijk te op te lossen!

Mocht je nog tegen problemen aanlopen, laat het dan in dit topic weten!
Bekijk origineel

8 reacties

Deze storing begon al rond 2 uur vannacht. Het netwerk mag wel weer werken van mij.
Reputatie 7
Badge +20
[Update: 11:17]

Het probleem is ondertussen opgelost, dus alles zou het weer moeten doen! 🙂 Start voor de zekerheid even je telefoon opnieuw op als het nog niet werkt.

Mocht je nog problemen ervaren, laat het dan even weten!
Goedemiddag,

Ik krijg nog steeds de melding dat het opwaardeer telefoonnummer niet in gebruik is. Ook na opnieuw opstarten.
Bij mij is het ook PRUT, kan niet eens inloggen of mijn saldo opvragen 1244 'is niet in gebruik??
Bellen lukt wel nu 13:00 uur.
Inloggen op de Tmobile app lukt wel, maar de verbruiksgegevens zijn slechts tot 10:36 uur bijgewerkt. Zie screenshot.

Zojuist wel kunnen opwaarderen met kaart op telefoon
Reputatie 6
Badge +17
UPDATE 15:27 uur

Alle PrePaid diensten zijn weer beschikbaar (bellen, sms en data). Op dit moment zijn er nog wel wat problemen met PrePaid opwaarderen. Ook is de belstatus op My T-Mobile op dit moment niet up-to-date. We doen keihard ons best om ook deze laatste problemen zo snel mogelijk te verhelpen. Sorry voor het ongemak!
Reputatie 6
Badge +17
UPDATE 15:44 uur

Goed nieuws: Ook de problemen met PrePaid opwaarderen zijn opgelost. De belstatus op My T-Mobile kan nog achterlopen. Dit proberen we zo snel mogelijk te op te lossen!

Mocht je nog tegen problemen aanlopen, laat het dan in dit topic weten!

Reageer