[Opgelost] Problemen Internet T-Mobile Thuis 23-5-2019

• 23 mei 2019
  • 5 reacties
  • 1249 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 2812 reacties
[21:25] We ontvangen signalen dat de verbinding hersteld is. Mogelijk dien je het modem (en de zwarte media converter) nog kort van de stroom te halen. Hoe dat gaat, lees je hier: Uitleg reset modem en/of media converter.

[21:00] Op dit moment zijn er problemen met internet van T-Mobile Thuis. In dit topic houden we je op de hoogte van de ontwikkelingen.

5 reacties

Amsterdam 1018 PB geen internet beschikbaar van T-mobile Thuis. 21:24u.
stad Tiel,
ik heb momenteel ruim half uur geen internet, ik belde naar klanten service en rruim 40 minuten wachten aan de lijn nog steeds niet geholpen. ik vind het jammer.😫
Reputatie 7
Badge +6
[21:25] We ontvangen signalen dat de verbinding hersteld is. Mogelijk dien je het modem (en de zwarte media converter) nog kort van de stroom te halen. Excuus voor het ongemak.
Ik heb al anderhalf uur geen internet.
Wij hebben verder geen tv abonnement dus kunnen niets kijken. Geen netflix, geen videoland, iPad werkt niet. En telefoons werken dus enkel op mobiele data.
Bah, ik ben het zo beu.. Gisteren is er een monteur geweest, een dag later is het nog erger dan van tevoren. 😡
It is happening again and again T-mobile. Every week one or two days very bad internet connection. I am sorry, but I am suppose to receive 500 mbit/s (ok with wi-fi 300 - 350 mbit/s) but not to receive 6 mbit/s for download and 60 mbit/s upload. It is obvious that you have some major problem in Leidshe Rijn and Vleuten, so please fix it. At this moment 7 mbit/s download.

Reageer