Beantwoord

[Opgelost] Problemen Internet, TV en Vast Bellen T-Mobile Thuis 14-10-2018

• 14 oktober 2018
  • 308 reacties
  • 91686 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1208 reacties
[15-10-2018, 22:28 uur]
Vannacht tussen 01:00 en 05:00 uur (nacht van 15 op 16 oktober) zullen we nazorgwerkzaamheden uitvoeren. In deze tijd kun je TV-kijken via TV Anywhere, excuses voor het ongemak!

[15-10-2018, 17:27 uur]
De diensten werken weer. We ondervonden een hardwareprobleem. Mocht het niet direct werken, adviseren we om je TV Box te rebooten.

[15-10-2018, 15:44 uur]
We adviseren nog steeds een reboot/reset van de TV Box uit te voeren. We hebben meerdere berichten van klanten ontvangen dat het probleem hiermee wordt verholpen.

[15-10-2018, 12:18 uur]
Het probleem rondom TV van T-Mobile Thuis wordt verholpen met een reboot/reset van de TV Box. Mocht het toch niet werken, laat het ons dan vooral weten.

[15-10-2018, 10:02 uur]
We ontvangen meerdere berichten waarin klanten bevestigen dat TV weer werkt. Voor klanten die nog problemen ervaren werken we non stop door om het op te lossen.

[15-10-2018, 01:27 uur]
Weet dat we zoals eerder gezegd op de achtergrond hard werken aan de oplossing. Uiteraard laten we het in dit topic weten als de problemen zijn opgelost.

[14-10-2018, 22:37 uur]
We blijven de komende nacht hard werken om het probleem op te lossen. Zodra deze is opgelost, zullen we dat hier melden.

[14-10-2018, 20:44 uur]
We werken er hard aan om het probleem op te lossen. Zodra we meer weten, melden we dat hier.

[14-10-2018, 19:22 uur]
De problemen lijken zich te uiten op verschillende manieren. Het is nog steeds in onderzoek. Weet dat we er alles aan doen om de problemen zo snel als mogelijk op te lossen!

[14-10-2018, 16:13 uur]
We krijgen meldingen binnen dat op verschillende plekken problemen kunnen worden ervaren met de diensten van T-Mobile Thuis. We zijn druk bezig met het onderzoek. Excuses voor het ongemak!
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 15 oktober 2018, 21:43

mocht je problemen hebben met Internet en TV herstart dan eerst het modem. je kan pas weer tv kijken als je internet weer werkt.
Werkt je internet maar je TV nog niet Herstart dan alleen je tv kastje.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

308 reacties

Voeg 's-Hertogenbosch ook maar bij dat lijstje
Goede middag,

Ik woon in Den Bosch maar ook ik heb niets meer geen WiFi, internet ,tv en vaste telefoon

Mvg
John V
Sint-michielsgestel ook
Ja hier ook Den Bosch. Nu al twee uur. Ik hoop wel dat daar een compensatie voor komt.
Ik lig ziek op bed, lag lekker naar een film te kijken... Mooi shit dit.
In zellenad wer me tv box ook niet meer liep eerst vast en daarna dee niks meer nu zwart beeld met wit streep

Voeg Eindhoven ook maar toe aan het lijstje. De box liep vast en ik heb nu ook een zwart beeld met een streep er door heen.
Waarom duurt het zo lang?!
In zellenad wer me tv box ook niet meer liep eerst vast en daarna dee niks meer nu zwart beeld met wit streep

Dit hebben wij ook, in Hilversum. Dus niet alleen Zuid Nederland!
Reputatie 2
In Krimpen aan den IJssel hetzelfde. Eerst liep het beeld vast en daarna na resetten en stekker eruit halen wordt het beeld zwart met een witte streep erdoorheen.

ik heb overigens nog wel WiFi.
Veldhoven heeft ook storing met TV (zelfde beeld zoals hierboven bij de andere forumleden) gelukkig niet het Internet .
Hier vanuit boxtel ook al vanaf vanmiddag geen tv en internet meer.
Mijn vriend was vandaag eindelijk een dag vrij denk je lekker een dagje bank te hangen kun je geen tv kijken..
Ik hoop dat dit probleem snel word opgelost en er een compensatie geleverd word!
Ook in amsterdam heb nu al een uur geen tv
Utrecht heeft het zelfde probleem

zwart beeld met grijze streep.
Entone box wil oo niet uit met de afstandsbediening!!
Utrecht heeft wel Internet en Telefonie alleen geen TV
Oss ook
In Zwolle ook last van het probleem
Den Haag ook... inmiddels dus landelijke storing? Echter wel internet en WiFi toegang. Tv geeft zwart beeld met een streep.
Rotterdam TV ook zwart beeld met witte lijn.
nog wel internet en telefoon
Leusden; zwart beeld met witte streep. Tv box en afstandsbediening werken ook niet meer samen.
Veenendaal ook, zwart beeld met witte streep en t box wil niet uit met afstandsbediening...
Ook in Maastricht geen tv, wel alweer Internet.
Tv zwart met witte streep
Ik ben wel verbonden maar heb juist geen internet.

Wel internet, helaas nog geen tv😞
Haarlemmermeer ook geen tv (zwart beeld met een witte streep) wel internet, kastje blijft op blauw branden
Ook in Echt midden Limburg wel internet maar geen TV. De bekende zwarte streep na vastlopen van decoder