Beantwoord

[Opgelost] Problemen Internet, TV en Vast Bellen T-Mobile Thuis 14-10-2018

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

308 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Marc,

Ik denk met je mee. Hoe heb je het modem gereset? Het is belangrijk dat je de stroom er even van af haalt, zo ongeveer een minuutje. De aan-uitknop indrukken is niet voldoende in dit geval. Mocht dit niet werken, kun je een fabrieksreset proberen? Hoe werkt trouwens de internetverbinding als je het via de kabel probeert? Ik hoor graag van je!
Ik trek de stekker uit het stopcontact voor minimaal een minuut. Dan weer er in en wachten. Dan proberen, maar zowel bekabelt als wifi geeft hij aan dat er geen internet connectie is. Na heel lang wachten zegt ie dat het goed is, maar er is gewoon geen internet. Niet op iphone, laptop, tv (bekabelt). Druk ik op een ander wifi signaal en ga weer terug maar mijn eigen modem, dan weer zoals de foto. En na heel lang wachten geeft hij aan dat het goed is, maar het werkt niet.

Waarom zou ik dan een fabrieksreset moeten doen? Probleem ligt na mijn deur.
Factory reset gedaan en het werkt weer..... raar verhaal
In hendrik ido ambacht hebben we weer WiFi en tv door de modem terug te zetten naar fabrieksinstellingen
3 days no internet access. I've tried everything but zero results. How long will it take?
Inmiddels ben ik echt niet meer te genieten. Dat jullie het lef hebben boven dit topic neer te zetten dat het probleem opgelost is is belachelijk. Ons internet blijft wegvallen, zowel het vaste internet, de WiFi als de tv. Dit komt omdat het WLAN signaal er niét is. Nu moet dit ineens volgens jullie bij mij liggen en moet er een monteur komen terwijl er voor deze storing geen problemen waren. Uiteindelijk heb ik genoegen genomen met de monteur, maar werd mij maandag bij het contact opnemen met de aangewezen partij aangegeven dat de monteur pas volgende week woensdag (!) kan komen. Ik heb herhaaldelijk contact opgenomen met de klantenservice en kom geen snars verder. Deze situatie is op dit moment extra frustrerend omdat ik wegens ziekte mijn werk vanuit huis moet uitvoeren. Op dit moment kan dat niet, heb ik dus geen inkomen en worden taken niét afgehandeld. Het feit dat niemand van de klantenservice mij kan vertellen wat er aan de hand is is echt idioterie. ‘Gemixte signalen’ wordt aan mij verteld en het zou hen ook niet lukken de modem te resetten. Nogmaals: voor de storing was er niks loos. Door jullie berichtgeving die maar blijft gaan over de niet werkende tv (wat helemaal niet mijn grootste probleem is), te pleiten dat alles weer goed zou zijn en het feit dat ik alleen maar standaard reacties ontvang van de klantenservice zonder een oplossing voor nu (desnoods tijdelijk) vind ik echt idioot. Dit is niet een manier om met klanten om te gaan. Bij andere bedrijven gaat ook wel eens wat mis, een storing kan gebeuren, maar niemand denkt met mij mee voor een (tijdelijke) oplossing. Dat dit probleem sinds de storing is ontstaan is écht niet ineens het probleem van mijn kabels.
Mijn begrip van opgelost is heel anders t mobile.

Reputatie 5
Badge +5
@zygmunto1 The wider issues have been resolved but I see your connection still isn't up. We are dispatching a mechanic to resolve the issues as quickly as possible!

@Helena22 In jouw geval geldt eigenlijk hetzelfde. De bredere problemen zijn maandagnacht definitief verholpen maar als jij nog steeds problemen ervaart dan gaan we dat natuurlijk nog oplossen! Zo te horen hebben mijn collega's al actie ondernomen maar als je wil dan kijk ik graag nog even met je mee. Stuur mij hiervoor dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer!