Beantwoord

[Opgelost] Problemen met bellen

• 3 augustus 2016
  • 42 reacties
  • 4377 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 4690 reacties
Goedemiddag allemaal,

Op het moment is er een storing met het opzetten van telefoongesprekken. Er wordt onderzocht waar het aan ligt, zodat het zo snel mogelijk opgelost kan worden. Zodra we hier meer nieuws over hebben laten we dat in dit forumtopic weten.

Excuses voor het ongemak!
icon

Beste antwoord door Thalina 4 augustus 2016, 09:19

[ UPDATE 04/08/2016 09:19 ]

De hele nacht is keihard gewerkt op dit probleem op te lossen. Op dit moment kunnen bijna alle klanten weer bellen. Een kleine groep klanten ondervindt nog problemen. We doen onze uiterste best om ook voor deze klanten het zo snel mogelijk op te lossen. Nogmaals sorry voor het ongemak!

We zien veel reacties binnenkomen in dit topic met de vraag of jouw probleem ook te maken heeft met de storing. Het probleem ligt bij het opzetten van telefoongesprekken, je krijgt dan de volgende melding te horen: 'Dit nummer is op dit moment niet bereikbaar'. Krijg jij deze melding niet, maar kun je ook niet bellen en/of gebeld worden? Laat dan een bericht achter met de melding die jij (of degene die jou belt) krijgt bij het bellen.

Ben je in het buitenland en kun je niet bellen of gebeld worden? Neem dan even een kijkje in dit topic.

Ervaar je problemen met gebeld worden, neem dan een kijkje in dit topic voor meer informatie en updates.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

42 reacties

Krijg je een berichtje als dit is opgelost
En waarom geen bericht als dit zich voordoet heb je een hoop gezeur minder want de klanten service bellen ging al niet
Reputatie 7
Badge +20
[UPDATE 3/8/2016 16:14]

Het zijn voornamelijk zakelijke aansluitingen (en een klein groepje particuliere aansluitingen)die hier last van hebben. Het onderzoek loopt nog en er wordt hard gewerkt aan een oplossing.
Ja dat klopt ben zakelijk mijn vrouw kan geen klant meer bellen wordt hier niet blij van de zoveelste storing
Krijgen we een bericht als we weer mogen bellen?
Het zijn zakelijke aansluitingen. Is wel zo netjes van t-mobile dat ze ons op de hoogte houden.. Maar helaas.
Wanneer weten we meer, want is vervelend als zakelijke klant als je niet kunt bellen...
Mijn zoon zit in het buitenland. SMS en telefoontjes zijn geblokkeerd. Hij heeft zijn abonnement eergisteren omgezet naar zijn eigen naam. Heeft dat iets te maken met de storing die nu speelt, of is hier iets anders aan de hand?
[UPDATE 3/8/2016 16:52]

Een kleine groep klanten kan sinds vanmiddag geen telefoongesprekken opzetten. Het kan zijn dat een gesprek op gang komt, maar je vervolgens niets hoort. We werken op dit moment hard aan een oplossing. In ons forumtopic houden we je op de hoogte van de verwachte oplostijd.
Is dit een updaten of kopie
[UPDATE 3/8/2016 17:42]

Momenteel kan het nog voorkomen dat sommige klanten problemen hebben met bellen. Je kan dit oplossen door je telefoon aan en uit te zetten. De komende uren zal het probleem helemaal worden verholpen.
Goedenavond,

Jullie geven aan al de hele dag problemen te ervaren met inkomende oproepen.
Deze problemen lijken los te staan van de problemen die bekend zijn bij ons.

Hebben jullie het toestel al opnieuw opgestart?
Wanneer wordt dit nou eindelijk opgelost. Net op een dag dat ik bereikbaar móet zijn krijgen we dit. Work that magic almighty monteur men!
Ik heb vanmorgen gebeld met hetzelfde storingsbeeld. Werd afgeserveerd dat mijn simkaart te oud zou zijn en de oplossing was een nieuwe opsturen. Nu ik alle klachten zo lees was dat een kulverhaal. Bovendien heeft mijn partner een exact even oude simkaart als ik.
Reputatie 6
Badge +17

De hele nacht is keihard gewerkt op dit probleem op te lossen. Op dit moment kunnen bijna alle klanten weer bellen. Een kleine groep klanten ondervindt nog problemen. We doen onze uiterste best om ook voor deze klanten het zo snel mogelijk op te lossen. Nogmaals sorry voor het ongemak!

We zien veel reacties binnenkomen in dit topic met de vraag of jouw probleem ook te maken heeft met de storing. Het probleem ligt bij het opzetten van telefoongesprekken, je krijgt dan de volgende melding te horen: 'Dit nummer is op dit moment niet bereikbaar'. Krijg jij deze melding niet, maar kun je ook niet bellen en/of gebeld worden? Laat dan een bericht achter met de melding die jij (of degene die jou belt) krijgt bij het bellen.

Ben je in het buitenland en kun je niet bellen of gebeld worden? Neem dan even een kijkje in dit topic.

Ervaar je problemen met gebeld worden, neem dan een kijkje in dit topic voor meer informatie en updates.
Ik kan al vanaf vorige week niet bellen/gebeld worden in het Buitenland. Fijn is dat?

Altijd apart dat er gesuggereerd wordt dat een storing zo goed als opgelost is en bij slechts een klein aantal mensen nog niet maar dat dan precies bij alle mensen die op het forum deze klacht hebben nog niet zijn geholpen!!!

Zijn er gebruikers die gisteren de storing al hadden en vandaag niet meer? Graag een reactie forumleden.
Een tip: schakel je nummer door naar je partner of thuis dan mis je alsnog geen gesprek. Het blijft behelpen.
Nog een vraag: Ik heb gistermorgen over deze klacht gebeld en het zou liggen aan een te "oude simkaart" (iets meer dan 2 jaar). De nieuwe wordt opgestuurd. Is dit een onzinoplossing?
Mijn partner haar simkaart is net zo oud en doet het (nog) prima!
Dit duurt nu wel heel erg lang! Ondertussen wel naar klantenservice aan het bellen met een mega wachtrij en betaal je blauw!
Gisteren is ( toevallig ) mijn abbo verlengt . Dacht dat het daar aan lag.
Maar helaas iedereen heeft last!:(
Ik heb n particulier nummer waar ik ook zakelijk op gebeld word
Reputatie 1

Altijd apart dat er gesuggereerd wordt dat een storing zo goed als opgelost is en bij slechts een klein aantal mensen nog niet maar dat dan precies bij alle mensen die op het forum deze klacht hebben nog niet zijn geholpen!!!

Zijn er gebruikers die gisteren de storing al hadden en vandaag niet meer? Graag een reactie forumleden.
Een tip: schakel je nummer door naar je partner of thuis dan mis je alsnog geen gesprek. Het blijft behelpen.
Nog een vraag: Ik heb gistermorgen over deze klacht gebeld en het zou liggen aan een te "oude simkaart" (iets meer dan 2 jaar). De nieuwe wordt opgestuurd. Is dit een onzinoplossing?
Mijn partner haar simkaart is net zo oud en doet het (nog) prima!

probleem duurt voort! Dank voor de tip van het doorschakelen. SMS ontvangen (TAN + Digid) werkt helaas niet.... :8
Het duurt echt veel en veel te lang dit!! Ik vind wel dat tmobile met iets moet komen!
Hoelang gaat dit nog duren?
[quote=Thalina][ UPDATE 04/08/2016 09:19 ]

Mijn klanten krijgen gewoon gelijk de voicemail te horen. Ik hoop dat het snel opgelost wordt.
Werkt nog steeds niet
Ik kan nog steeds niet gebeld of ge sms't worden. Mensen die mij bellen krijgen mijn voicemail en ik kan geen bank sms ontvangen. Mijn verzonden test sms komt wel aan en wordt helaas meteen in rekening gebracht.