Beantwoord

[Opgelost] Problemen met bellen

• 3 augustus 2016
  • 42 reacties
  • 4377 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

42 reacties

In mijn situatie is het verholpen. Telefoon een uur terug opnieuw opgestart en ik kan weer gebeld worden na 2 dagen.
Ik ben nu al twee dagen onbereikbaar!!
Ik kan nog steeds niet gebeld worden of SMS ontvangen.
Waarom geen nieuwe update? Is wel zo netjes, laatste update was om 09:00 uur vanmorgen. Ik kan ook nog steeds niet gebeld worden, dit duurt al 2 dagen. Net weer m'n telefoon opnieuw opgestart, maar helaas...
hier ook nog steeds problemen, net opnieuw opgestart foon gaat meteen over in voicemail al 2 dagen
Ik zou ook wel erg graag een update willen. Ook hier na opstarten nog steeds meteen de Voicemail als ze me bellen.... nu ook al 2 dagen. Erg lastig!!!
Reputatie 2
Goedenavond,

Als mensen mij bellen krijgen ze gelijk mijn voicemail, maar mijn telefoon staat gewoon aan.

Hoe kan ik dit verhelpen?

Gr.
Thomas
Reputatie 2
Na mijn telefoon uit zetten en aan zetten werkt het bij mij weer.

Gr.
Thomas
Bij werkt het nog steeds en ik reset mijn telefoon ieder uur om te kijken of tie het al doet ..maar helaas..na 2 dagen nog steeds niet
Sorry..ik bedoel het werkt nog steeds niét..
Ben er echt klaar mee ! Nog steeds niet bereikbaar!
Duurt nu al bijna 3 dagen!!!!
Heel vervelend dat ik niet gebeld kan worden en ook mijn smsen niet binnen krijg. Ik hoop dat dit snel opgelost word en dat ik hier ook een melding van krijg i.p.v dat ik deze pagina in de gaten moet houden.
Ik ben nog steeds NIET bereikbaar!! Dit wordt al de 3e dag en kan er weinig sympathie meer voor op brengen!! Wanneer wordt dit opgelost t-mobile??
Ik hang nu al voor de 3e keer in de wachtrij van t-mobile. Zodra ik erdoor ben knalt de verbinding eruit of wordt er bij T-mobile gewoon opgehangen?
Ik kan niet fatsoenlijk bellen, volledige service valt uit wanneer ik wil internetten en niemand die echt iets doet... Wel fijn elke keer reclame over betallen met t-mobile en Deezer...
Mijne doet het !
Verwacht wel een tegemoetkoming van tnobile voor bijna 3 dagen geen telefoon!!!
De mijne doet het gelukkig ook weer!!