Beantwoord

[Opgelost] Problemen met gebeld worden

Reputatie 6
Badge +17
  • Oud T-Mobile Moderator
  • 5255 reacties
We ontvangen sinds vanochtend meldingen dat sommige klanten niet gebeld kunnen worden en de bellers direct op de voicemail terechtkomen. Mogelijk kunnen deze klanten ook niet uitbellen. We zijn aan het onderzoeken waar dit probleem door is ontstaan en doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak!

Ervaar je problemen met gebeld worden? Laat dan even een reactie achter in dit topic.

Als er een update is plaatsen wij deze informatie in dit topic.
icon

Beste antwoord door Amy 28 augustus 2016, 09:17

Goedemorgen allemaal,

Zoals Issam aangaf is de storing inmiddels verholpen. Mocht je toch nog problemen hebben volg dan de volgende stappen:

-Zet in de instellingen van je telefoon de netwerk- of operator selectie op handmatig
- Selecteer een willekeurig ander netwerk dan T-Mobile
- Selecteer daarna weer het T-Mobile netwerk
- Herstart je toestel

Na een herstart van het toestel zou je verbetering moeten merken. Het toestel even op vliegtuigmodus zetten heeft helaas geen zin, het toestel moet echt een keer helemaal uit zijn geweest.

Mocht je na het herstellen van de netwerkinstellingen en een restart nog steeds problemen hebben neem dan een kijkje in dit forumtopic. Blijf je problemen houden laat dan een reactie achter in dit topic met daarbij informatie over sinds wanneer je problemen hebt en wat je al geprobeerd hebt. We helpen je dan natuurlijk graag verder om de problemen zo snel mogelijk op te lossen!

Bekijk origineel

810 reacties

Jah ik.
Hier ook kan niet gebeld worden
Ik kan ook iet gebeld worden
Ik kan zelf wel bellen maar kan niet gebeld worden. De mensen krijgen gelijk voicemail
Ik kan niet gebeld worden en ontvang geen smsjes. Hierdoor kom ik in de knoop met werk, ik hoop maar dat jullie dit snel opgelost hebben...
Ik kan alleen niet gebelt worden de rest doet het wel gewoon
Hetzelfde hier in Heerhugowaard. Krijg ook geen SMS
Ik kan ook niet gebeld worden of sms ontvangen. Heb vanochtend nieuw toestel gekregen dus dacht dat ik instellingen nog niet goed heb, maar het lijkt nu aan iets anders te liggen als ik de berichten hier lees...
Reputatie 6
Badge +17
@all

Bedankt voor jullie meldingen! We zijn op dit moment nog steeds hard aan het werk om het probleem op te lossen. Voor jullie heb ik allemaal een melding doorgezet naar de netwerkafdeling zodat zij ervan op de hoogte zijn dat jullie last hebben van dit probleem. Zodra er meer bekend is, laten we dat uiteraard in dit topic weten. Sorry voor het ongemak!
Ik kan ook niet gebeld worden. Mijn telefoon gaat niet eens over. Krijg direct een smsje van een gemiste oproep.
Ik kan ook niet gebeld worden... wel zelf bellen!
Ook ik kan niet gebeld worden, gelijk voicemail.
Ik kan wel bellen. Hoop dat het snel opgelost wordt.
Hier hetzelfde. Zelf wel bellen maar niet gebeld worden, gelijk voicemail
Ik kan niet gebeld worden en ik ontvang ook geen sms
Reputatie 6
Badge +17
Update

Inmiddels hebben we de oorzaak van het probleem gevonden. Na werkzaamheden van vannacht heeft een klein deel van onze klanten een softwareprobleem. Iedere klant die binnen de groep valt, en belt of gebeld wordt, kunnen we inmiddels herkennen. Bij hen gaan we direct aan de slag om dit probleem op te lossen. We verwachten dat dit een paar uur kan duren. We houden jullie op de hoogte.
Ook ik kan niet gebeld worden maar kan wel bellen, heb mijn voicemail uitgeschakeld helaas lost dat het probleem niet op. Hopelijk is het snel opgelost. Het is vervelend om niet telefonisch bereikbaar te zijn als je kinderen hebt
ik kan ook niet gebeld worden, Heel vervelend
Bij mij hetzelfde probleem. Baal hier behoorlijk van.
Reputatie 6
Badge +17
@all

Voor degene die hebben gereageerd na mijn eerste bericht: ik heb voor jullie allemaal ook nog even een melding doorgezet naar de netwerkafdeling. We doen ons best om het zo snel mogelijk op te lossen!
Bij mij doet hij het nog steeds niet
Hetzelfde hier. Oproep gaat direct naar voicemail
Ik heb hetzelfde probleem
Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden
Hallo, ik heb ditzelfde probleem. Ik kan zelf bellen, maar niet gebeld worden. Ik hoop dat jullie dit snel kunnen oplossen.
Hoe lang gaat de storing duren

Reageer