Beantwoord

[Opgelost] Problemen met gebeld worden

Toon eerste reactie

810 reacties

Ik kan ook al een paar dagen niet bellen en bellers naar mij krijgen direct de voicemail. Aan en uit zetten en andere provider kiezen, weer terug zetten op TMobile en opnieuw opstarten al gwprobeerd. Werkt nog steeds niet. Ik kan wel smsen.
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Tazon,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. De storing die op de website van de Rijksoverheid wordt bespreken is een algehele storing. Tijdens deze storing had je bijvoorbeeld nog wel de mogelijkheid om zelf te bellen en te internetten. Zoals we eerder aangaven en jij ook in je bericht benoemde gaan we natuurlijk wel alle maatregelen nemen om dit in de toekomst te voorkomen!

Hoi czwaneveld,

Wat vreemd zeg! De storing is inmiddels voorbij, dus ligt het hier niet aan.

Heb je jouw simkaart toevallig in een ander toestel getest? Zou je een kijkje willen nemen in dit topic? Hier vind je tips en instructies die je kan volgen wanneer je geen verbinding kan maken met ons netwerk.

Laat ons weten of het is gelukt, anders helpen we je graag verder. 🙂
Ik heb geen andere telefoon met kleine Sim. Ik kan wel smsen en heb 4g. Dus ligt volgens mij niet aan sm. Klantenservice aan de telefoon verwees mij naar shop. Daar kan ik pas do avond heen zodat ik dan al een week niet kan bellen. Heel slechte service. Ik overweeg een andere provider.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Czwaneveld,

Dat is wel erg jammer dat je dit niet uit kunt voeren. Op deze manier kunnen we namelijk achterhalen of het aan de simkaart ligt of het toestel. Een probleem met een simkaart hoeft niet op alles effect te hebben, maar kan ook specifieke problemen opleveren, zoals bijvoorbeeld bellen. Wat je zelf nog wel kunt proberen is om heel voorzichtig de simkaart schoon te maken met een droge doek. Als er vuil op zit kan dit namelijk ook problemen veroorzaken.

In jouw omgeving zijn verder ook geen bijzonderheden, zoals een verminderde dekking, werkzaamheden of storingen. Het probleem zit dus ergens anders. Is er niemand in je omgeving met wie je even een kruistest kunt proberen?

We horen graag of het alsnog gelukt is om te testen met de simkaart.
Ik heb het net opgelost. Bij instellingen voor mobiele netwerken > namen van toegangspunten staan drie namen: t-mobile internet, t-mobile smartservices en t-mobile mms. De instelling van t-mobile internet veranderd naar smartservices en weer terug en vervolgens het toestel opnieuw opgestart. En niet te geloven maar ik kan weer bellen en gebeld worden. Mijn toestel is OneplusX. Betekent dit dat er bij T-Mobile een instelling gewijzigd is?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Czwaneveld,

Top dat het opgelost is! Dat zou niet kunnen, aangezien dit in je toestel anders stond hebben wij daar geen invloed op. Wellicht was er ergens iets onbewust fout gegaan.

Gelukkig werkt alles weer! 🙂
Ik kan al meer dan 2 weken niet gebeld worden en ontvang ook geen berichten meer waar ik enorm van baal. Ik heb echt alles geprobeerd maar niks mocht baten. Kan iemand mij verder helpen
Reputatie 7
Badge +19
Hi JB89,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een betalingsachterstand hebt en daardoor is er een blokkade geactiveerd. Zodra je betaling is voldaan dan wordt de blokkade verwijderd. Ik heb voor nu wel de blokkade voor inkomende gesprekken verwijderd dan kun je in ieder geval weer gebeld worden. De andere blokkades blijven staan totdat de betaling is voldaan.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Ook ik kan niet gebeld worden helaas
Ik kan ook niet gebeld worden

Reageer