Beantwoord

[Opgelost] Problemen met gebeld worden

• 28 september 2016
  • 355 reacties
  • 10016 Bekeken

Toon eerste reactie

355 reacties

ik kan niet gebeld worden EN ik kan ook geen sms ontvangen! LG Nexus. Moet erbij vermelden dat mijn man en dochter ook hetzelfde toestel hebben en geen problemen kennen.
Helaas al twee dagen dat als mijn nummer wordt gebeld de persoon gelijk de voicemail krijgt. Hopelijk lossen jullie dit snel op (iPhone 6s met IOS 10.0.2.)
Ik ontvang ook geen telefoon! Heb net je uitleg gevolt maar dat helpt niet. Dit is al vaker gebeurt. Zeer vervelend als je zit te wachten op een belangrijk telefoontje. Jullie antwoord waa vanmorgen al maar heeft tot nu toe niet genoeg opgeleverd! Slechte zaak T-Mobile...heb een samsung S6.
Ik heb een iPhone 5 en heb deze al meerder malen uit en weer aan gezet, maar dit mag niet baten. Ik ben twee keer kort bereikbaar geweest maar op de momenten dat het juist moest weer niet, erg frustrerend dit, ik mag aannemen dat we dat ook in de abonnement kosten terug zien, een credit lijkt me wel terecht. Gister de helpdesk gesproken en die gaf aan probeer het na half negen nog een keer die was echter wel even vergeten dat ze na negen uur dicht waren, lekker geregeld 😞 .
Heel vervelend, kan nog steeds niet gebeld worden.Doe me mobiele telefoon, iedere uur uit en aan maar het helpt niks.pfff
Helaas heb ik ook het probleem dat ik niet gebeld kan worden, mensen krijgen gelijk mijn voicemail. Ook sms berichten (voor bankbetalingen) komen niet binnen. HELP!!!! Samsung S6
Al heel vaak uit en aan gezet, kan nog steeds niet gebeld worden. Zeer lastig met werk!!!
Ook na aan en uitzetten hetzelfde probleem. iPhone 6 iOS 10.0.2
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen allemaal,

Vannacht zijn er aanpassingen gedaan waardoor dit probleem voor de grootste groep opgelost is. Fijn om te zien dat veel mensen in dit topic ondertussen ook weer bereikbaar zijn. :)

Heb je nog problemen probeer dan de volgende stappen uit:

- Zet in de instellingen van je telefoon de netwerk- of operator selectie op handmatig
- Selecteer een willekeurig ander netwerk dan T-Mobile
- Selecteer daarna weer het T-Mobile netwerk
- Zet je toestel helemaal uit en weer aan.

Kun je na het uitvoeren van deze stappen nog steeds niet gebeld worden, laat het dan weten onder dit bericht. We kunnen dit dan verder laten onderzoeken. Heb je andere netwerkproblemen? Neem dan een kijkje in dit forumtopic.
Onderstaande stappen doorlopen. Echter, bij gebeld worden direct voicemail, zelf bellen is geen probleem. I-phone 6S

- Zet in de instellingen van je telefoon de netwerk- of operator selectie op handmatig
- Selecteer daarna weer het T-Mobile netwerk
Reputatie 2
ik zelf kan bellen,,,maar niet gebeld worden,,,mensen die mij bellen,,,krijgen mijn voicemail,,,wat kan ik hier aan doen
Reputatie 7
Badge +15
Hey RiesBHP,

Voor ik dit doorzet naar onze technische jongens, zou je eens kunnen checken of je toevallig de 'niet storen' functie aan hebt staan op je iPhone? Als deze aanstaat zie je een maantje bovenin je beeldscherm. Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Ben benieuwd naar je reactie!
Ik heb het net nog getest. Gaat direct naar voicemail als iemand mijn belt. Als ik anderen bel nog steeds geen probleem.
Zit momenteel in Tjechie, Operator is T-Mobile CZ
Ik ben weer bereikbaar sinds gisteravond 2300.
Ik ben sinds 30 min weer bereikbaar,jammer dat tmobile geen reactie heeft gegeven tijdens de storing!
Heb de stappen in variaties uitgevoerd. Onderstaande optie werkte bij mij

Zet in de instellingen van je telefoon de netwerk- of operator selectie op handmatig
- Selecteer daarna weer het T-Mobile netwerk op handmatig
- Vervolgens op automatisch.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Goed om te lezen dat het weer werkt bij jullie. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Reputatie 2
Beste T-Mobile, dank voor het oplossen en het bevestigingsbericht hiervan. Ik mis echter enige compensatie in welke vorm dan ook.
I have an iPhone 6S and did this already several times and put back on, but to no avail.
Please solve it ASAP !!! It's very annoying.
Ik heb het probleem nog steeds! Doe er iets aan!!
Nog steeds hetzelfde probleem met een Microsoft Lumia 950XL
Reputatie 6
Badge +16
Hello Jina,

We're very sorry for the inconvenience! Our colleagues tell us that the outage has been fixed. This means that you should be able to be called. Are you still experiencing problems with being called? If people still cannot reach you, please try to set your network selection to manual, select a different operator and then switch back to T-Mobile. Restart your phone after these steps and you should be able to be called again.

Please let us know if this has been solved for you. Thank you in advance.
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Monieske en Peter,

Erg vervelend dat jullie hier nog last van hebben. Onze excuses voor het ongemak.

We hebben inmiddels te horen gekregen dat dit voor alle klanten opgelost zou moeten zijn. Ik wil jullie daarom vragen om in de instellingen van je telefoon de netwerkselectie op handmatig te zetten en voor een paar minuten een andere provider te selecteren. Na het opnieuw selecteren van T-Mobile en je telefoon opnieuw gestart te hebben zouden jullie weer gebeld moeten kunnen worden.

Zouden jullie het bovenstaande willen uitproberen en ons willen laten weten of alles weer werkt? Ik hoop op een positief bericht!
On Saturday (01.Oct), it did work but it doesn't work today again !
i did your instruction this morning again, but it's failed.

Anyway, can't network to be selected to automatic?

i need to receive SMS urgently from ING bank, you know IND bank only approve payment order by SMS.. !!

Reageer