Beantwoord

[Opgelost] Problemen met gebeld worden

Toon eerste reactie

355 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi JINA,

The network selection normally goes automatically, but this solution requires you to choose another network manually. Have you tried this after you couldn't receive anything?

If it's still not resolved, can you place your sim card in another phone (and vice versa) and try it again? This way we can determine if it's an issue with your device or the sim card that has been placed in your phone.

Keep us posted, hopefully we can solve this matter soon!
[quote]NIets opgelost.[quote]

k kan zelf wel bellen maar ben voor mensen die mij bellen nog steeds onbereikbaar. Dit duurt nu wel heel erg lang. Wat doet T-Mobile hier aan? Ik vind dit onbestaanbaar!:@
Ik kan ook zelf bellen maar niet gebeld worden. De truc zoals hier omschreven werkt 1 keer, daarna kan ik niet meer gebeld worden.

iPhone 5c, iOs volledig up to date...
Weer storing met gebeld worden. Speelt nu al 2 maanden. Heel vervelend als mijn vrouw me niet thuis kan bereiken. Zoveelste keer.
Reputatie 7
Badge +15
Hi allemaal,

De storing in dit topic is wel volledig opgelost. Mocht je nog problemen hebben met het netwerk dan wil ik je adviseren om dit topic eens door te nemen. Mocht je er met de tips uit het topic niet uitkomen laat dan weten wat er precies fout gaat en wat je al uitgeprobeerd hebt. We kunnen het dan proberen om het zo snel mogelijk voor je op te lossen. 🙂

Reageer