Beantwoord

[Opgelost] Problemen met gebeld worden

Toon eerste reactie

355 reacties

Ik heb dat netwerk verandert er terug veranderd en het probleem is opgelost. Ik heb een Samsung a3
Al een aantal identieke pogingen ondernomen! Helpt dus niets!!!
Ik kan ook niet gebeld worden. Ik kan zelf wel nog bellen. Ik heb een samsung galaxy s6
Samsung A3
Kan al gehele dag niet gebeld worden :/
Kan wel zelf bellen
Ik heb een Samsung 5s en kan ook niet gebeld worden..Ook niet na bovenstaande mogelijke oplossing
Sinds gisteren ook het probleem met de samsung S7,gaat direkt op voicemail ,geen gemiste oproep,kan niet zien of er iemand heeft gebeld!
Ik heb de oplossing met handmatog selecteren geprobeerd en nu werkt mijn telefoon weer. Ik kan gebeld worden en zelf ook bellen.
Hier ook problemen, erg lastig.... iPhone6
Het zou erg fijn zijn als Tmobile wat duidelijkheid zou verschaffen m.b.t. de echte oplossing van dit probleem.
ik heb ook problemen ik kan niet gebeld worden samsung s 5
Sinds vannacht(2uur) kan ook ik niet meer gebelt worden. Vanmorgen in belgie geweest. En op dat netwerk geen problemen. Terug in Nederland weer niet gebelt kunnen worden.. tel: Samsung galaxy s6 . Enig idee wanneer de storing opgelost is? Mvg. Stephan
Een probleem aankaarten in dit forum is vooralsnog het enige wat Tmobile aan service bied.
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Zouden jullie onderstaande kunnen uitproberen? Het heeft bij sommige klanten wel geholpen.

- Zet in de instellingen van je telefoon de netwerk- of operator selectie op handmatig
- Selecteer een willekeurig ander netwerk dan T-Mobile
- Selecteer daarna weer het T-Mobile netwerk
- Herstart je toestel

Ik heb voor jullie allemaal een melding doorgezet naar de netwerkafdeling. Zij zullen dit probleem hopelijk snel oplossen. Zodra er meer bekend is, zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Hetzelfde probleem, kan niet gebeld worden.
Heb een Iphone SE met software IOS 10
Same here, iPhone 7.
Ik kon ook niet meer gebeld worden maar heb de oplossing gedaan van thalina en is gelukt
ik kan ook niet gebeld worden en geen smsjes ontvangen! 😞
Bij mij is het probleem met bovenstaande handleiding opgelost. iPhone 6, ios10
Op dit moment zien wij meerdere meldingen binnenkomen van klanten die niet gebeld kunnen worden. Wij zijn hard bezig om dit probleem te onderzoeken en op te lossen. Sorry voor het ongemak!

Als je ook problemen ervaart met gebeld worden, reageer dan even in dit topic en vermeld ook welk toestel en welke softwareversie je gebruikt.
Ik heb een sony xperia z3 en versie 6.0.1
Ik kan niet gebeld worden sinds vandaag. Ik gebruik de IPhone 6.
Ik heb een iPhone 6S+ met IOS 10.0.2 en kan ook niet gebeld worden of SMS ontvangen.
Na de oplossing van Thalina uitgevoerd te hebben werkt alles weer.
Ik kan ook niet meer gebeld worden. Ik heb een iPhone 7 128GB met iOS 10.0.2
Ben weer bereikbaar thnx
ik heb een samsung 5 en ook ik krijg boodschappen van mensen dat ik niet gebeld kan worden ze krijgen dan een melding dat deze telefoon niet in gebruik is hoop dat dit snel opgelost kan worden

Reageer