Beantwoord

[Opgelost] Problemen met gebeld worden

• 28 september 2016
  • 355 reacties
  • 10007 Bekeken

Toon eerste reactie

355 reacties

ik heb een samsung 5 en ook ik krijg boodschappen van mensen dat ik niet gebeld kan worden ze krijgen dan een melding dat deze telefoon niet in gebruik is hoop dat dit snel opgelost kan worden hij gaf aan software vernieuwen dus dat ben ik nu maar aan het doen ben benieuwd
Ik kan niet gebeld worden, ook geen smsjes, samsung s7 edge

lijkt me dat we hier voor vergoed worden? of enige vorm van tegemoetkoming krijgen door het gemis van wat ik denk een basis functie van een abonnement waar ik veel geld voor betaal. Ik wacht bericht dat hij het weer doet af, en wat de coulance wordt.
Ook ik kan niet merk gebeld worden. Ze krijgen direct mijn mailbox. Krijg ook geen SMS meer van gemiste oproepen. Kan wel zelf n ander bellen.
Heb ook hetzelfde probleem samsung galaxy s5 android
Kan niet gebeld worden samsung s5 al heel de dag
Ook ik ben niet bereikbaar. Mijn toestel: Samsung Galaxy S7, software is Android 6.:(
Ik kan ook de hele dag al niet gebeld worden.
Huawei
Ik kan niet gebeld worden, en kan geen SMS ontvangen, toestel iPhone 6 plus. Geprobeerd instellingen netwerk kiezen, maar het werkt steeds niet.
Reputatie 2
Heb reparatiekit geprobeerd. Helpt niet. Heb een Samsung S5 Neo
Ook ik heb netwerk wissel geprobeerd maar helaas (samsung s5 neo) nog steeds krijg je direct mijn mailbox en ontvang ik geen SMS van gemiste oproepen
Mijn probleem is opgelost na de boven gemelde stappen gevolgd te hebben.
Ik heb net nog een keer geprobeerd : kies eerst andere netwerk , dan kies T-mobile, restart de telefoon, het is nu wel bereikbaar . Bedankt.
Bij mij werkt het allemaal niet. Kan iemand van T-Mobile nog een update sturen? Voor werk ben ik nogal afhankelijk van mijn bereikbaarheid en dus nu al bijna een hele werkdag onbereikbaar....
omzetten en terugzetten provider heeft bij mij gewerkt. Bedankt.
Het probleem is nog niet verholpen! Duurt nu al vanaf vanmorgen, hoop dat het nu snel verholpen wordt, kan nu niet gebeld worden lastig ivm werk!!! Heb een experia z5
hallo mensen ik heb het zelfde probleem dat ik vanaf vanmorgen niet meer gebeld kan worden, de mensen die mij bellen krijgen steeds de voicemail.
Al wat meer duidelijk????
Hè hè na 4 keer netwerk wissel ben ik weer bereikbaar..! Blijven proberen
Hetzelfde probleem...T Mobile selecteren helpt niet
Hier hetzelfde probleem, kan niet gebeld worden.

HTC M7
kan weer gebeld worden na het volgen van die stappen
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Voor wie het nog niet opgelost is, hebben we een case ingeschoten. Vergeet niet ook het volgende te (blijven) proberen:

- Zet in de instellingen van je telefoon de netwerk- of operator selectie op handmatig
- Selecteer een willekeurig ander netwerk dan T-Mobile
- Selecteer daarna weer het T-Mobile netwerk
- Herstart je toestel

Mocht het nog niet werken, laat het dan weten!
bovenstaande tip van Thalina helpt!
hoeft zelfs niet met andere netwerk te verbinden!!dus,kies bv.KPN en tijdens het zoeken toestel uit zetten
Ik heb ook problemen met gebeld worden. Ik gebruik Samsung galaxy s7 edge die draait op 6.0.1 versie.
Ik heb ook hetzelfde probleem en heb een iphone 6

Reageer