Beantwoord

[Opgelost] Problemen met gebeld worden


Reputatie 6
Badge +17
  • Oud T-Mobile Moderator
  • 5255 reacties
Op dit moment zien wij meerdere meldingen binnenkomen van klanten die niet gebeld kunnen worden. Wij zijn hard bezig om dit probleem te onderzoeken en op te lossen. Sorry voor het ongemak!

Als je ook problemen ervaart met gebeld worden, reageer dan even in dit topic en vermeld ook welk toestel en welke softwareversie je gebruikt.
icon

Beste antwoord door Amy 30 september 2016, 08:59

Goedemorgen allemaal,

Vannacht zijn er aanpassingen gedaan waardoor dit probleem voor de grootste groep opgelost is. Fijn om te zien dat veel mensen in dit topic ondertussen ook weer bereikbaar zijn. :)

Heb je nog problemen probeer dan de volgende stappen uit:

- Zet in de instellingen van je telefoon de netwerk- of operator selectie op handmatig
- Selecteer een willekeurig ander netwerk dan T-Mobile
- Selecteer daarna weer het T-Mobile netwerk
- Zet je toestel helemaal uit en weer aan.

Kun je na het uitvoeren van deze stappen nog steeds niet gebeld worden, laat het dan weten onder dit bericht. We kunnen dit dan verder laten onderzoeken. Heb je andere netwerkproblemen? Neem dan een kijkje in dit forumtopic.
Bekijk origineel

355 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi allemaal,

De storing in dit topic is wel volledig opgelost. Mocht je nog problemen hebben met het netwerk dan wil ik je adviseren om dit topic eens door te nemen. Mocht je er met de tips uit het topic niet uitkomen laat dan weten wat er precies fout gaat en wat je al uitgeprobeerd hebt. We kunnen het dan proberen om het zo snel mogelijk voor je op te lossen. 🙂
Weer storing met gebeld worden. Speelt nu al 2 maanden. Heel vervelend als mijn vrouw me niet thuis kan bereiken. Zoveelste keer.
Ik kan ook zelf bellen maar niet gebeld worden. De truc zoals hier omschreven werkt 1 keer, daarna kan ik niet meer gebeld worden.

iPhone 5c, iOs volledig up to date...
[quote]NIets opgelost.[quote]

k kan zelf wel bellen maar ben voor mensen die mij bellen nog steeds onbereikbaar. Dit duurt nu wel heel erg lang. Wat doet T-Mobile hier aan? Ik vind dit onbestaanbaar!:@
Reputatie 7
Badge +20
Hi JINA,

The network selection normally goes automatically, but this solution requires you to choose another network manually. Have you tried this after you couldn't receive anything?

If it's still not resolved, can you place your sim card in another phone (and vice versa) and try it again? This way we can determine if it's an issue with your device or the sim card that has been placed in your phone.

Keep us posted, hopefully we can solve this matter soon!
On Saturday (01.Oct), it did work but it doesn't work today again !
i did your instruction this morning again, but it's failed.

Anyway, can't network to be selected to automatic?

i need to receive SMS urgently from ING bank, you know IND bank only approve payment order by SMS.. !!
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Monieske en Peter,

Erg vervelend dat jullie hier nog last van hebben. Onze excuses voor het ongemak.

We hebben inmiddels te horen gekregen dat dit voor alle klanten opgelost zou moeten zijn. Ik wil jullie daarom vragen om in de instellingen van je telefoon de netwerkselectie op handmatig te zetten en voor een paar minuten een andere provider te selecteren. Na het opnieuw selecteren van T-Mobile en je telefoon opnieuw gestart te hebben zouden jullie weer gebeld moeten kunnen worden.

Zouden jullie het bovenstaande willen uitproberen en ons willen laten weten of alles weer werkt? Ik hoop op een positief bericht!
Reputatie 6
Badge +16
Hello Jina,

We're very sorry for the inconvenience! Our colleagues tell us that the outage has been fixed. This means that you should be able to be called. Are you still experiencing problems with being called? If people still cannot reach you, please try to set your network selection to manual, select a different operator and then switch back to T-Mobile. Restart your phone after these steps and you should be able to be called again.

Please let us know if this has been solved for you. Thank you in advance.
Nog steeds hetzelfde probleem met een Microsoft Lumia 950XL
Ik heb het probleem nog steeds! Doe er iets aan!!
I have an iPhone 6S and did this already several times and put back on, but to no avail.
Please solve it ASAP !!! It's very annoying.
Reputatie 2
Beste T-Mobile, dank voor het oplossen en het bevestigingsbericht hiervan. Ik mis echter enige compensatie in welke vorm dan ook.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Goed om te lezen dat het weer werkt bij jullie. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Heb de stappen in variaties uitgevoerd. Onderstaande optie werkte bij mij

Zet in de instellingen van je telefoon de netwerk- of operator selectie op handmatig
- Selecteer een willekeurig ander netwerk dan T-Mobile
- Zet je toestel helemaal uit en weer aan.
- Selecteer daarna weer het T-Mobile netwerk op handmatig
- Vervolgens op automatisch.
Ik ben sinds 30 min weer bereikbaar,jammer dat tmobile geen reactie heeft gegeven tijdens de storing!
Ik ben weer bereikbaar sinds gisteravond 2300.
Zit momenteel in Tjechie, Operator is T-Mobile CZ
Ik heb het net nog getest. Gaat direct naar voicemail als iemand mijn belt. Als ik anderen bel nog steeds geen probleem.
Reputatie 7
Badge +15
Hey RiesBHP,

Voor ik dit doorzet naar onze technische jongens, zou je eens kunnen checken of je toevallig de 'niet storen' functie aan hebt staan op je iPhone? Als deze aanstaat zie je een maantje bovenin je beeldscherm. Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Ben benieuwd naar je reactie!
Reputatie 2
ik zelf kan bellen,,,maar niet gebeld worden,,,mensen die mij bellen,,,krijgen mijn voicemail,,,wat kan ik hier aan doen
Onderstaande stappen doorlopen. Echter, bij gebeld worden direct voicemail, zelf bellen is geen probleem. I-phone 6S

- Zet in de instellingen van je telefoon de netwerk- of operator selectie op handmatig
- Selecteer een willekeurig ander netwerk dan T-Mobile
- Selecteer daarna weer het T-Mobile netwerk
- Zet je toestel helemaal uit en weer aan.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen allemaal,

Vannacht zijn er aanpassingen gedaan waardoor dit probleem voor de grootste groep opgelost is. Fijn om te zien dat veel mensen in dit topic ondertussen ook weer bereikbaar zijn. :)

Heb je nog problemen probeer dan de volgende stappen uit:

- Zet in de instellingen van je telefoon de netwerk- of operator selectie op handmatig
- Selecteer een willekeurig ander netwerk dan T-Mobile
- Selecteer daarna weer het T-Mobile netwerk
- Zet je toestel helemaal uit en weer aan.

Kun je na het uitvoeren van deze stappen nog steeds niet gebeld worden, laat het dan weten onder dit bericht. We kunnen dit dan verder laten onderzoeken. Heb je andere netwerkproblemen? Neem dan een kijkje in dit forumtopic.
Ook na aan en uitzetten hetzelfde probleem. iPhone 6 iOS 10.0.2
Al heel vaak uit en aan gezet, kan nog steeds niet gebeld worden. Zeer lastig met werk!!!
Helaas heb ik ook het probleem dat ik niet gebeld kan worden, mensen krijgen gelijk mijn voicemail. Ook sms berichten (voor bankbetalingen) komen niet binnen. HELP!!!! Samsung S6

Reageer