Beantwoord

[Opgelost] Problemen met gebeld worden

• 28 september 2016
  • 355 reacties
  • 10105 Bekeken

Reputatie 6
Badge +17
  • Oud T-Mobile Moderator
  • 3927 reacties
Op dit moment zien wij meerdere meldingen binnenkomen van klanten die niet gebeld kunnen worden. Wij zijn hard bezig om dit probleem te onderzoeken en op te lossen. Sorry voor het ongemak!

Als je ook problemen ervaart met gebeld worden, reageer dan even in dit topic en vermeld ook welk toestel en welke softwareversie je gebruikt.
icon

Beste antwoord door Amy 30 september 2016, 08:59

Goedemorgen allemaal,

Vannacht zijn er aanpassingen gedaan waardoor dit probleem voor de grootste groep opgelost is. Fijn om te zien dat veel mensen in dit topic ondertussen ook weer bereikbaar zijn. :)

Heb je nog problemen probeer dan de volgende stappen uit:

- Zet in de instellingen van je telefoon de netwerk- of operator selectie op handmatig
- Selecteer een willekeurig ander netwerk dan T-Mobile
- Selecteer daarna weer het T-Mobile netwerk
- Zet je toestel helemaal uit en weer aan.

Kun je na het uitvoeren van deze stappen nog steeds niet gebeld worden, laat het dan weten onder dit bericht. We kunnen dit dan verder laten onderzoeken. Heb je andere netwerkproblemen? Neem dan een kijkje in dit forumtopic.
Bekijk origineel

355 reacties

Ook hier niet gebeld kunnen worden. Sony experia Z 5, in Schipluiden
Kan ook niet gebeld worden, ik heb een IPhone 6S
Wanneer ik gebeld wordt schakeld heg direct over naar voicemail.... blijkbaar al langer dan een dag!! Ik zie ook niet dat ik gebeld ben en krijg geen melding van voicemail....
Samsung S6
Hele goede tip! Andere aanbieder kiezen bij de instellingen en na het netwerk is gewisseld (maar niet lukt, want geen abonnement) de instelling weer terugzetten naar automatisch.
Probleem opgelost! Krijg direct een trits sms-jes en voicemail-meldingen.
(iPhone 6s, iOS 10.0.2)
Reputatie 6
Badge +17
@all

Bedankt voor jullie meldingen! Zouden jullie eens het volgende kunnen proberen:

- Zet in de instellingen van je telefoon de netwerk- of operator selectie op handmatig
- Herstart je toestel

Dit is een mogelijke oplossing voor het probleem. Ik hoor graag of het heeft geholpen. Verder heb ik voor jullie allemaal een melding doorgezet naar de netwerkafdeling zodat zij ervan op de hoogte zijn dat jullie last hebben van dit probleem. Als er meer bekend is, plaatsen we uiteraard in dit topic een update. Sorry voor het ongemak!
Ik kan niet gebeld worden en kan ook geen sms'jes ontvangen. Ik heb een Huawei P8 Lite
Ik kan ook nog steeds niet gebeld worden! Wanneer wordt dit opgelost?!
Hetzelfde probleem, kan niet gebeld worden.
Heb een Iphone SE met software IOS 10
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Allen,

Goed dat jullie blijven aangeven wanneer het niet werkt! We willen dit natuurlijk graag zo snel mogelijk voor jullie oplossen.

We hebben zojuist te horen gekregen van de afdeling die hierover gaat dat er weer voor een grote groep klanten een fix doorgevoerd zal worden. Dit zal in de aankomende uren gebeuren. We blijven jullie daarom adviseren om regelmatig je toestel opnieuw te starten en de onderstaande instructies uit te voeren;

- Herstart je toestel

We doen hard ons best om dit zo snel mogelijk voor iedereen op te lossen, onze oprechte excuses voor het ongemak!
Same here, iPhone 7.
Ook ik kan niet gebeld worden. Ook niet nadat ik de telefoon uit en aan heb gezet. iPhone 6s.
Ik kon ook niet meer gebeld worden maar heb de oplossing gedaan van thalina en is gelukt
Kan ook al de hele dag niet gebeld worden Galaxy s7 edge
ik kan ook niet gebeld worden en geen smsjes ontvangen! 😞
Kan niet gebeld worden, iphone6
Bij mij is het probleem met bovenstaande handleiding opgelost. iPhone 6, ios10
Met bovenstaande tips opgelost!!
Op dit moment zien wij meerdere meldingen binnenkomen van klanten die niet gebeld kunnen worden. Wij zijn hard bezig om dit probleem te onderzoeken en op te lossen. Sorry voor het ongemak!

Als je ook problemen ervaart met gebeld worden, reageer dan even in dit topic en vermeld ook welk toestel en welke softwareversie je gebruikt.
Hoi, ik kan sinds gisteren al niet meer gebeld worden.....heel vervelend als je kind ziek naar huis wil en je zelf op het werk zit 😞 Iphone6
Ik heb een sony xperia z3 en versie 6.0.1
opgelost met bovenstaande.... Bedankt
Ik kan niet gebeld worden sinds vandaag. Ik gebruik de IPhone 6.
Bij mij opgelost gelukkig!
Ik heb een iPhone 6S+ met IOS 10.0.2 en kan ook niet gebeld worden of SMS ontvangen.
Na de oplossing van Thalina uitgevoerd te hebben werkt alles weer.

Reageer