Beantwoord

[Opgelost] Problemen met het mobiele netwerk

  • 3 oktober 2019
  • 76 reacties
  • 19134 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11337 reacties
We ontvangen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten geen netwerk heeft op zijn/haar mobiele telefoon.

Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte middels updates!
icon

Beste antwoord door David 3 oktober 2019, 11:58

Hoi allemaal,

Het probleem is opgelost. Ervaar je nog problemen? Laat dan een reactie in dit topic achter, dan komen we er zo snel mogelijk bij je op terug!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

76 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@Rosedesable1979

Aangezien de problemen uit dit topic zijn verholpen lijkt jouw probleem los te staan hiervan. Ik heb op jouw eigen topic gereageerd en we kunnen het daar verder oppakken.

Dit topic gaat op slot.
Niks werkt. Heel leuk dat 't mobile in de krant en hier laat weten dat het is opgelost, maar het is dus niet opgelost. Kan niet bellen /gebeld worden of op internet, buiten mijn WiFi thuis om dan.
Kan een medewerker van t mobile laten weten hoe lang dit nog duurt???
Voor de mensen die nog problemen hebben, ik heb mijn telefoon paar keer in vliegtuig modes gezet en weer terug en toen kwam mijn verbinding weer terug in omgeving Eindhoven, valt te proberen
Verbinding wordt tijdens het bellen steeds verbroken. Regio Eindhoven
Hoe lang duurt dit nog? Heb net een nieuwe tel en kan dus ook whattsapp niet installeren om via internet te kunnen bellen 😞
Op het scherm staat :alleen noodoproep
Helaas is het probleem bij mij niet opgelost. Ik kan niet bellen /gebeld worden. Ik woon in Arnhem
Bij mij ook nog niet, ik ben in Boxmeer.
Ik heb mijn telefoon net opnieuw opgestart maar het probleem blijft bestaan helaas!
Helaas is het probleem bij mij niet opgelost. Ik kan niet bellen /gebeld worden. Ik woon in Arnhem
Reputatie 7
Badge +20
@Mrjolein,

Heb je jouw telefoon al eens opnieuw opgestart? Kun je helemaal niets en wat zie je in jouw scherm staan?
In Arnhem geen bereik.
Ik heb ook weer bereik👍
Reputatie 1
dat er een storing is kan gebeuren, maar idd dat de chat helpdesk zegt " ik weet niets ben de klanten service maar" geeft wel aan dat de informatie voorziening ruk is. Ook via de tmobile website is er geen fatsoenlijke en duidelijk manier van storingen melden.
Waarom gooit Tmobile niet de klanten tijdelijk over op 1 van de andere netwerken? kost wat maar dan kunnen klanten tenminste wel bellen en gebeld worden.
Wij zijn als bedrijf nu niet bereikbaar telefonisch.

Update: inmiddels wel weer

Welk ander netwerk zou het moeten zijn als ze hun eigen netwerk hebben
Potverdikkie T-Mobile, nu kan ik het geluid van q-music niet raden! 😂

Maar ik heb nog steeds geen bereik helaas.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi allemaal,

Het probleem is opgelost. Ervaar je nog problemen? Laat dan een reactie in dit topic achter, dan komen we er zo snel mogelijk bij je op terug!
Iijsselstein geen telefoon
dat er een storing is kan gebeuren, maar idd dat de chat helpdesk zegt " ik weet niets ben de klanten service maar" geeft wel aan dat de informatie voorziening ruk is. Ook via de tmobile website is er geen fatsoenlijke en duidelijk manier van storingen melden.
Waarom gooit Tmobile niet de klanten tijdelijk over op 1 van de andere netwerken? kost wat maar dan kunnen klanten tenminste wel bellen en gebeld worden.
Wij zijn als bedrijf nu niet bereikbaar telefonisch.

Update: inmiddels wel weer

inderdaad erg slecht dat de chat aangeeft bel de klantenservice. Het hele probleem was dat ik niet kon bellen of gebeld worden. Dus ook niet de klantenservice. Nu lijkt het opgelost
Reputatie 2
hier ook weer bereik
In Venlo (Noord-Limburg) is het netwerk weer beschikbaar!
Net storing gehad op simpel en tele2, is nu opgelost.
Ik heb weer bereik!! 🎉
maybe you could also update this on your map???? it looks like all green no problem!!!! what's the point of putting a map of storingen if you are not gonna inform your customers correctly about the disruptions.
in Deurne ook geen bereik
Momenteel in Maastricht weer service en 4g internetverbinding!
dat er een storing is kan gebeuren, maar idd dat de chat helpdesk zegt " ik weet niets ben de klanten service maar" geeft wel aan dat de informatie voorziening ruk is. Ook via de tmobile website is er geen fatsoenlijke en duidelijk manier van storingen melden.
Waarom gooit Tmobile niet de klanten tijdelijk over op 1 van de andere netwerken? kost wat maar dan kunnen klanten tenminste wel bellen en gebeld worden.
Wij zijn als bedrijf nu niet bereikbaar telefonisch.

Update: inmiddels wel weer