Beantwoord

[Opgelost] Problemen met het mobiele netwerk

• 3 oktober 2019
  • 76 reacties
  • 19134 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11337 reacties
We ontvangen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten geen netwerk heeft op zijn/haar mobiele telefoon.

Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte middels updates!
icon

Beste antwoord door David 3 oktober 2019, 11:58

Hoi allemaal,

Het probleem is opgelost. Ervaar je nog problemen? Laat dan een reactie in dit topic achter, dan komen we er zo snel mogelijk bij je op terug!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

76 reacties

dat er een storing is kan gebeuren, maar idd dat de chat helpdesk zegt " ik weet niets ben de klanten service maar" geeft wel aan dat de informatie voorziening ruk is. Ook via de tmobile website is er geen fatsoenlijke en duidelijk manier van storingen melden.
Waarom gooit Tmobile niet de klanten tijdelijk over op 1 van de andere netwerken? kost wat maar dan kunnen klanten tenminste wel bellen en gebeld worden.
Wij zijn als bedrijf nu niet bereikbaar telefonisch.

Update: inmiddels wel weer
In heerlen is ook geen mobiel netwerk
Ben helemaal klaar met T-mobile. Al een week gigantische storing op de TV, zonder dat er ook maar iets aan gebeurt, ook niet na herhaaldelijk de klantenservice gebeld te hebben. Nu weer totaal geen mobiel bereik. #tmobiledown
Ik ga overstappen. Klaar met deze enorm slechte service.
Ik heb weer bereik!! 🎉
Net storing gehad op simpel en tele2, is nu opgelost.
In Venlo (Noord-Limburg) is het netwerk weer beschikbaar!
Reputatie 2
hier ook weer bereik
dat er een storing is kan gebeuren, maar idd dat de chat helpdesk zegt " ik weet niets ben de klanten service maar" geeft wel aan dat de informatie voorziening ruk is. Ook via de tmobile website is er geen fatsoenlijke en duidelijk manier van storingen melden.
Waarom gooit Tmobile niet de klanten tijdelijk over op 1 van de andere netwerken? kost wat maar dan kunnen klanten tenminste wel bellen en gebeld worden.

inderdaad erg slecht dat de chat aangeeft bel de klantenservice. Het hele probleem was dat ik niet kon bellen of gebeld worden. Dus ook niet de klantenservice. Nu lijkt het opgelost
Iijsselstein geen telefoon
Reputatie 7
Badge +20
Hoi allemaal,

Het probleem is opgelost. Ervaar je nog problemen? Laat dan een reactie in dit topic achter, dan komen we er zo snel mogelijk bij je op terug!
Potverdikkie T-Mobile, nu kan ik het geluid van q-music niet raden! 😂

Maar ik heb nog steeds geen bereik helaas.
Reputatie 1

Welk ander netwerk zou het moeten zijn als ze hun eigen netwerk hebben
Ik heb ook weer bereik👍
In Arnhem geen bereik.
Reputatie 7
Badge +20
@Mrjolein,

Heb je jouw telefoon al eens opnieuw opgestart? Kun je helemaal niets en wat zie je in jouw scherm staan?
Helaas is het probleem bij mij niet opgelost. Ik kan niet bellen /gebeld worden. Ik woon in Arnhem
Ik heb mijn telefoon net opnieuw opgestart maar het probleem blijft bestaan helaas!
Helaas is het probleem bij mij niet opgelost. Ik kan niet bellen /gebeld worden. Ik woon in Arnhem
Bij mij ook nog niet, ik ben in Boxmeer.
Op het scherm staat :alleen noodoproep
Hoe lang duurt dit nog? Heb net een nieuwe tel en kan dus ook whattsapp niet installeren om via internet te kunnen bellen 😞
Verbinding wordt tijdens het bellen steeds verbroken. Regio Eindhoven
Voor de mensen die nog problemen hebben, ik heb mijn telefoon paar keer in vliegtuig modes gezet en weer terug en toen kwam mijn verbinding weer terug in omgeving Eindhoven, valt te proberen
Niks werkt. Heel leuk dat 't mobile in de krant en hier laat weten dat het is opgelost, maar het is dus niet opgelost. Kan niet bellen /gebeld worden of op internet, buiten mijn WiFi thuis om dan.
Kan een medewerker van t mobile laten weten hoe lang dit nog duurt???
Lijkt erop dat heel limburg eruit ligt met t-mobile ( tele2 werkt wel )
Reputatie 2
Yep, in Maastricht totaal geen netwerk meer. Gelukkig zitten we dicht bij de grens, kan nog net een beetje Belgisch netwerk meepikken...