Sticky

[Opgelost] Problemen met inloggen My T-Mobile en de My T-Mobile app - 8 september

  • 8 september 2019
  • 3 reacties
  • 2700 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • T-Mobile Medewerker
  • 65 reacties
[Update 17:30] Goed nieuws: My T-Mobile en de app doen het weer! Het is vanaf nu dus ook weer mogelijk om MB-aanvullers te activeren. De website is echter nog niet volledig beschikbaar en daar werken we aan door.

[Update 16:30] Het vervangen van de hardware is gelukt, de configuratie hiervan duurt echter langer dan we hadden verwacht. Onze engineers werken op locatie en op afstand keihard om alles zo snel mogelijk weer werkend te krijgen.

[Update 14:30] De oplossing laat langer op zich wachten dan voorzien. De melding met de verwachte oplostijd bij het inloggen op de My T-Mobile-app is dan ook aangepast.

[Update 13:10] Een tweede engineer is op locatie. De defecte apparatuur wordt op dit moment vervangen.

[Update 11:34] De oorzaak is achterhaald en we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Op dit moment ervaren we technische problemen waardoor het tijdelijk niet mogelijk is om in te loggen op My T-Mobile en de My T-Mobile app. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Inmiddels werkt alles weer!
Reputatie 5
Badge +10
Hij doet het bij mij ook weer prima.
Reputatie 7
Badge +20
Werkt hier ook weer top!

Reageer