[OPGELOST] Problemen met Internet & TV T-Mobile Thuis 28-10-2018


Reputatie 3
Badge +2
14:53
De storing is voorbij! We kunnen bevestigen dat alle problemen verholpen zijn en alles weer werkt zoals het hoort. Ervaar je nog problemen? Neem dan contact met ons op.

14:13
We krijgen signalen dat klanten weer gebruik kunnen maken van onze diensten.

12:33
3 tot 4% van onze klanten heeft last van deze storing, inclusief klanten met glasvezel. Wij staan in direct contact met KPN en zij doen er alles aan om dit te verhelpen. Zodra we meer weten, delen we dat uiteraard met jullie.

11:46
Het gaat alleen om klanten met een ADSL aansluiting. We doen ons uiterste best om het op te lossen.

10:46
De storing treft ongeveer 9000 klanten.

10:25
Er is op dit moment een storing waarbij meerdere providers die gebruik maken van het KPN netwerk getroffen zijn. De oorzaak is op dit moment in onderzoek. Zodra er meer bekend is plaatsen we dat hier.

09:20
Het lijkt erop dat dit probleem meerdere providers betreft. We doen er alles aan om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen en houden jullie op de hoogte.

08:50
Hoi all,

We krijgen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten niet kan verbinden met internet en TV. Onze excuses voor het ongemak. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In dit topic zullen we je op de hoogte houden zodra er een update is.

Houd dit topic dus goed in de gaten!

89 reacties

In Eindhoven werkt het in ieder geval niet. Succes 🙂
Volgens mij ligt het niet aan t-mobile als ik internet zo lees...
Aantal? Volgens mij hebben jullie nog niet gekeken op https://www.allestoringen.nl/storing/t-mobile!!

En dit is al sinds vanmorgen 7 uur als het niet eerder was dus dat jullie nu pas om 08:58 een melding hier plaatsen tja wat moet ik ervan zeggen....

beter gezegd wanneer is het opgelost? nu inmiddels al bijna 2 uur geen internet, tv en telefoon!!
Reputatie 2
Maartenensanne schreef:

In Eindhoven werkt het in ieder geval niet. Succes :)
Volgens mij ligt het niet aan t-mobile als ik internet zo lees...


Welke site lees je dat ? Wil ik ook weten
Allestoringen.nl

Kpn, online en zelfs het betrouwbare xs4all.

#storing op Twitter is ook een optie 🙂
In hoek van Holland is er ook geen internet en tv.
In Middelburg ook weer geen internet en geen tv! Kon het netwerk het uur extra niet aan?

Heel vervelend weer dit😠
Reputatie 7
Badge +8
Hallo @Command,

Niet bij elke storing word een topic aan gemaakt. vanuit backoffice moet tevens eerst worden bevestigd dat er een storing is, deze mensen wachten niet op een topic op het forum. maar moeten eerst de nodige controles uitvoeren. bijvoorbeeld contact opnemen met de leverancier.

318 meldingen op 210000 klanten is slechts 0,18%
Valkenswaard ook niet al vanaf 7 uur vanmorgen
Hier in Middelburg is er ook geen internet beschikbaar. Ook niet gek lang geleden sinds de vorige storing, maar hopelijk duurt deze niet zo lang.
Hier in geldrop ook storing. Gebeurt te veel de laatste tijd. Op telefoon wel WiFi verbinding geeft hij aan maar niets. TV anywhere app werkt niet en andere Apps ook niet. Heel raar dit allemaal weer
51% packet loss to the first hop after router.

Pathping
0 home [192.168.1.110]
0/100 = 0%
1 7мс 0/100 = 0% 0/100 = 0% 192.168.1.1
51/100 = 51%
2 21мс 51/100 = 51% 0/100 = 0% 1-64-144-85.ftth.glasoperator.nl [85.144.64.1]
49/100 = 49%
3-100 / 100 = 100% 0/100 = 0% 10.10.10.201
0/100 = 0%
4 - 100/100 = 100% 0/100 = 0% 10.10.10.197
In Nieuwegein ook geen tv
@Hidden.nld ik heb zelf bij een kabelbedrijf gewerkt maar bij verbinding problemen kregen wij uit het systeem zelf al meldingen en hoefden helemaal niet op klachten van klanten te wachten. Storingen waren al bekend voor klanten het doorhadden, uitgezonderd individuele storingen natuurlijk.
En dat aantal klagers moet je natuurlijk ook wel extrapoleren naar een representatieve waarde.
Hidden.nld schreef:

Hallo @Command
...
318 meldingen op 210000 klanten is slechts 0,18%


Dat zegt alleen maar hoeveel procent al geklaagd hebben.
En hoeveel mensen kunnen er niet op internet als de vaste verbinding het niet doet?

Voor mij is deze zoveelste storing reden om mijn contact op te zeggen bij de eerste mogelijkheid.
Alles opnieuw opgestart met stekkers eruit. Geen verandering.

Beste Tmobile.

Ik snap dat jullie er allemaal niets aan kunnen doen maar ik word er zo langzamerhand wel een beetje moe van. Ik zit nu ongeveer 15 jaar bij tmobile en qua mobielnetwerk geen klachten maar het tmobile thuis is toch echt wel waardeloos en heb daar dan ook zoveel spijt van. Ik heb nu een kleine 3 maanden tmobile thuis maar al zoveel last gehad van storingen en gezeur. Het begon al bij de monteur. Had geen aansluiting dus kpn moest maar eerst komen. Terwijl hij dezelfde kabel in zn handen heeft gehad als de monteur. Maar ja tmobile mag natuurlijk niet aan die kabel komen. Laat de klant maar weer wachten tot iemand anders dit heeft opgelost. En nu de 3e a 4e storing. Dat is gemiddeld 1 storing per maand. Onacceptabel wat mij betreft. Als dit niet snel verbeter zeg ik per direct op maar verwacht ik wel medewerking qua contract. Die kosten mogen jullie zelf betalen! Jammer tmobile maar tmobile thuis is een flop!

Mvg
Reputatie 7
Badge +8
@majuto zo is het ook zoals het hoort, zal bij T-Mobile Thuis niet veel anders zijn. maar het delen van de informatie wel. wanneer meld je een storing binnen het bedrijf, wanneer maak je een topic aan ?
Medemblik geen vast internet, geen tv, geen vaste telefoon.... oplossen graag en snel!!!
@Hidden.nld Gewoon het systeem waar je op postcode zoekt naar storingen en werkzaamheden koppelen aan je interne storingsdata. Volgens t-mobile heb ik nu nog steeds geen storing op mijn postcode.
Is toch vreemd niet dan.
Ook in Assen geen internet en geen tv.
Hoop dat het snel is opgelost!
In Best ook problemen
We zijn weer een uur verder,

gaarne een update en een reactie op mijn privé bericht.
Reputatie 4
Badge +1
Dit probleem speelt momenteel niet alleen bij T-Mobile, maar ook bij andere providers die gebruik maken van dezelfde infrastructuur.
Eindhoven generale buurt geen internet sinds 7u vanmorgen
Hoelaat is het weer gefixt dat is de vraag ???

Reageer