[OPGELOST] Problemen met Internet & TV T-Mobile Thuis 28-10-2018

• 28 oktober 2018
  • 89 reacties
  • 29369 Bekeken

Toon eerste reactie

89 reacties

Telefoon staat inmiddels op mobiele hotspot. Komt dat unlimited 4G toch van pas 😉
In assen werkt het ook niet. Internet en tv werken allebei niet!
Straks heeft een kpn monteur het juiste kastje gereset en werkt het weer, iedereen in juichstemming op dezelfde voet verder. Het lijkt toch echt een structureel probleem met het onderliggende netwerk dat onvoldoende stabiel is. Wordt daar nu ook eens echt iets aan gedaan, of blijven we zo verder sukkelen? Dat er storingen voor kunnen komen is begrijpelijk, maar dat het oplossen steeds zo lang moet duren een stukje minder.
Ook in Vlissingen het afgelopen uur bezig geweest met alles opnieuw opstarten. Graag meer info mbt hoe lang deze storing minimaal gaat duren

Straks naar de mediamarkt even iets kopen en gelijk gebruik maken van de extra korting bij ziggo, die hebben daar nu acties. Ben met Tmobile klaar na 2 storingen per maand
Reputatie 7
Badge +18
Hier in Middelburg is er ook geen internet beschikbaar. Ook niet gek lang geleden sinds de vorige storing, maar hopelijk duurt deze niet zo lang.

Deze storing is niet de schuld van T-Mobile, niet te vergelijken met de vorige...
Hier in Hoek van Holland ook pff.

Reputatie 7
Badge +18
Straks naar de mediamarkt even iets kopen en gelijk gebruik maken van de extra korting bij ziggo, die hebben daar nu acties. Ben met Tmobile klaar na 2 storingen per maand

Moet je eens kijken wie er bijna wekelijks bovenaan staat in de storingen TOP 10 op https://allestoringen.nl/top10/

Hint: De naam van de provider begint met een Z.
Wie zijn schuld het is of hoe veel/weinig mensen er getroffen zijn doet er weinig toe.
Het is niet de schuld van de klant.
Het moet beter kunnen!
Ik wacht al meer dan 2 uur op een antwoord in een privé bericht. Daar ook een storing ?
Reputatie 6
Badge +5
Update 10:46
De storing treft ongeveer 9000 klanten.

Update 10:25
Er is op dit moment een storing waarbij meerdere providers die gebruik maken van het KPN netwerk getroffen zijn. De oorzaak is op dit moment in onderzoek. Zodra er meer bekend is plaatsen we dat hier.
@Folkert toen ik nog bij VODAFONE TV zat nooit geen enkel probleem gehad, vanaf de eerste dag dat Vodafone tv begon. Met Tmobile sinds een driekwart jaar maandelijks 3 keer minimaal dat gaat zelfs ziggo niet verbeteren dat record
Update 10:46
De storing treft ongeveer 9000 klanten.

Update 10:25
Er is op dit moment een storing waarbij meerdere providers die gebruik maken van het KPN netwerk getroffen zijn. De oorzaak is op dit moment in onderzoek. Zodra er meer bekend is plaatsen we dat hier.

rreageer aub eens op mijn pb

Hier in Middelburg is er ook geen internet beschikbaar. Ook niet gek lang geleden sinds de vorige storing, maar hopelijk duurt deze niet zo lang.Deze storing is niet de schuld van T-Mobile, niet te vergelijken met de vorige...

Vorige maand identiek probleem, ook KPN netwerk.
Is er al iets bekend over de oorzaak of oplostijd? Dan weet ik of ik het forum in de gaten moet blijven houden of dat ik iets anders kan gaan doen terwijl ik wacht.
Reputatie 2
Ik heb nu onbeperkt internet aangevraagd en ook gekregen voor 24 uur. Top T-Mobile.
Erg goede service
Het lijkt erop dat we en Ajax - Fey en Real - Barca en F1 Mexico gaan missen.

Staat er dit keer ook echt wat tegenover??
Die 5 films waren zwak en kreeg het gevoel dat we het maar moeten nemen allemaal.

Weet niet hoe het me anderen zit maar ik betaal een hoop geld voor een service die ik wederom moet missen.
Ik heb nu onbeperkt internet aangevraagd en ook gekregen voor 24 uur. Top T-Mobile.
Erg goede service

heb ik 2 uur geleden ook gedaan maar ze zijn te beroerd om te reageren.

niets service
Dear T-mobile,

Your updates are worthless. Number of affected customers should give you info about the scale of the problem. As a customer I have several bullet points at the moment:
  1. T-mobile is not providing any 24/7 hotline where I could submit my problem since it has started, I mean 7:00 today. Instead of you are keeping me in the loop of a couple standard solutions which are simply keeping me busy while problem was not recognized and announced to the customers.
  2. There was no information available anywhere at 9:00 that I could understand where is the problem. In fact you have left your customers for 2-3 hours without update.
  3. Since I had opportunity to make a call to your 0800 number I had to wait 1 hour on the call until your consultant was able to provide me an answer.
  4. Your community update is not answering when this problem will be solved.
  5. Blaming in this situation KPN for the situation is not giving me any good feeling. Everything what you as an organization have been set with other parties is not my problem as a customer. I have no access to the service I have been paying and I don't know when it will be solved.
  6. Several devices are not working at my home due to the faulty IoT connection. I have consumed all my mobile bundle to fetch information about the problem. How you are going to compensate this?
Alleen ADSL?
Hier in Eindhoven met glasvezel ook geen internet
Hier in Maarssen ook nog niets
11:46
Het gaat alleen om klanten met een ADSL aansluiting. We doen ons uiterste best om het op te lossen.

< Dit klopt niet hier Glasvezel ook geen internet, tv en telefoon
Ook hier in Eindhoven glasvezel dat niet werkt.

Alleen ADSL is dus onzin.
hier ook storing al sinds 7.30. Wat kan min het nou schelen hoeveel mensen de storing treft en of het om adsl storing gaat ik wil andere info weten ik heb glasvezel maar ben totaal niet tevreden over tmobile de laatste tijd erg veel storingeb en wat krijg je dan keuze uit 3 films WTF wat heb ik aan een gratis film als je die niet kan bekijken omdat op de enigedag dat je die kan bekijken storing heb. Maar ik kan mijn contract opzeggen dus bye tmobile hello ziggo..
11:46
Het gaat alleen om klanten met een ADSL aansluiting. We doen ons uiterste best om het op te lossen.

Zover ik weet hebben wij een glasvezel aansluiting (dus geen ADSL), maar ook wij hebben geen internet...

Reageer