[OPGELOST] Problemen met Internet & TV T-Mobile Thuis 28-10-2018

• 28 oktober 2018
  • 89 reacties
  • 29371 Bekeken

Toon eerste reactie

89 reacties

11:46
Het gaat alleen om klanten met een ADSL aansluiting. We doen ons uiterste best om het op te lossen.

niet alleen adsl, glasvezel eindhoven ligt al de hele dag plat.

Het gaat alleen om klanten met een ADSL aansluiting. We doen ons uiterste best om het op te lossen.
Zover ik weet hebben wij een glasvezel aansluiting (dus geen ADSL), maar ook wij hebben geen internet...

inderdaad! Vergeet ons niet aub.

niet alleen adsl, glasvezel eindhoven ligt al de hele dag plat.11:46

10:46
De storing treft ongeveer 9000 klanten.

10:25
Er is op dit moment een storing waarbij meerdere providers die gebruik maken van het KPN netwerk getroffen zijn. De oorzaak is op dit moment in onderzoek. Zodra er meer bekend is plaatsen we dat hier.

09:20
Het lijkt erop dat dit probleem meerdere providers betreft. We doen er alles aan om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen en houden jullie op de hoogte.

08:50
Hoi all,

We krijgen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten niet kan verbinden met internet en TV. Onze excuses voor het ongemak. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In dit topic zullen we je op de hoogte houden zodra er een update is.

Houd dit topic dus goed in de gaten!

Niet alleen adsl, Smilde ook geen glasvezel!
In Lelystad ook al sinds ongeveer 7.15u geen IP-TV. Heb zeker geen ADSL maar glasvezel dus dat dit probleem alleen ADSL klanten treft is onzin.
Wordt tijd dat het opgelost wordt.
Er staat nu bij het eerste bericht dat het enkel om adsl klanten gaat maar wij zitten in Geldrop gewoon op glasvezel en hebben geen adsl en niets werkt 😞

Er is op dit moment een storing waarbij meerdere providers die gebruik maken van het KPN netwerk getroffen zijn. De oorzaak is op dit moment in onderzoek. Zodra er meer bekend is plaatsen we dat hier.

Het lijkt erop dat dit probleem meerdere providers betreft. We doen er alles aan om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen en houden jullie op de hoogte.

Hoi all,

We krijgen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten niet kan verbinden met internet en TV. Onze excuses voor het ongemak. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In dit topic zullen we je op de hoogte houden zodra er een update is.

Moet wel compleet glasvezel netwerk eruit liggen zo te zien

glasvezel werkt ook niet
"3 tot 4% van onze klanten heeft last van deze storing, inclusief klanten met glasvezel."

Ik neem aan dat ze een schadevergoeding krijgen? Deze keer geen gratis films, die niemand wilt zien.

NB: hoe weten jullie dat het maar 3-4 procent van jullie klanten zijn? Je kan namelijk nergens je storting aangeven! Jullie zijn onbereikbaar in de weekenden.
Reputatie 7
Badge +10
@pluisje990

het lijk meer op een verstoring in het ATM netwerk. specifiek de locatie van KPN waar het verkeer naar de ISP word gestuurd. meestal in een datacenter op het Science Park in Amsterdam
2 en half jaar klant geweest van Ziggo. Nooit problemen of storingen gehad. Deze week overgestapt naar T-mobile en gelijk de hele dag geen internet en tv. Hopelijk wordt het snel opgelost want de klassieker begint zo meteen. Anders stap ik nog volgende week over naar het vertrouwde Ziggo.
Ik heb nu onbeperkt internet aangevraagd en ook gekregen voor 24 uur. Top T-Mobile.
Erg goede service

En hoe doe je zoiets?
Is het niet ironisch dat er klanten zijn die gewoon meer van de storing weten of kunnen informeren dan medewerkers van T Mobile?????

6 uur al mensen dit is gewoon kansloos!
Echt geweldig. Was ik toch lekker bij KPN glasvezel gebleven. 2x op een week tijd storing. F1 kwalificaties niet of nauwelijk kunnen zien. Maar je mag wel de volle mep betalen. Plus iets uitwerken gaat niet want internet hapert constant. Als ik een maand abonnements geld vasthoud krijg ik een aanmaning. Maar als jullie het verzieken dan sta ik met lege handen. Kutfirma ook al!
Straks naar de mediamarkt even iets kopen en gelijk gebruik maken van de extra korting bij ziggo, die hebben daar nu acties. Ben met Tmobile klaar na 2 storingen per maand

Ziggo is nog ergens op coax🤣
Jullie hoeven niet af te komen met 5 gratis films die ik al gezien heb. Men mobiele data bundel weer op. Ik zie liever een maandfactuur teruggestort. Man man man.

Ik heb nu onbeperkt internet aangevraagd en ook gekregen voor 24 uur. Top T-Mobile.
Erg goede service
En hoe doe je zoiets?

Een uur aan de lijn hangen met de klanten service want webcare en hier reageren ze niet, waarschijnlijk ff lunchen ofzo .

Na afloop krijg je ws morgen een reactie in de trend van " wat spijtig om te horen"

Het was druk zal er wel gezegt worden maar met wat is iedereen een raadsel want webcare reageert nergens op, niet hier en niet op sociaal media.
De storing treft meerdere providers, wordt door KPN veroorzaakt. Glasvezel en DSL.
Ze nemen zelfs de telefoon niet op....lekker zo doorgaan tmobile...vandaag of morgen zeg ik alles op bij jullie!!!!
De storing treft meerdere providers, wordt door KPN veroorzaakt. Glasvezel en DSL.
No shit Sherlock! Boeit me niet waar probleem ligt. Ik wil het gefixt hebben. Zal wel weer problemen geven met ATM netwerk. Klok terug en gelijk problemen. Nog een reden om die zeik af te schaffen.
12:333 tot 4% van onze klanten heeft last van deze storing, inclusief klanten met glasvezel. Wij staan in direct contact met KPN en zij doen er alles aan om dit te verhelpen. Zodra we meer weten, delen we dat uiteraard met jullie.

Hoi all,

Volgens mij zijn er meer mensen die last hebben alleen niet iedereen maakt dat kenbaar
is er enig zicht wanneer het probleem is verholpen?
Pfffff lekker die technologie zijn halve dag verder, gelukkig hebben buren ziggo kan ik daar de klassieker kijken en max vanavond, waardeloos dit zeg........
Vreemd dat Glasvezel er ook uit ligt
Bij mij werkt het weer.
07:30 verbinding verbroken
13:59 weer hersteld
Eindhoven glasvezel
14:13, Vlissingen werkt weer, heeft maar 7 uur geduurd 😞

Reageer