[OPGELOST] Problemen met Internet & TV T-Mobile Thuis 28-10-2018

• 28 oktober 2018
  • 89 reacties
  • 29371 Bekeken

Toon eerste reactie

89 reacties

Pffff heeft lang geduurt deze storing bijna 7 uur. Vast internet, telefoon en TV weer online in Medemblik. Zou graag van T mobile de oorzaak vd storing willen weten en de reden waarom het herstel zo lang heeft geduurd.
Hiet werkt alles weer. (Nieuwegein)
In Veenendaal nog steeds geen internet (glasvezel) en TV.. wat is de verwachte oplostijd? Duurt erg lang. Nog geen 1.5 week klant en al 2 storingen gehad, voorspelt niet veel goeds..
Reputatie 6
Badge +5
Update 14:53

De storing is voorbij! We kunnen bevestigen dat alle problemen verholpen zijn en alles weer werkt zoals het hoort. Ervaar je nog problemen? Laat dat dan hier weten.
Hier nog steeds niet! Graag contact.
Ben benieuwd wat tmobile als tegemoetkoming gaat regelen
Zojuist klantenservice eindelijk gesproken, de geven aan dat de storing NIET voor iedereen is opgelost. Erg jammer dat tmobile hier post dat het is opgelost terwijl dat niet zo is! @tmobile ik ontvang graag bericht als het daadwerkelijk is opgelost!
Fijn ook dat er gereageerd wordt.. 1e bericht in Messenger binnen 20 minuten reactie dat het al is opgelost en als je meldt dat je nog problemen hebt radiostilte..
Reputatie 7
Badge +18
@Kristel1991 Heb je je modem al herstart? Zowel hier als op allestoringen.nl zie ik geen storingen meer.
@Folkert ja meerdere keren, dame van klantenservice gaf aan dat ze kon zien dat niets het deed en dat dat door de storing kwam. Ga het zo nog eens proberen.
Reputatie 6
Badge +13
Klanten die nog problemen ervaren, zet het modem voor ongeveer 5 minuten uit en dan weer aan. Alles zou dan weer moeten werken.
Helpt ook niet.. het internet lampje op het modem gaat ook niet branden.. al ruim 12 uur geen internet en TV, super vervelend..
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Kristel1991

De algemene storing is 100% voorbij. Het kan natuurlijk zo zijn dat Internet bij jou niet werkt. Dit staat dan los van dit topic. Als na de herstart jouw modem niet online komt, stuur dan een privébericht (klik op mijn naam) naar mij met je postcode, huisnummer en geboortedatum. Geef ook aan welke lampjes op jouw modem branden en of je TV en/of bekabeld internet wel werken. Ik hoor graag!
@Sander ik heb een privé bericht gestuurd. Hopelijk kan iemand me helpen..

Reageer