[OPGELOST] Problemen met Internet & TV T-Mobile Thuis 28-10-2018

  • 28 oktober 2018
  • 89 reacties
  • 29366 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
14:53
De storing is voorbij! We kunnen bevestigen dat alle problemen verholpen zijn en alles weer werkt zoals het hoort. Ervaar je nog problemen? Neem dan contact met ons op.

14:13
We krijgen signalen dat klanten weer gebruik kunnen maken van onze diensten.

12:33
3 tot 4% van onze klanten heeft last van deze storing, inclusief klanten met glasvezel. Wij staan in direct contact met KPN en zij doen er alles aan om dit te verhelpen. Zodra we meer weten, delen we dat uiteraard met jullie.

11:46
Het gaat alleen om klanten met een ADSL aansluiting. We doen ons uiterste best om het op te lossen.

10:46
De storing treft ongeveer 9000 klanten.

10:25
Er is op dit moment een storing waarbij meerdere providers die gebruik maken van het KPN netwerk getroffen zijn. De oorzaak is op dit moment in onderzoek. Zodra er meer bekend is plaatsen we dat hier.

09:20
Het lijkt erop dat dit probleem meerdere providers betreft. We doen er alles aan om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen en houden jullie op de hoogte.

08:50
Hoi all,

We krijgen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten niet kan verbinden met internet en TV. Onze excuses voor het ongemak. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In dit topic zullen we je op de hoogte houden zodra er een update is.

Houd dit topic dus goed in de gaten!

89 reacties

@Sander ik heb een privé bericht gestuurd. Hopelijk kan iemand me helpen..
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Kristel1991

De algemene storing is 100% voorbij. Het kan natuurlijk zo zijn dat Internet bij jou niet werkt. Dit staat dan los van dit topic. Als na de herstart jouw modem niet online komt, stuur dan een privébericht (klik op mijn naam) naar mij met je postcode, huisnummer en geboortedatum. Geef ook aan welke lampjes op jouw modem branden en of je TV en/of bekabeld internet wel werken. Ik hoor graag!
Helpt ook niet.. het internet lampje op het modem gaat ook niet branden.. al ruim 12 uur geen internet en TV, super vervelend..
Reputatie 6
Badge +13
Klanten die nog problemen ervaren, zet het modem voor ongeveer 5 minuten uit en dan weer aan. Alles zou dan weer moeten werken.
@Folkert ja meerdere keren, dame van klantenservice gaf aan dat ze kon zien dat niets het deed en dat dat door de storing kwam. Ga het zo nog eens proberen.
Reputatie 7
Badge +18
@Kristel1991 Heb je je modem al herstart? Zowel hier als op allestoringen.nl zie ik geen storingen meer.
Fijn ook dat er gereageerd wordt.. 1e bericht in Messenger binnen 20 minuten reactie dat het al is opgelost en als je meldt dat je nog problemen hebt radiostilte..
Zojuist klantenservice eindelijk gesproken, de geven aan dat de storing NIET voor iedereen is opgelost. Erg jammer dat tmobile hier post dat het is opgelost terwijl dat niet zo is! @tmobile ik ontvang graag bericht als het daadwerkelijk is opgelost!
Ben benieuwd wat tmobile als tegemoetkoming gaat regelen
Hier nog steeds niet! Graag contact.
Reputatie 6
Badge +5
Update 14:53

De storing is voorbij! We kunnen bevestigen dat alle problemen verholpen zijn en alles weer werkt zoals het hoort. Ervaar je nog problemen? Laat dat dan hier weten.
In Veenendaal nog steeds geen internet (glasvezel) en TV.. wat is de verwachte oplostijd? Duurt erg lang. Nog geen 1.5 week klant en al 2 storingen gehad, voorspelt niet veel goeds..
Hiet werkt alles weer. (Nieuwegein)
Pffff heeft lang geduurt deze storing bijna 7 uur. Vast internet, telefoon en TV weer online in Medemblik. Zou graag van T mobile de oorzaak vd storing willen weten en de reden waarom het herstel zo lang heeft geduurd.
14:13, Vlissingen werkt weer, heeft maar 7 uur geduurd 😞
Bij mij werkt het weer.
07:30 verbinding verbroken
13:59 weer hersteld
Eindhoven glasvezel
Vreemd dat Glasvezel er ook uit ligt
Pfffff lekker die technologie zijn halve dag verder, gelukkig hebben buren ziggo kan ik daar de klassieker kijken en max vanavond, waardeloos dit zeg........
is er enig zicht wanneer het probleem is verholpen?
12:333 tot 4% van onze klanten heeft last van deze storing, inclusief klanten met glasvezel. Wij staan in direct contact met KPN en zij doen er alles aan om dit te verhelpen. Zodra we meer weten, delen we dat uiteraard met jullie.

11:46
Het gaat alleen om klanten met een ADSL aansluiting. We doen ons uiterste best om het op te lossen.

10:46
De storing treft ongeveer 9000 klanten.

10:25
Er is op dit moment een storing waarbij meerdere providers die gebruik maken van het KPN netwerk getroffen zijn. De oorzaak is op dit moment in onderzoek. Zodra er meer bekend is plaatsen we dat hier.

09:20
Het lijkt erop dat dit probleem meerdere providers betreft. We doen er alles aan om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen en houden jullie op de hoogte.

08:50
Hoi all,

We krijgen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten niet kan verbinden met internet en TV. Onze excuses voor het ongemak. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In dit topic zullen we je op de hoogte houden zodra er een update is.

Houd dit topic dus goed in de gaten!

Volgens mij zijn er meer mensen die last hebben alleen niet iedereen maakt dat kenbaar
De storing treft meerdere providers, wordt door KPN veroorzaakt. Glasvezel en DSL.
No shit Sherlock! Boeit me niet waar probleem ligt. Ik wil het gefixt hebben. Zal wel weer problemen geven met ATM netwerk. Klok terug en gelijk problemen. Nog een reden om die zeik af te schaffen.
Ze nemen zelfs de telefoon niet op....lekker zo doorgaan tmobile...vandaag of morgen zeg ik alles op bij jullie!!!!
De storing treft meerdere providers, wordt door KPN veroorzaakt. Glasvezel en DSL.

Ik heb nu onbeperkt internet aangevraagd en ook gekregen voor 24 uur. Top T-Mobile.
Erg goede service
En hoe doe je zoiets?

Een uur aan de lijn hangen met de klanten service want webcare en hier reageren ze niet, waarschijnlijk ff lunchen ofzo .

Na afloop krijg je ws morgen een reactie in de trend van " wat spijtig om te horen"

Het was druk zal er wel gezegt worden maar met wat is iedereen een raadsel want webcare reageert nergens op, niet hier en niet op sociaal media.
Jullie hoeven niet af te komen met 5 gratis films die ik al gezien heb. Men mobiele data bundel weer op. Ik zie liever een maandfactuur teruggestort. Man man man.

Reageer