[OPGELOST] Problemen met Internet & TV T-Mobile Thuis 28-10-2018

• 28 oktober 2018
  • 89 reacties
  • 29367 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
14:53
De storing is voorbij! We kunnen bevestigen dat alle problemen verholpen zijn en alles weer werkt zoals het hoort. Ervaar je nog problemen? Neem dan contact met ons op.

14:13
We krijgen signalen dat klanten weer gebruik kunnen maken van onze diensten.

12:33
3 tot 4% van onze klanten heeft last van deze storing, inclusief klanten met glasvezel. Wij staan in direct contact met KPN en zij doen er alles aan om dit te verhelpen. Zodra we meer weten, delen we dat uiteraard met jullie.

11:46
Het gaat alleen om klanten met een ADSL aansluiting. We doen ons uiterste best om het op te lossen.

10:46
De storing treft ongeveer 9000 klanten.

10:25
Er is op dit moment een storing waarbij meerdere providers die gebruik maken van het KPN netwerk getroffen zijn. De oorzaak is op dit moment in onderzoek. Zodra er meer bekend is plaatsen we dat hier.

09:20
Het lijkt erop dat dit probleem meerdere providers betreft. We doen er alles aan om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen en houden jullie op de hoogte.

08:50
Hoi all,

We krijgen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten niet kan verbinden met internet en TV. Onze excuses voor het ongemak. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In dit topic zullen we je op de hoogte houden zodra er een update is.

Houd dit topic dus goed in de gaten!

89 reacties

In Eindhoven werkt het in ieder geval niet. Succes 🙂
Volgens mij ligt het niet aan t-mobile als ik internet zo lees...
Reputatie 4
Badge +3
Dit probleem speelt momenteel niet alleen bij T-Mobile, maar ook bij andere providers die gebruik maken van dezelfde infrastructuur.
Straks heeft een kpn monteur het juiste kastje gereset en werkt het weer, iedereen in juichstemming op dezelfde voet verder. Het lijkt toch echt een structureel probleem met het onderliggende netwerk dat onvoldoende stabiel is. Wordt daar nu ook eens echt iets aan gedaan, of blijven we zo verder sukkelen? Dat er storingen voor kunnen komen is begrijpelijk, maar dat het oplossen steeds zo lang moet duren een stukje minder.
Dear T-mobile,

Your updates are worthless. Number of affected customers should give you info about the scale of the problem. As a customer I have several bullet points at the moment:
  1. T-mobile is not providing any 24/7 hotline where I could submit my problem since it has started, I mean 7:00 today. Instead of you are keeping me in the loop of a couple standard solutions which are simply keeping me busy while problem was not recognized and announced to the customers.
  2. There was no information available anywhere at 9:00 that I could understand where is the problem. In fact you have left your customers for 2-3 hours without update.
  3. Since I had opportunity to make a call to your 0800 number I had to wait 1 hour on the call until your consultant was able to provide me an answer.
  4. Your community update is not answering when this problem will be solved.
  5. Blaming in this situation KPN for the situation is not giving me any good feeling. Everything what you as an organization have been set with other parties is not my problem as a customer. I have no access to the service I have been paying and I don't know when it will be solved.
  6. Several devices are not working at my home due to the faulty IoT connection. I have consumed all my mobile bundle to fetch information about the problem. How you are going to compensate this?
Reputatie 7
Badge +10
@pluisje990

het lijk meer op een verstoring in het ATM netwerk. specifiek de locatie van KPN waar het verkeer naar de ISP word gestuurd. meestal in een datacenter op het Science Park in Amsterdam
Valkenswaard ook niet al vanaf 7 uur vanmorgen
Hoelaat is het weer gefixt dat is de vraag ???
Ik heb nu onbeperkt internet aangevraagd en ook gekregen voor 24 uur. Top T-Mobile.
Erg goede service

heb ik 2 uur geleden ook gedaan maar ze zijn te beroerd om te reageren.

niets service
Alleen ADSL?
Hier in Eindhoven met glasvezel ook geen internet
Het gaat alleen om klanten met een ADSL aansluiting. We doen ons uiterste best om het op te lossen.

< Dit klopt niet hier Glasvezel ook geen internet, tv en telefoon
Ook hier in Eindhoven glasvezel dat niet werkt.

Alleen ADSL is dus onzin.

Zover ik weet hebben wij een glasvezel aansluiting (dus geen ADSL), maar ook wij hebben geen internet...
"3 tot 4% van onze klanten heeft last van deze storing, inclusief klanten met glasvezel."

Ik neem aan dat ze een schadevergoeding krijgen? Deze keer geen gratis films, die niemand wilt zien.

NB: hoe weten jullie dat het maar 3-4 procent van jullie klanten zijn? Je kan namelijk nergens je storting aangeven! Jullie zijn onbereikbaar in de weekenden.
Is het niet ironisch dat er klanten zijn die gewoon meer van de storing weten of kunnen informeren dan medewerkers van T Mobile?????

6 uur al mensen dit is gewoon kansloos!
Echt geweldig. Was ik toch lekker bij KPN glasvezel gebleven. 2x op een week tijd storing. F1 kwalificaties niet of nauwelijk kunnen zien. Maar je mag wel de volle mep betalen. Plus iets uitwerken gaat niet want internet hapert constant. Als ik een maand abonnements geld vasthoud krijg ik een aanmaning. Maar als jullie het verzieken dan sta ik met lege handen. Kutfirma ook al!
Aantal? Volgens mij hebben jullie nog niet gekeken op https://www.allestoringen.nl/storing/t-mobile!!

En dit is al sinds vanmorgen 7 uur als het niet eerder was dus dat jullie nu pas om 08:58 een melding hier plaatsen tja wat moet ik ervan zeggen....

beter gezegd wanneer is het opgelost? nu inmiddels al bijna 2 uur geen internet, tv en telefoon!!
Reputatie 2
In Eindhoven werkt het in ieder geval niet. Succes :)
Volgens mij ligt het niet aan t-mobile als ik internet zo lees...

Welke site lees je dat ? Wil ik ook weten
Allestoringen.nl

Kpn, online en zelfs het betrouwbare xs4all.

#storing op Twitter is ook een optie 🙂
In hoek van Holland is er ook geen internet en tv.
In Middelburg ook weer geen internet en geen tv! Kon het netwerk het uur extra niet aan?

Heel vervelend weer dit😠
Reputatie 7
Badge +10
Hallo @Command,

Niet bij elke storing word een topic aan gemaakt. vanuit backoffice moet tevens eerst worden bevestigd dat er een storing is, deze mensen wachten niet op een topic op het forum. maar moeten eerst de nodige controles uitvoeren. bijvoorbeeld contact opnemen met de leverancier.

318 meldingen op 210000 klanten is slechts 0,18%
Hier in Middelburg is er ook geen internet beschikbaar. Ook niet gek lang geleden sinds de vorige storing, maar hopelijk duurt deze niet zo lang.
Hier in geldrop ook storing. Gebeurt te veel de laatste tijd. Op telefoon wel WiFi verbinding geeft hij aan maar niets. TV anywhere app werkt niet en andere Apps ook niet. Heel raar dit allemaal weer
51% packet loss to the first hop after router.

Pathping
0 home [192.168.1.110]
0/100 = 0%
1 7мс 0/100 = 0% 0/100 = 0% 192.168.1.1
51/100 = 51%
2 21мс 51/100 = 51% 0/100 = 0% 1-64-144-85.ftth.glasoperator.nl [85.144.64.1]
49/100 = 49%
3-100 / 100 = 100% 0/100 = 0% 10.10.10.201
0/100 = 0%
4 - 100/100 = 100% 0/100 = 0% 10.10.10.197
In Nieuwegein ook geen tv

Reageer