Beantwoord

[Opgelost] Problemen met mobiel internet

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

279 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi allemaal,

Graag gedaan natuurlijk, maar dit had niet moeten gebeuren dus jullie bedankt voor de positieve berichten nu! 🙂

@Maa1ke, Sorry maar het is niet mogelijk om de eigen bundel eerst te gebruiken. Gewoon lekker veel streamen deze maand en dan komt het wel op! 😉

Goed weekend nog!
Ik lees hier dat de mb's eerst van de extra bundel af zouden gaan van 500 mb en daarna pas je eigen bundel aangesproken wordt,

Inmiddels is mijn eigen bundel van 1 gb op
Ik heb nu geen internet meer
Mijn verbruiksstatus geeft echter aan dat ik nog steeds de voleldige 500 mb extra heb om te verbruiken. Toch heb ik geen internet.

Bij mij is dus mijn eigen bundel aangesproken en niet de 500 mb...om vervolgens de 50 mb ook niet te kunnen gebruiken?
Het enige wat ik nu kan bedenken is dat de app enorm achter loopt en geen actuele status laat zien, of er klopt iets niet
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Qyan,

Ik heb zojuist op je eigen bericht gereageerd. Zou je in het vervolg bij één keer je vraag stellen kunnen houden? Het meerdere malen stellen van je vraag is niet toegestaan en helpt verder ook niet om sneller opgepakt te worden. We pakken alles namelijk in chronologische volgorde op.

Ik zie je reactie graag in je eigen topic tegemoet!