Beantwoord

[Opgelost] Problemen met mobiel netwerk

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 14049 reacties
We ontvangen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten geen gebruik kan maken van ons mobiele netwerk.

Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte door middel van updates. Excuus voor het ongemak!

[Update 15:08] Er komen weer signalen binnen dat het netwerk weer werkt! Start even je toestel opnieuw op als je nog geen netwerk hebt!

[Update 15:57] We zien dat steeds meer klanten kunnen internetten, bellen en gebeld worden. Dat geldt nog niet voor iedereen. We werken er hard aan om ook die klanten weer snel online te krijgen!

[Update 16:38] Het aantal meldingen blijft afnemen, er is nog een klein aantal klanten die mogelijk nog problemen ervaren. We zorgen ervoor dat ook bij deze klanten de problemen zo snel mogelijk verholpen zijn!

[Update 18:30] Alle klanten kunnen weer bellen en internetten. Onze excuses voor het ongemak. Ervaar je nog steeds problemen zet dan je telefoon even uit en weer aan
icon

Beste antwoord door Mitch 15 januari 2019, 18:39

[Update 18:30] Alle klanten kunnen weer bellen en internetten. Onze excuses voor het ongemak. Ervaar je nog steeds problemen zet dan je telefoon even uit en weer aan

Bekijk origineel

41 reacties

Het netwerkigt er volledig uit. Ik kan alleen noodoproep of WiFi gebruiken. Hoe lang gaat het duren voordat het is opgelost?
Bij mij ligt het netwerk er ook compleet uit en geeft ie ‘geen service’ aan. Alleen wifi werkt, maar jullie site en dit forum laad ook heeeel traag
Ik zat midden in een gesprek en pats, heel mijn netwerk valt weg. Gelukkig heb ik nog wifi en kan ik dit melden. Enig idee wanneer we hier bericht over krijgen? Zou wel fijn zijn als t ook snel opgelost wordt. Jullie website is trouwens ook echt problematisch..
lalatothemax schreef:

Het netwerkigt er volledig uit. Ik kan alleen noodoproep of WiFi gebruiken. Hoe lang gaat het duren voordat het is opgelost?

Dat weten ze waarschijnlijk pas wanneer de oorzaak gevonden is .
Bij mij ligt het allemaal ook uit..
Graag zou ik een indicatie van down-time zien, aangezien ik mijn telefoon ook zakelijk gebruik. Dank!
Ik heb hetzelfde probleem. Opnieuw opstarten van telefoon en handmatig aanbieder selecteren werken beide niet. Probleem lijkt te liggen bij tmobile
Voor mij ligt het er ook op een paar apparaten uit. 'Niet aangemeld bij netwerk' als ik probeer te bellen. Best lastig als je wacht op een belangrijk telefoontje 😛 maar dat probleem zullen meerdere mensen wel hebben. Succes met het fixen t-mobile! 🙂

-edit: Ook op de website inderdaad een serie pagina's die niet willen laden..
Ik gebruik mijn mobiel ook zakelijk en kan mijn klanten nu niet bereiken. Graag een indicatie en hoe jullie dit gaan afhandelen.

Ik snap de overmacht maar..
Dat de website dan ook nog eens niet kan laden en jullie totaal geen snelle webcare bieden op dit moment vind ik iets wat je kan oplossen. Goede (crisis)communicatie lijkt me niet overbodig.
Grappig, heel Nederland die T-Mobile heeft ligt plat als we allestoringen.nl bekijken, maar T-Mobile meldt "... een aantal van onze klanten ....."

Maar op hun eigen storingspaging staat alles op groen .... 🙂
Als publieke dienstverlener. Het is niet alleen ongemak. Dat is niet acceptabel!
Het werkt weer!! snel opgelost!!👍🏽
Reputatie 7
Badge +20
[Update 15:05]

We krijgen signalen binnen dat het netwerk weer terugkomt bij de mensen die hier problemen mee hadden. Mocht je het probleem nog ervaren, zet dan even de vliegtuigstand aan en uit!

Ik laat het weer weten wanneer er een nieuwe update is!
Even for the record: in al die jaren dat ik klant ben heb ik nog geen storingen gehad, beste netwerk tot nu toe. Een storing kan altijd gebeuren, dat is overmacht, dus laten we een beetje geduld hebben, ze doen vast hun best 🙂
Een collega van me had geen problemen en ik had geen service. Succes met zoeken 😉 Maar gelukkig werkt het weer. Nu kunnen we weer bitchen over het weer 😛
Het heeft 3 dagen geduurd in oktober!
Geen huistelefoon. We waren niet bereikbaar. Geen internet ook!
Een geen excuses van T-mobile.. niks!
Reputatie 3
6000 van 6500 valt wel onder 'een aantal'. Semantics en politisch correct-isme. 🙂

*zit nog mijn duimen te draaien. 020 binnenstad op moment van dit schrijven heeft nog geen bereik (algeheel)
En als je op allestoringen.nl kijkt, lijkt het wel of (bijna) alle mobiele providers een storing hebben.. dus ook KPN en Vodafone
Maar op hun eigen storingspaging staat alles op groen .... 🙂
Ja dat ligt eraan waar het probleem zit! zit het in een HLR (centrale) waar jouw gegevens instaan kan jij problemen hebben maar bijv je buurman niet en dat is dan locatie onafhankelijk.
Je kan dan niet zeggen op deze locatie is er een probleem of mensen op deze centrale hebben er wel last van en van deze niet.
L0uisa schreef:

Het heeft 3 dagen geduurd in oktober!
Geen huistelefoon. We waren niet bereikbaar. Geen internet ook!
Een geen excuses van T-mobile.. niks!

Macht van de grote speler he. Toch maar eens kijken naar alternatieven.
Reputatie 3
sudo shutdown -r -t now
Die van mij doet het alweer.
zebra2000 schreef:

Als publieke dienstverlener. Het is niet alleen ongemak. Dat is niet acceptabel!

Niet acceptabel wat een grap, je kan geen 100% uptime hebben, dit is gewoon onmogelijk.
Volgens mij zitten de beschikbaarheidspercentages van alle Telco's in NL ruim in de 90%.

Het probleem is meer dat wij niet meer gewend zijn om af en toe geen dekking te hebben en dat veel mensen in paniek raken.
Het is ook altijd zo frappant dat als er een storing is hoeveel mensen opeens op een belangrijk telefoontje zitten te wachten of zakelijk niet meer bereikbaar zijn.
up and running again ...
Goed gedaan T-Mobile, storing kan, maar lekker kort!
Danos9786 schreef:

zebra2000 schreef:

Je bent dan vast geen ondernemer, of wel?

Reageer