Beantwoord

[Opgelost] Problemen met mobiel netwerk

Toon eerste reactie

41 reacties

L0uisa schreef:

we hebben het hier of het mobiele netwerk ...
Wat is de problem?
Petje af voor de toppers bij t-mobile! Al jaren een zeer tevreden klant 🙂 Storing kan gebeuren. Maar gelukkig snel opgelost! Thanks toppers!
Duke88 schreef:

Danos9786 schreef:

zebra2000 schreef:

Ik ben wel ondernemer en vond die post ook onzin :)
In Hooge Zwaluwe kan ik inmiddels wel weer bellen maar mobiel internet doet het (nog) niet
Reputatie 1
Netwerk valt nog steeds de hele tijd eruit, als het al voor 5 sec doet, heb ik slechts 3g internet voordat het weer uit valt, zonder internet ingeschakeld werkt het netwerk helemaal niet en heb hier met 2 andere huisnoten met 3 verschillende toestellen last ervan.
Duke88 schreef:

Danos9786 schreef:

zebra2000 schreef:

Ben het meer dan met Danos eens.
we zijn het niet meer gewent,
je kan geen 100%verwachten simpel zat
Onmacht bestaat hoort erbij.

En daar zal je als ondernemer gewoon op voorbereidt moeten zijn,
als je het je niet kan permiteren om niet bereikbaar te zijn ..
dan moet je gewoon een backup hebben makkelijk zat.
Wel ontvangst maar internet werkt nog niet bij mij.,..vliegtuigstand aan en uit gezet, opnieuw opgestart...
Maar goed het heeft ongeveer een half uurtje geduurd en we zijn weer terug online en bereikbaar!
en gelukkig maar de wereld is niet vergaan ..
geen 4g nog maar wel 3g
Reputatie 2
Hier ook alleen trage 3G ook na restarten, 4G nog niet terug ( Den Haag )
oh, en we kunnen weer 😉
Reputatie 7
Badge +20
[Update 15:57]

We zien dat steeds meer klanten kunnen internetten, bellen en gebeld worden. Dat geldt nog niet voor iedereen. We werken er hard aan om ook die klanten weer snel online te krijgen!
Duke88 schreef:

Danos9786 schreef:

zebra2000 schreef:

Je bent dan vast geen ondernemer, of wel?

Niet relevant of ik een ondernemer ben of niet, maar ik heb gewoon een goedkoop extra abbo'tje op een ander netwerk dan dat van Timo.
En vast internet van weer een andere partij, dus ik ben altijd op 1 of andere manier bereikbaar, kortom voorbereiding.
En als je als ondernemer helemaal afhankelijk bent van je telefoon dan neem je extra maatregelen of je maakt de afweging dat de meerkosten niet opwegen tov de downtime.
Geen enkele dienstverlener van internet, telefoon, bank of andere ict dienstverlener gaat jou 100 % uptime garanderen, daarom zijn er ook vaak ''nood'' systemen etc.
Reputatie 7
Badge +20
[Update 16:38]

Het aantal meldingen blijft afnemen, er is nog een klein aantal klanten die mogelijk nog problemen ervaren. We zorgen ervoor dat ook bij deze klanten de problemen zo snel mogelijk verholpen zijn!

We houden jullie verder op de hoogte in dit topic.
Reputatie 4
Badge +2
zebra2000 schreef:

Als publieke dienstverlener. Het is niet alleen ongemak. Dat is niet acceptabel!

Jij hebt duidelijk geen verstand van de techniek die er achter een mobiel netwerk zit.
Geen enkel mobiel netwerk kan 100% uptime garanderen. Deze storing is erg bescheiden, dus dit valt nog gewoon binnen acceptabel.
Reputatie 3
Badge +2
[Update 18:30] Alle klanten kunnen weer bellen en internetten. Onze excuses voor het ongemak. Ervaar je nog steeds problemen zet dan je telefoon even uit en weer aan

Reageer