Beantwoord

[Opgelost] Problemen met verbinden na activeren nieuwe simkaart

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

121 reacties

@all

Op dit moment ervaren klanten die een nieuwe simkaart hebben geactiveerd problemen met bellen/gebeld worden. Het probleem is in onderzoek en we doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak! In de tussentijd wil ik jullie vragen om in dit topic aan te geven waar je precies problemen mee ervaart: kun je niet gebeld worden of zelf bellen of kun je beiden niet? Met deze informatie maken wij een case aan voor jullie zodat de netwerk afdeling op de hoogte is dat jullie hier problemen mee ervaren. Voor iedereen die al heeft gereageerd in het topic, hebben we een case aangemaakt.

In de tussentijd willen we jullie adviseren om je toestel regelmatig uit- en aan te zetten. Zodra wij meer informatie hebben, plaatsen we uiteraard een update in dit topic!

Ik heb op dit moment geen service. Mijn telefoon heb ik gereset en mijn netwerk instellingen ook daarnaast heb ik nog geprobeerd handmatig (niet automatisch) naar service te zoeken maar geen van mijn pogingen leidde tot resultaat.
Sinds het activeren van mijn nieuwe simkaart kan ik helemaal niets meer. Mijn vriendin heeft hetzelfde. Helaas hebben we in hetzelfde weekend ons abonnement verlengd.

De oude simkaart is gedeactiveerd, en de nieuwe 'succesvol' geactiveerd. Echter, we kunnen geen verbinding maken met het netwerk van T-mobile. Niet bellen, gebeld worden, sms'en, internetten, niets.

Als ik handmatig verbinding probeer te maken met het T-mobile netwerk, geeft de telefoon aan dat het tijdelijk niet beschikbaar is en dat ik het later moet proberen.

Dit speelt al sinds vrijdag zo te lezen, sinds zaterdagochtend voor mij persoonlijk. Volgens de klantenservice zou het toen binnen 24 uur opgelost worden. Helaas, helaas.

Ik heb nog steeds het gevoel dat niemand weet wat er aan de hand is, want ik heb al twee keer onze nummers door moeten geven zodat er naar gekeken kan worden, en hier opnieuw wordt er om verduidelijking gevraagd. Dat wekt geen vertrouwen.

Ik hoop dat er snel een oplossing komt, want de werkweek is weer begonnen...
Reputatie 2
Ik heb begrepen dat dit het hoofd-ticket is voor het SIM issue.

Exacte omschrijving:

- SIM geactiveerd via internet (gisteren einde middag)
- sindsdien geen service, dus
- niet bellen, niet gebeld worden
- geen 3G / 4G

Aanvulling:

Op mijn oude reservetelefoon zit dus de oude gede-activeerde SIMkaart. Die heeft uiteraard geen service meer, maar: ik krijg wél af en toe data-verbinding. Onderweg ontvang ik FB en whatsapp berichten, terwijl ik geen 3G/4G heb. En als ik wil internetten krijg ik eerst een melding 'geen netwerk', maar dan klik ik door, en krijg ik toch de web-page.

Lijkt erop dat de oude SIM niet 100% is afgemeld?

Heb zojuist een chatsessie gehad via de tMobile chat, en dit ook gemeld, hij zou het meenemen voor de probleem-analyse.
Na inmiddels ruim 24 uur nog steeds geen service op mijn nieuwe Iphone 7, heb ook al van alles geprobeerd en opgezocht maar zonder succes. (Ook had ik gister al in een ander topic gereageerd) Zou top zijn als ze er snel naar kijken en dit probleem doen verhelpen.
op Facebook (via Messenger) krijg ik van T-Mobile dit bericht om 10.00 u. vanmorgen: 'Van mij een update over het issue waardoor je simkaart getroffen is en waarover wij gisteren contact hebben gehad. Ik heb van onze technici begrepen dat ze dichtbij een 'fix' zijn van dit probleem. Zij vragen ons om de klanten te vragen het toestel uit en aan te zetten. Wil je dit doen en checken of je zo weer verbinding met het netwerk kunt maken? Ik hoor het graag.' Maar ik kan niet antwoorden!!! Dichtbij een fix, vraag me af waar Jacob dat op baseert ...
Al sinds vrijdagavond. Ik kan niet bellen, internetten, sms'en. Geen service krijg ik als melding. Zit op terugkoppeling van t mobile te wachten, maar ook messenger hebben ze het gesprek afgezet. Net na een kwartier in de wacht en iemand gesproken. Mijn case was blijkbaar afgesloten terwijl het nog steeds niet werkt
Reputatie 1
Nog steeds geen service.. en heb dit al sinds vrijdagavond. Ik mag toch hopen dat dit echt vandaag wordt opgelost!!
Je zou intussen toch wel eens een updaten verwachten aangezien het nog steeds niet werkt... intussen al 67 uur niet bereikbaar....
Idd. Die radiostilte is wel oorverdovend. Zit al sinds zaterdag zonder netwerk. Heb het gevoel dat ze het hele weekend er niets aan gedaan hebben. En nu lopen ze te gooien met zoethoutjes als case aanmaken en dicht bij een fix. Ik wil geen case, ik wil geen geld, ik wil gewoon verbinding. En een stukkie communicatie zou niet verkeerd. Mensen gaan er van alles verzinnen dat alleen maar schade oplevert. Zoals ik eerder al zei, jammer.
Hier hetzelfde probleem.

Donderdag ineens een vastloper op mijn telefoon (zo leek het)
Dacht dat de sim kapot was (deed het ook niet in andere toestellen), dus maar een nieuwe besteld.

Deze was zaterdag binnen.
Gelijk geplaatst en geactiveerd, en sindsdien dus niks.

Geen bereik, netwerk...nada

Vanmiddag gebeld met t-mobile.
Ze zouden er een case van maken, en ik zou via mail op de hoogte gehouden worden.

Maar tot op heden blijft het stil.

Hoop dat er snel een oplossing komt.
Of tenminste wat informatie over de te verwachten tijdsduur...
Zag net dat ze vanavond vanaf 22.00 tot morgenochtend 6.00 uur "onderhoud" gaan uitvoeren aan "My T-Mobile". Nu weet ik niet of het één wat met het ander te maken heeft (ondanks de kwalitatieve informatie) maar ik ga ervan uit dat ik in ieder geval tot morgenochtend nog steeds niet bereikbaar ben.
Hier het zelfde, zaterdag nieuwe sim geactiveerd via de website (zoals in de bijgaande brief staat) daarna de nieuwe sim geplaatst en tot nu "geen service". Gisteren en vandaag gebeld en er wordt aan gewerkt.. begreep dat het koppelen van de nummers aan de nieuwe simkaarten niet lukt, dit zou een automatische (software) koppeling moeten zijn.
Zou wel prettig zijn dat als er iets meer informatie is dat ook doorgegeven wordt..
Hier inderdaad hetzelfde! Had misschien een goede optie geweest om aan te geven dat het nu niet verstandig is om de nieuwe simkaart te activeren! Eerst nog wel even bereik gehad met mijn oude toestel maar dit was ook opeens verdwenen!
Reputatie 6
Badge +17
Hallo allen,

We begrijpen goed dat jullie dit zo snel mogelijk opgelost willen hebben. We doen er ook echt alles aan om dit in orde te maken! Het probleem is nog steeds in onderzoek, de afdeling die hierover gaat is met man en macht aan het werken aan een oplossing voor jullie.

In de tussentijd zijn jullie gegevens ook doorgestuurd naar deze afdeling zodat, wanneer er een fix is, deze direct op jullie simkaart toegepast kan worden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak!

Zodra er meer informatie beschikbaar is of wanneer er een oplossing is gevonden zullen we dit natuurlijk direct met jullie delen. Houd dit topic dus in de gaten!

Ervaar je problemen en heb je dit nog niet bij ons aangekaart? Laat het ons weten zodat we jouw gegevens door kunnen zetten naar de afdeling die hiermee bezig is.
Hallo, ik ervaar hetzelfde probleem sinds vrijdag.

Met vriendelijke groet,

Marco
Goede avond, ook bij mij lukt het niet om verbinding te krijgen met een nieuwe simkaart; vandaag een nieuwe telefoon ontvangen met nieuwe sim (nanosim telefoon); sim geactiveerd via my T-mobile, netjes een verificatie code gekregen op mijn oude telefoon (met oude sim), oude sim heeft inmiddels geen service meer maar de nieuwe ook niet (alleen noodoproep)
Ik heb dit probleem ook. Krijg steeds de melding geen service en alleen noodoproepen. Heb de telefoon al enkele keren opnieuw opgestart. Helass zonder succes.
Dit meen je niet. Probleem is al vier dagen bekend en nieuwe klanten die vandaag welkom geheten moeten worden laten ze ook in de kou staan. Gasten, echt.....
En de laatste reactie van Issam is echt koning, maar wel een paar dagen te laat.
Hoi! Inmiddels zit ik ook al meer dan 24 uur met een nieuwe simkaart die niet wil verbinden met het netwerk en ben dus onbereikbaar. Een oplossing laat maar lang op zich wachten ...
Het is jammer dat t-mobile totaal niet met een reactie komt. Nog steeds geen verbinding dat gaat mij klanten kosten gaat hier nog wat tegenover staan ????
Vanochtend nog steeds geen oplossing. Al 4 dagen compleet onbereikbaar!
Wat is dit jongens??????

Het is niet of mobiele telefonie nou nieuwe techniek is.
4 dagen geen bereik vindt ik echt onverkoopbaar! !

Hoop dat er vandaag nou eindelijk een oplossing komt.....
Ook ik heb gisteren een nieuwe Samsung Galaxy s7 gekregen en de nieuwe simkaart geactiveerd. Geen verbinding met 4g net niet bellen en sms
Ik zit al vanaf vrijdag zonder verbinding met exact hetzelfde probleem.
Ik vraag me af hoe hard hier aan gewerkt wordt.
Al 3 keer hierover gebeld en elke keer als antwoord:" even geduld houden we zijn er mee bezig.

Waar blijft de proactieve reactie van TMobile want dit is echt onverkoopbaar.
Dit kost mij omzet en een aanbod van een vergoeding van €10,-- is echt belachelijk.

Ik zou zeggen binnen nu en een uur moet het opgelost zijn Daniël heeft TMobile een andere oplossing verzonnen!!!!!
Dus binnen het uur een oplossing!!!!
Hier ben ik het mee eens er kan zich altijd een probleem voordoen maar laat dan wel je personeel op in lijn zitten en laat de gedupeerde via mail of een bericht even weten wat er aan de hand is en een eventuele compensatie,dat is ook niet meer als terecht als je al 5 dagen niet kan bellen of gebeld kan worden. Het is ook jammer dat er niemand reageert als je een bericht stuurt via Facebook