Beantwoord

[Opgelost] Problemen met verbinden na activeren nieuwe simkaart

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

121 reacties

Sterker nog anders zeg ik als het nog langer dan deze dag duurt mijn abonnement op.
Reputatie 1
Precies Marc! Ik zit al 5 dagen zonder.. dit gaat echt te ver voor zo een bedrijf!! Je zou toch denken dat ze een nood oplossing hebben! Ik verwacht toch echt dat dit binnen deze dag is opgelost en zeker een compensatie voor 5 dagen zonder iets!! Anders ga ik ook op zoek naar een andere provider en stuur ik mijn nieuwe toestel terug. Zeer slecht.. ik ben het wachten nu wel zat
Ze hebben nog 13 minuten om met een reactie te komen. Of kijkt men hier ook niet naar?
Reputatie 6
Badge +17
@all

Onze technici zijn nog steeds met man en macht bezig het probleem m.b.t. simkaartwissels op te lossen. Er is vooralsnog geen fix voor het probleem. We betreuren het dat het zo lang duurt want we begrijpen de ongemakken! Er worden steeds aanpassingen gedaan aan de simkaarten waarvan wij bij de klantenservice en hier via het forum de 06-nummers doorgeven. Na zo'n aanpassing vragen onze technici onze klanten om hun toestellen met deze simkaarten erin even uit en aan te zetten om zo te controleren of er weer verbinding wordt gemaakt met ons netwerk. Blijf dat dus gedurende de dag regelmatig doen! Het zal op een gegeven moment weer moeten lukken signaal op te vangen maar op dit moment is het nog onzeker wanneer dat zal zijn. Voor iedereen die hierboven heeft gereageerd in het topic, is een melding gemaakt en doorgezet naar onze netwerkafdeling. Weet dus dat we hard voor iedereen bezig zijn!
Nou Thalina de technici hebben mij niets gevraagd. Vraag me ook af hoe ze dat willen doen. Het zou wel goed zijn uit te leggen hoe je als beursgenoteerde onderneming zo lang je klanten in de kou laat staan en wat je daar ook concreet tegenover stelt ipv een houd geduld reactie.
En gewoon nog steeds geen oplossing... zeer teleurstellend
Ook hier al dagen geen service. Wel de oude simkaart de-activeren, de nieuwe niet doorzetten. Dat is niet zo slim van jullie.

Ik verwacht hier wel een compensatie voor. De site zegt "activeer opnieuw", dat doe je trouw, vervolgens "bel onze klantenservice" en die weten geen bal. Die zeggen gewoon "nog een keer proberen" en intussen heb je geen service. Activeer je opnieuw, zegt my t-mobile weer de kantenservice te bellen. Die zijn nog net intelligent genoeg om je geboortedatum te vragen, dus daar ga je weer. Kost klauwen vol met tijd en je weet telkens maar niets.

Kastje, muur, kluitje, riet.

Zelden zoiets doms meegemaakt. Dit is toch echt jullie core business...?
Hier ook al 3 dagen geen telefoon - zakelijk gezien loop ik schade op. Ik heb verzocht mij actief elke dag te informeren. Het voorstel omdat via SMS te doen heb ik vriendelijk afgeslagen..........
hahaha, via sms - als je dat kon ontvangen...
Reputatie 1
Heel leuk elke keer dat geduld. Jullie praten natuurlijk makkelijk omdat jullie er zelf geen probleem mee hebben. Hoe zouden jullie het vinden? Je verliest klanten, je kan totaal niks.. dit loopt zeker schade. Plaats van geduld zouden jullie ook iets kunnen denken over compensatie? Want daar wordt continue maar overheen gepraat. Het is verdomme 5 dagen.. jullie doen alsof het niks is.
Hier ook geen bereik al paar dagen, simkaart geactiveerd. Zeer vervelend!
Graag ontvang ik reeds van de "klantenservice" een adres waar ik mijn abonnement kan opzeggen. Dan kan ik dit direct doen als er vandaag niets is gebeurd. GEDULD IS OP.
@all

Onze technici zijn nog steeds met man en macht bezig het probleem m.b.t. simkaartwissels op te lossen. Er is vooralsnog geen fix voor het probleem. We betreuren het dat het zo lang duurt want we begrijpen de ongemakken! Er worden steeds aanpassingen gedaan aan de simkaarten waarvan wij bij de klantenservice en hier via het forum de 06-nummers doorgeven. Na zo'n aanpassing vragen onze technici onze klanten om hun toestellen met deze simkaarten erin even uit en aan te zetten om zo te controleren of er weer verbinding wordt gemaakt met ons netwerk. Blijf dat dus gedurende de dag regelmatig doen! Het zal op een gegeven moment weer moeten lukken signaal op te vangen maar op dit moment is het nog onzeker wanneer dat zal zijn. Voor iedereen die hierboven heeft gereageerd in het topic, is een melding gemaakt en doorgezet naar onze netwerkafdeling. Weet dus dat we hard voor iedereen bezig zijn!

Ha Thalina,

Na mijn simkaart opnieuw te hebben gectiveerd en mijn telefoon uit en aan te hebben gezet, lijkt het alsof er een kleine verandering heeft plaats gevonden. Ik kan op dit moment namelijk, in tegenstelling tot eerder, wel aanbieders vinden. Echter, zodra ik hiermee probeer te verbinden is de aanbieder opeens niet meer beschikbaar.
Wat je schrijft is vanaf het begin al zo. Geen enkele verbetering dus. Begrijp niet dat ze niet tussentijds een oplossing aanreiken, prepaid sim met evtl een doorverbindfunctie of zoiets. Moet toch anno 2016 mogelijk zijn?
Heb dit probleem al vanaf vrijdag. Nog steeds niet opgelost. Ik verwacht wel een redelijke compensatie van T-Mobile. Ben al 5 dagen niet bereikbaar!
@T-Mobile: Graag alvast komen met een compensatievoorstel per dag dat we niet hebben kunnen bellen.
Lijkt wij dat we met zn allen maar eens een front moeten vormen. Informatievoorziening is beneden alle peil. Te beginnen ze maar eens gaan plat bellen? En ja een goede compensatie per dag is wel nu al het minste.
Ik heb sinds vrijdag al geen service. Twee simkaarten geactiveerd en sinds die onbereikbaar. Als je met de klantenservice belt word je al een debiel te woord gestaan. We moeten inderdaad masaal gaan bellen!!!
Gisteravond Ook mijn simkaart geactiveerd en geen service. De oude simkaart hebben ze wel weten te deactiveren na een uur of 12, kan nu dus niks mobile.
Ik kan hier beide niet niet bellen of gebelt worden hoop dat het snel opgelost word want het is me enige communicatie met me de school van me zoon
Ik heb ook al sinds zaterdag morgen geen service... En ik zie alleen twee of drie "wij begrijpen de ongemakken" en "regelmatig uit en aan te zetten " . Echt? Is er enige kans dat is vandaag nog opgelost? Nee? Morgen? Volgende maand? Eerste reactie kwam maandagmiddag. Het was al te laat. En dag later nog niks? Noemen jullie dat "24x7 support"? Ik weet niet hoe lang moet ik nog wachten. Maar als het straks nog niet opgelost en geen zinvol reactie blokeer ik dan het automatisch incasso, stuur jullie opzegformulier en overstap naar andere provider.
Ook ik heb geen service na activatie.. Hopelijk wordt het snel opgelost
Ook hier al sinds het weekend niet bereikbaar... Misschien het nieuws inschakelen, hart van Nederland ofzo?
Reputatie 1
Serieus.. nog steeds niks? Hoelang moet dit nog duren? Dit is al sinds vrijdag.. ik wacht al 5 dagen.. morgen? volgende week? dit is gewoon niet leuk meer en mijn geduld is op. Ik betaal geld, mijn abbo loopt door maar ik kan echt helemaal NIKS. als dit aan het einde van deze dag nog niet is opgelost, stap ik regelrecht op naar een andere provider. Jullie hebben echt een verschrikkelijke service. Reageren is blijkbaar ook teveel.. en als je naar de klantenservice belt vragen ze niet eens om je telefoonnummer of geboortedatum. Er zitten er echt een stelletje amateurs. En maar zeggen dat ze er niks aan kunnen doen. Tuurlijk, maar een technische dienst? Jullie zijn zo een bedrijf, je zou toch denken dat jullie wel een oplossing achter de hand hebben. en NEE aan even aan en uit zetten of 'we begrijpen het' 'we doen echt alles' hebben we niks. Als jullie echt alles deden zou dit geen VIJF dagen al duren. Jullie moeten je schamen.
Reputatie 6
Badge +17
@all,

Ik begrijp heel goed dat dit een meer dan vervelende situatie is! We zijn ook keihard bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Inmiddels is de oorzaak van het probleem gevonden, het probleem doet zich voor bij een specifieke sim reeks. De netwerk afdeling is op dit moment druk bezig om te kijken hoe ze dit probleem kunnen oplossen. Zodra we meer weten plaatsen we uiteraard een update in dit topic. Tot die tijd wil ik jullie vragen om regelmatig je toestel uit en aan te zetten.

Ik heb voor iedereen waarbij dit nog niet was gebeurd een melding gemaakt voor de netwerkafdeling dat je last hebt van dit probleem. Nogmaals sorry voor het ongemak!