Beantwoord

[Opgelost] Problemen met verbinden na activeren nieuwe simkaart

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

121 reacties

Ook ik ben sinds gisteren (zakelijk) niet meer bereikbaar na 'activeren' van nieuwe sim. Vriendelijk te woord gestaan door dame vanmorgen vroeg met uiteindelijk (na veel probeerseltjes, bleek uiteindelijk overbodig want de storing was al lang bekend..) de mededeling dat er een storing is. En ik zou netjes op de hoogte gehouden worden via de e-mail. Mobiel lukt namelijk niet. En je voelt hem al aankomen, het is stil aan de overkant!

Wanneer kan ik weer bellen?
Hoe serieus neemt T-mobile haar eigen zakelijke producten?
Waarom geen communicatie van een bedrijf dat leeft van communicatie?
Wat is de schadevergoeding per dag? Of wordt dit misschien per seconde berekend?

Ik kreeg trouwens ook nog een tip. Ik kon wel even een pre-paid simkaart ophalen in een T-mobile shop! Hahahahaha (zuur lachje) of ik niets anders te doen heb! Kunnen mijn klanten mij bellen op een voor hun totaal onbekend nummer!

Waardeloos en amateuristisch! En voor de vriendelijke mede-gedupeerde: excuus voor mijn gefrustreerd bericht. Moest het even kwijt.
Maar die prepaid moet je toch ook activeren...? En dat is nou juist het probleem...
maak dan niet de aanname dat het om het nummer gaat wat aan het t-mobile account is gekoppeld. Anders kon ik niet posten.

Het gaat om een andere simkaart. Mijn eigen abonnement (onder dit account) heeft het prima.
Ook ik heb een nieuwe simkaart geactiveerd en deze doet het niet.
Geeft aan niet aangemeld bij netwerk
Hebben jullie de simkaart wel ook zelf geactiveerd via My T Mobile?
Ik in iedergeval wel staat groot op de brief die je erbij krijgt
Zelfde probleem en voortdurend door t mobile met kluitje in t riet gestuurd. Kom eens met een oplossing of een schadeloosstelling t mobile. Sinds gisteren 9 uur nieuwe iPhone en nieuwe simkaart. Geactiveerd en op oude sim en oud toestel een sms gekregen dat Mn sim mer succes was geactiveerd.... hij heeft t geen seconde gedaan. Ik heb alleen maar: geen service in de linker bovenhoek staan... waardeloos!
Ik heb de simkaart via my t-mobile geactiveerd.

Eigenlijk vind ik het schande dat als dit probleem al een paar dagen bekend is er toch nieuwe simkaarten gestuurd worden zonder de vermelding dat er op dit moment een storing is en we even moeten wachten met activeren. Nu ben ik voor niemand bereikbaar en kan zelf ook niet bellen. Heel fijn als je bereikbaar moet zijn als er een familielid slecht ligt!!!!
En wat ik onverbeterlijk vind: als deze storing al VIJF dagen duurt... hoe bestaat het dan dat mij TIJDENS deze storing een iPhone met een verlengd abonnement is aangesmeerd waarvan ik de nieuwe simkaart moest activeren? Want als ik niets had gedaan en had gewacht met abonnement verlengen, dan was mijn oude simkaart niet geblokkeerd! Niets aan t handje! Weten mensen op de afdeling verlenging en verkoop dan niet van storing? Of moet het eerst in de krant komen? Je kunt het als bedrijf toch niet MAKEN met deze wetenschap eigen klanten voor nieuwe contracten te laten tekenen terwijl je WEET dat er storing activeren nieuwe simkaarten is? Dan heb je namelijk kennis over het niet nakomen van je contract en dat is volgens mij gewoon juridisch verwijtbaar.
Ik heb zojuist nieuwe telefoon en nieuwe simkaart gekregen . Gelukkig heb ik het niet in de winkel laten doen (die weten van niks !!) Maar heb gebeld voor activeren sim kaart... daar werd de storing verteld... niet dat het al 5 !!! Dagen aan de gang is... Dus ik maar niet gedaan... erg slechte service van T mobile.... Sterkte allemaal...
Ik had mijn vrouw dus beter niet met een nieuwe telefoon kunnen verrassen.
Als dit nog langer dan een paar dagen duurt, telefoon retour en overstappen naar andere provider.
Ik besef dat er hard aan gewerkt word, echter, alleen nood oproepen, met een toetsenbord niet () actief, is niet () waar voor betaald word.
Nou het is fraai. Al 37 mensen met dit probleem. Ik vraag me af of T-mobile nog steeds simkaarten verstuurt - dan wordt de lijst alsmaar langer. Of je krijgt helemaal geen nieuwe telefoon-met-simkaart na je bestelling. Wat een idiote toestand!
Zullen er al lang meer zijn, maar niet iedereen zit of kan op het forum, iets met onbereikbaar enzo...
Zojuist 3 minuten wel werkende simkaart en nu weer niet.
Reputatie 2
Hier vandaag ook nw simkaart geplaatst is geactiveerd en ook alleen maar noodoproepen ,kan niet bellen of gebeld worden.Erg lastig met een eigen onderneming.
Dus t mobile; als gedacht ie dat deze case opgelost was.... is NIET t geval! Graag met veel spoed behandelen. En graag mailberichten aan klanten sturen over de status van de problemen en de schadeloosstelling.
Als ik hem op 3g zet bij mobiel (iphone) netwerk>opties>gesprekken heb ik even de simkaart werkend, krijg gelijk 3 x een sms dat mijn kaart is geactiveerd. Daarna weer geen service..
Zo jammer dat er niet meer gereageerd wordt door T-Mobile!
En dan wil je chatten met ze is er een wachttijd van 53 minuten.
Als ik hem op 3g zet bij mobiel (iphone) netwerk>opties>gesprekken heb ik even de simkaart werkend, krijg gelijk 3 x een sms dat mijn kaart is geactiveerd. Daarna weer geen service.. Dit heb ik met mijn galaxy S5 ook, drie smsjes achterelkaar en daarna gelijk weer geen netwerk beschikbaar
Reputatie 2
Als ik hem op 3g zet bij mobiel (iphone) netwerk>opties>gesprekken heb ik even de simkaart werkend, krijg gelijk 3 x een sms dat mijn kaart is geactiveerd. Daarna weer geen service.. Dit heb ik met mijn galaxy S5 ook, drie smsjes achterelkaar en daarna gelijk weer geen netwerk beschikbaar
Reputatie 2

Hier ook als ik hem op 3 g zet 4 g lukt sowieso niet , ook op 2g ff verbinding en dan weer weg grrrr
Had net heel even verbinding. Helaas van korte duur. Nu alleen weer noodoproepen. Duurt nu wel erg lang voor dat ik weer werkende sim heb. Blijft bij opstart ook steeds om pincode van de simkasrt vragen. Kreeg ook de mail met met sim-kastt succesvol geactiveerd
Lijkt bij mij nu goed te gaan, na uit- en aanzetten.. succes nog allemaal!
Hier gaat het goed als ik de telefoon op 2g/3g zet. Zit eindelijk een beetje schot in de zaak...!
Mijne doet het ook weer nu dank je wel en veel succes voor de rest