Beantwoord

[Opgelost] Problemen met verbinden na activeren nieuwe simkaart

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

121 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo allen,

We hebben zojuist te horen gekregen dat na het vinden van de oorzaak van het probleem nu ook een oplossing is gevonden. Om jullie zo snel mogelijk weer toegang te geven tot het netwerk hebben we de fix natuurlijk gelijk toegepast. We willen jullie vragen om de loop van de avond je toestel een paar keer helemaal uit en weer aan te zetten.

Wanneer je jouw toestel opnieuw start, meld je jezelf opnieuw aan op het netwerk en zou de fix doorgevoerd moeten worden.

Mocht je na een paar keer je toestel opnieuw starten nog steeds problemen ervaren dan is dit niet gerelateerd aan de bovenstaande storing. Ik wil je dan vragen om een kijkje te nemen in dit netwerk topic voor meer tips en instructies.

We horen graag van jullie of het is opgelost!
Yes, opgelost bij zowel mijn vriendin als bij mij! Dat werd tijd.

Is er iets bekend over eventuele compensaties? Ondanks dat dit geweldig nieuws is neemt het niet weg dat ik twee werkdagen ben verloren. Met mij samen waarschijnlijk vele anderen.
Hallo allen,

We hebben zojuist te horen gekregen dat na het vinden van de oorzaak van het probleem nu ook een oplossing is gevonden. Om jullie zo snel mogelijk weer toegang te geven tot het netwerk hebben we de fix natuurlijk gelijk toegepast. We willen jullie vragen om de loop van de avond je toestel een paar keer helemaal uit en weer aan te zetten.

Wanneer je jouw toestel opnieuw start, meld je jezelf opnieuw aan op het netwerk en zou de fix doorgevoerd moeten worden.

Mocht je na een paar keer je toestel opnieuw starten nog steeds problemen ervaren dan is dit niet gerelateerd aan de bovenstaande storing. Ik wil je dan vragen om een kijkje te nemen in dit netwerk topic voor meer tips en instructies.

We horen graag van jullie of het is opgelost!

Alles werkt weer bij mijn S5; bellen, smssen en zelfs 4G+! Eindelijk... 🙂
Opgelost
Hij doet t weer. 4G ok.
Reputatie 2
Het werkt hier ook weer, sinds herstart uurtje geleden
Mijn telefoon doet het ook! Hij maakt allemaal blije geluidjes van alle berichten die er binnenkomen. Ik ben mijn boosheid alweer bijna vergeten 😳
Hier ook weer contact, prettig.
Nog geen 4g, maar kan in ieder geval weer bellen en gebeld worden. Nu nog mijn moeder uitleggen waarom ik al die dagen niet bereikbaar was.......
Yep hij doet het eindelijk maar een compensatie hoor ik t-mobile niet over neem aan dat iedereen persoonlijk op de hoogte wordt gebracht
Hij werkt weer, 4g en al. Phew.
Ik had ook gelijk 4g. Maar had het niet door. Nieuwe telefoon. Nog ff wennen.
Top, opgelost thnx all !!
Na 4 dagen eindelijk weer bereikbaar!
5 Dagen niet bereikbaar en een aantal opdrachten misgelopen. Heb dan ook een zakelijk abonnement. Dat wordt een schadeclaim indienen.
Het is gelukkig opgelost, kwam ik achter. Helaas nog geen enkele mail, reactie etc van T-Mobile.
Erg slecht!
Werk zelf in de machinebouw, en als wij zo om zouden gaan met klanten, zouden we niks meer verkopen!
Bij telefonie is dit kennelijk normaal.....

Jammer...
Reputatie 1
Het is opgelost, eindelijk! Maar ik neem aan dat er wel een compensatie komt voor de 5 dagen? Kost mij behoorlijk wat geld.. en daar hoor ik jullie niet over ??
Ook hier doet ie het weer.

Dat was sloom en vervelend.
Nieuw toestel vandaag sim werkt niet geen netwerk..
Ik heb vandaag per sms een vergoeding aangeboden gekregen van € 2,50 voor 4 dagen geen telefoon. Hmmmm ...

Waar blijft de proactieve reactie van TMobile want dit is echt onverkoopbaar.
Dit kost mij omzet en een aanbod van een vergoeding van €10,-- is echt belachelijk.
!

Zonder overleg heb ik 2,50 compensatie gehad. En omdat ze dit nu al hebben uitgevoerd lijkt er niets meer mogelijk. Belachelijk! Ben benieuwd of nog andere ervaring hebben met compensatie