Beantwoord

[Opgelost] Problemen met verbinden na activeren nieuwe simkaart


Al sinds 12.00 u. vandaag wacht ik op de activering van mijn nieuwe simkaart. Hij staat bij T-mobile als aangemeld, maar ik heb geen verbinding, 'alleen noodoproepen'. Er schijnen meer mensen last van te hebben, een storing dus. Telefoon al meerdere malen een half uur uit gehad, paar keer gebeld, ik krijg niet eens te horen wanneer dit opgelost gaat worden! 😠
icon

Beste antwoord door Sam- 11 oktober 2016, 17:24

Hallo allen,

We hebben zojuist te horen gekregen dat na het vinden van de oorzaak van het probleem nu ook een oplossing is gevonden. Om jullie zo snel mogelijk weer toegang te geven tot het netwerk hebben we de fix natuurlijk gelijk toegepast. We willen jullie vragen om de loop van de avond je toestel een paar keer helemaal uit en weer aan te zetten.

Wanneer je jouw toestel opnieuw start, meld je jezelf opnieuw aan op het netwerk en zou de fix doorgevoerd moeten worden.

Mocht je na een paar keer je toestel opnieuw starten nog steeds problemen ervaren dan is dit niet gerelateerd aan de bovenstaande storing. Ik wil je dan vragen om een kijkje te nemen in dit netwerk topic voor meer tips en instructies.

We horen graag van jullie of het is opgelost!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

121 reacties



Waar blijft de proactieve reactie van TMobile want dit is echt onverkoopbaar.
Dit kost mij omzet en een aanbod van een vergoeding van €10,-- is echt belachelijk.
!


Zonder overleg heb ik 2,50 compensatie gehad. En omdat ze dit nu al hebben uitgevoerd lijkt er niets meer mogelijk. Belachelijk! Ben benieuwd of nog andere ervaring hebben met compensatie
Ik heb vandaag per sms een vergoeding aangeboden gekregen van € 2,50 voor 4 dagen geen telefoon. Hmmmm ...
Nieuw toestel vandaag sim werkt niet geen netwerk..
Ook hier doet ie het weer.

Dat was sloom en vervelend.
Reputatie 1
Het is opgelost, eindelijk! Maar ik neem aan dat er wel een compensatie komt voor de 5 dagen? Kost mij behoorlijk wat geld.. en daar hoor ik jullie niet over ??
Het is gelukkig opgelost, kwam ik achter. Helaas nog geen enkele mail, reactie etc van T-Mobile.
Erg slecht!
Werk zelf in de machinebouw, en als wij zo om zouden gaan met klanten, zouden we niks meer verkopen!
Bij telefonie is dit kennelijk normaal.....

Jammer...
5 Dagen niet bereikbaar en een aantal opdrachten misgelopen. Heb dan ook een zakelijk abonnement. Dat wordt een schadeclaim indienen.
Na 4 dagen eindelijk weer bereikbaar!
Top, opgelost thnx all !!
Ik had ook gelijk 4g. Maar had het niet door. Nieuwe telefoon. Nog ff wennen.
Hij werkt weer, 4g en al. Phew.
Yep hij doet het eindelijk maar een compensatie hoor ik t-mobile niet over neem aan dat iedereen persoonlijk op de hoogte wordt gebracht
Nog geen 4g, maar kan in ieder geval weer bellen en gebeld worden. Nu nog mijn moeder uitleggen waarom ik al die dagen niet bereikbaar was.......
Hier ook weer contact, prettig.
Mijn telefoon doet het ook! Hij maakt allemaal blije geluidjes van alle berichten die er binnenkomen. Ik ben mijn boosheid alweer bijna vergeten 😳
Reputatie 2
Het werkt hier ook weer, sinds herstart uurtje geleden
Hij doet t weer. 4G ok.
Opgelost
Hallo allen,

We hebben zojuist te horen gekregen dat na het vinden van de oorzaak van het probleem nu ook een oplossing is gevonden. Om jullie zo snel mogelijk weer toegang te geven tot het netwerk hebben we de fix natuurlijk gelijk toegepast. We willen jullie vragen om de loop van de avond je toestel een paar keer helemaal uit en weer aan te zetten.

Wanneer je jouw toestel opnieuw start, meld je jezelf opnieuw aan op het netwerk en zou de fix doorgevoerd moeten worden.

Mocht je na een paar keer je toestel opnieuw starten nog steeds problemen ervaren dan is dit niet gerelateerd aan de bovenstaande storing. Ik wil je dan vragen om een kijkje te nemen in dit netwerk topic voor meer tips en instructies.

We horen graag van jullie of het is opgelost!


Alles werkt weer bij mijn S5; bellen, smssen en zelfs 4G+! Eindelijk... 🙂
Yes, opgelost bij zowel mijn vriendin als bij mij! Dat werd tijd.

Is er iets bekend over eventuele compensaties? Ondanks dat dit geweldig nieuws is neemt het niet weg dat ik twee werkdagen ben verloren. Met mij samen waarschijnlijk vele anderen.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo allen,

We hebben zojuist te horen gekregen dat na het vinden van de oorzaak van het probleem nu ook een oplossing is gevonden. Om jullie zo snel mogelijk weer toegang te geven tot het netwerk hebben we de fix natuurlijk gelijk toegepast. We willen jullie vragen om de loop van de avond je toestel een paar keer helemaal uit en weer aan te zetten.

Wanneer je jouw toestel opnieuw start, meld je jezelf opnieuw aan op het netwerk en zou de fix doorgevoerd moeten worden.

Mocht je na een paar keer je toestel opnieuw starten nog steeds problemen ervaren dan is dit niet gerelateerd aan de bovenstaande storing. Ik wil je dan vragen om een kijkje te nemen in dit netwerk topic voor meer tips en instructies.

We horen graag van jullie of het is opgelost!
Mijne doet het ook weer nu dank je wel en veel succes voor de rest
Hier gaat het goed als ik de telefoon op 2g/3g zet. Zit eindelijk een beetje schot in de zaak...!
Lijkt bij mij nu goed te gaan, na uit- en aanzetten.. succes nog allemaal!
Had net heel even verbinding. Helaas van korte duur. Nu alleen weer noodoproepen. Duurt nu wel erg lang voor dat ik weer werkende sim heb. Blijft bij opstart ook steeds om pincode van de simkasrt vragen. Kreeg ook de mail met met sim-kastt succesvol geactiveerd